  • 21. Data: 2009-03-13 18:26:47
    Temat: Re: facelia na chwasty
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    Niestety odpowiedzi które dostałem są na bardzo
    > niskim poziomie, nie wspomnę o tym, że zupełnie nie na temat.

    Mam wrażenie,że poziom odpowiedzi o wiele wyższy od poziomu pytania.
    Po prostu nikomu z tej grupy,nie przychodzi do głowy,a by coś się zrobiło,
    nic nie robiąc.Przecież możesz facelię siać nie pytając nikogo o zgodę.
    Tak jak w piosence,od końca do końca.
    mirzan

  • 22. Data: 2009-03-13 19:05:02
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > Marszałkowskiej.
    > Nikt się z Ciebie nie naśmiewa, początki są trudne, warto prowadzić
    > dziennik robót i robić fotografie kolejnych zmian. Będzie to dobry
    > materiał
    > dydaktyczny dla dzieci i wnuków, oraz miły przedmiot do oglądania przy
    > kominku lub w ciepłe popołudnia na tej działce siedząc pod lipą, jak w
    > Czarnolasie. Oblizując łyżkę miodu czy smakując nalewkę z derenia,
    > pigwowca
    > czy tarniny, może orzechówkę...
    > Powodzenia. Pytaj, a zawsze dostaniesz dobrą radę...

    Nie ma co kontynuować dyskusji, ... pozatym już się dowiedziałem co chciałem
    wiedzieć

  • 23. Data: 2009-03-13 19:11:00
    Od: "mAYKIN" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > nic nie robiąc.Przecież możesz facelię siać nie pytając nikogo o zgodę.

    Po raz któryś zauważam, że twoje wypowiedzi są na poziomie dziecka. I
    kolejny raz zabierasz głos o rzeczach o których zapewne nie masz żadnego
    pojęcia.

  • 24. Data: 2009-03-13 19:16:55
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Użytkownik mAYKIN napisał:
    A gdybym się spytał, czy można posadzić
    > drzewo na działce to też byś odpowiadał, że trzeba najpierw z całego pola
    > wydłubać trawę widłami

    Nie z całego pola ale przynajmniej w promieniu 1,5 m dla 1 drzewa. I
    kilka razy w sezonie trawę ścinać bo będzie znowu rosła,
    wysoko. Ona wie jak to zrobić.
    A kiełkująca facelia zdaje się ma korzenie znacznie delikatniejsze niż
    sadzone drzewo i wysokość mniejszą niż ta trawa.

    Barbara

  • 25. Data: 2009-03-13 19:52:33
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    Hejka. Od jakiegoś czasu odczuwam dziwną satysfakcje gdy zarozumialy
    dyletant, a taki pojawia się na grupie od czasu do czasu, zaczyna się pienić
    i obrażać, gdy nie dostaje od nas gotowca aby zrealizować swoje mrzonki.
    Pewnie taki buc uważa, że w jego dziedzinie trzeba miec nadzwyczajne
    kwalifikacje natomiast w rolnictwie czy ogrodnictwie wszystko jest tak
    proste, jak budowa cepa czy "sianie z ręki". ;-)
    Pozdrawiam perwersyjnie Ja...cki
    PS W rolnictwie (zootechnice) występuje "krycie z ręki" a nie sianie. :-D

  • 26. Data: 2009-03-13 20:17:12
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mAYKIN" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gpeb46> Nie ma co kontynuować dyskusji, ... pozatym już się
    dowiedziałem co chciałem
    > wiedzieć
    To napisz, też mam za płotem podobne chwastowisko. I też chciałbym tam cos
    kolorowego posiac. A orać itp nie moge bo działka nie moja. A podsypac jakie
    nasionka moge;)0

    Kris

  • 27. Data: 2009-03-13 20:52:40
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Po raz któryś zauważam, że twoje wypowiedzi są na poziomie dziecka.

    Być może nie mam aż takiego doświadzczenia jak Ty,bo kupiłem kiedyś tylko
    30arów ziemi zarośniętej samosiewami zboża i wszelkim innym zielskiem.
    Trochą pogrzebałem i niespodziewanie wyrosło mi takie coś:

    http://picasaweb.google.pl/liliumster
    http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

    Gdybym się postarał,napewno z facelią też bym sobie poradził,pomimo,że nie
    czuję się,tak bystrym jak Ty.
    mirzan

  • 28. Data: 2009-03-13 21:09:33
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    a swoja drogą to po co mam pomosić koszty,

    Po co panowi miastowemu ziemia,jak go na utrzymanie nie stać?
    Mirzan

  • 29. Data: 2009-03-13 22:14:01
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    >                    Pozdrawiam perwersyjnie Ja...cki
    > PS W rolnictwie (zootechnice) występuje "krycie z ręki" a nie sianie. :-D

    Wolski nie pisuje już prawie wcale a szkoda.
    Dowiedziałby sie ten "paniczyk", że jest
    hieną i pijawką intelektualną.
    :-)

    Pozdrawiam retrospektywnie
    skryba

  • 30. Data: 2009-03-13 22:21:06
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    o Twoim poziomie świadczy już pierwszy Twój post.

    > Nie ma co kontynuować dyskusji, ... pozatym już się dowiedziałem co chciałem
    > wiedzieć

    A zatem odpowiedź jednak dostałeś. Podziękuj grzecznie grupie i pokój z Tobą.