  • 61. Data: 2010-08-23 06:20:23
    Temat: Re: elektryka - podlaczenie
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości
    news:i4s8k8$nj4$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Myślenie nie boli ,trzeba Ci tłumaczyć jak chłop krowie na rowie ? Skoro

    Nie podałeś nigdzie dlaczgo ma znaczenie gdzie jest faza. Piszesz zupełnie
    nie na temat.

    > palnik służy jako druga elektroda to wg ciebie na elektrodzie
    > jonizacyjnej ma być L czy N ?

    Nie wiem. Dlaczego L albo N?

    > Jeżeli to dla ciebie za trudne pytanie to wybacz ale nie mam czasu na
    > uświadamianie ciebie.Jeżeli Cie naprawde temat interesuje to odpowiedzi

    Po prostu się nie znasz na zagadnieniu, na temat którego zabierasz głos.

    > znajdziesz w necie,wystarczy że wykażesz minimum chęci.A jeżeli nie masz
    > takiej chęci to pozostaje ci żyć dalej w błogiej nieświadomości albo
    > uwierzyć mi na słowo ze kotłom z jonizacyjna kontrolą płomienia nie jest
    > obojętne jak są podłączone do sieci elektrycznej.

    Wada konstrukcyjna.

  • 62. Data: 2010-08-23 07:45:03
    Od: janek <k...@o...pl>

    On 23 Sie, 08:20, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Wada konstrukcyjna.
    >
    > --
    > Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    dobre ;) Zgłoś sie do producentów kotłów i powiedz im że ich cały
    sztab inżynierów jest głupszy od Jana Werbińskiego

  • 63. Data: 2010-08-23 09:23:17
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...

> [...]

    dobre ;) Zgłoś sie do producentów kotłów i powiedz im że ich cały
    sztab inżynierów jest głupszy od Jana Werbińskiego
    ------------------

    Zgłaszałem niedawno sztabowi wyborczemu PIS, ale nie pomogło.
    Dam sobie spokój. ;-)

    Wszystkie urządzenia w domu mają być podłączone pod różnicówkę. No i tyle.

  • 64. Data: 2010-08-23 09:53:12
    Od: janek <k...@o...pl>

    On 23 Sie, 11:23, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Wszystkie urządzenia w domu mają być podłączone pod różnicówkę. No i tyle.
    a ktoś pisał że nie?

  • 65. Data: 2010-08-23 11:44:54
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Użytkownik "na102" <g...@P...FM> napisał w wiadomości

    > Nie podałeś nigdzie dlaczgo ma znaczenie gdzie jest faza. Piszesz zupełnie
    > nie na temat.
    bo odpowiedź jest oczywista dla kogoś kto myśli ,ale jak widać przeceniłem
    Cię

    > Nie wiem. Dlaczego L albo N?

    Nie wiesz bo nie myślisz.

    > Po prostu się nie znasz na zagadnieniu, na temat którego zabierasz głos.
    no tak zapomniałem że Werbiński tylko zna i to wszystkie zagadnienia wiec
    wszędzie się odzywa.
    Po tym jak napisałem że palnik stanowi elektrode to nawet myślący laik
    ,którym Ty jak widać niestety nie jesteś, domyśliłby sie jakie podłączenie
    ma elektroda skoro palnik jest podłączony do rury z gazem a owa rura
    zgodnie z normami ma połączenie z przewodem ochronnym wyrównawczym .

    > Wada konstrukcyjna.
    szkoda komentować

  • 66. Data: 2010-08-23 12:16:02
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "janek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    w.googlegroups.com...
    On 23 Sie, 11:23, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:

    > Wszystkie urządzenia w domu mają być podłączone pod różnicówkę. No i tyle.
    a ktoś pisał że nie?

    ------------

    Sprawdź wcześniej

  • 67. Data: 2010-08-23 12:19:32
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > ma elektroda skoro palnik jest podłączony do rury z gazem a owa rura
    > zgodnie z normami ma połączenie z przewodem ochronnym wyrównawczym .

    Elektrodą przepływa energia. Jeżeli jest podłączona do fazy lub zera to OK.
    Jeżeli jest RÓWNIEŻ podłączona do przewodu wyrównawczego, to wyklucza użycie
    różnicówki.
    Zatem jeżeli nie jest podłączona do przewodu wyrównawczego, to nie ma
    znaczenia czy jest to faza, czy zero.

    Sytuacja, w której zamiana fazy z zerem ma znaczenie uniemożliwia
    podłączenie różnicówki.

  • 68. Data: 2010-08-23 12:21:19
    Od: janek <k...@o...pl>

    wiadomościnews:1e2adcfd-ea8a-4afe-929f-1371b99d5c95@
    w30g2000yqw.googlegroups.com...

    > a ktoś pisał że nie?
    >
    > ------------
    >
    > Sprawdź wcześniej

    nie chce mi się

  • 69. Data: 2010-08-23 12:21:51
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > znaczenia czy jest to faza, czy zero.
    >
    > Sytuacja, w której zamiana fazy z zerem ma znaczenie uniemożliwia

    Chociaż mogę się mylić i chętnie się dowiem, czy są jakieś wyjątki.
    Najlepiej na schemacie, a nie opisami nie na temat.

  • 70. Data: 2010-08-23 12:49:09
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > Chociaż mogę się mylić i chętnie się dowiem, czy są jakieś wyjątki.
    Zauważ że między elektrodami nie ma połączenia galwanicznego,a prąd na
    elektrodzie jest wielkości mikroamperów.