  • 1. Data: 2009-03-27 09:28:16
    Temat: farby Beckers
    Od: "henryts" <h...@o...pl>

    Witam

    Wybrałem farb beckers Designer Väggfärg Helmatt [5] gotowy kolor nie z
    mieszalnika do pomalowania mieszkania
    proszę o podzielenie się wszelkimi wrażeniami, uwagami, spostrzeżeniami
    odnosnie tej farby

    zastanawia mnie dlaczego jest tańsza od farb z mieszalnika ?
    np. Designer Väggfärg Helmatt [3],Designer Väggfärg Helmatt [7]
    gorsza jakość ?

    czym rózni się od serii Elegant Väggfärg ?
    bo Scotte to płaci się za ekologię chyba ?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-27 17:27:03
    Temat: Re: farby Beckers
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "henryts" <h...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > mieszalnika do pomalowania mieszkania
    > proszę o podzielenie się wszelkimi wrażeniami, uwagami, spostrzeżeniami

    Sam będziesz malował czy zlecisz jakiemuś frajerowi?
    Te farby to półprzezroczysta baza żelowa z dodanym pigmentem. Malowałem
    nimi. Nie ja ale robole. Musiałem malowac jeszcze raz 2 pomieszczenia.
    Musisz wyssać pył z gniazdek, zmoczyć podłogę. Farby wyglądają świetnie ale
    równie świetnie można je pomieszać z pyłem, nawet małą ilością, i robi się
    efekt jakbyś obsypał ścianę makiem.
    Uważaj na czystość podczas malowania.

  • 3. Data: 2009-03-27 17:40:00
    Od: detektyw <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy>

    henryts pisze:

> [...]
    > gorsza jakość ?
    >
    > czym rózni się od serii Elegant Väggfärg ?
    > bo Scotte to płaci się za ekologię chyba ?

    Jak zauważyłeś są "dla alergików" i jak zauważyłem - malując jako
    laik, te lateksowe przy jakiś nieczystościach mi się łuszczą, też
    fajnie wygląda - jak nie odpada ;) . Dla mnie może być pomalowane
    wapnem, zdrowo, ekologicznie - jak zostanie to drzewka obmaluję i
    nawet pies sobie poliże ścianę jak ma niedobory ;) Nie wiem jak z
    alergiami ;).
    Drogie są te Twoje farby, jak nie ma osoby z alergią to wolałbym
    bardziej po polskiemu brzmiące nazwy farb ;)

  • 4. Data: 2009-03-27 18:06:51
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "detektyw" <albanpodkreslnik13@.gazeta.2xy> napisał w wiadomości

    > Jak zauważyłeś są "dla alergików" i jak zauważyłem - malując jako laik, te
    > lateksowe przy jakiś nieczystościach mi się łuszczą, też fajnie wygląda -
    > jak nie odpada ;)

    Właśnie odmalowywujemy pokoje - dzieci wybrały sobie jakieś półmaty
    z Tikkurili i Dekorala, my tradycyjnie Kabe :-)
    Oczywiście ta trzecia kryje (jak poprzednio) po jednokrotnym malowaniu,
    nic się nie łuszczy, jest chyba z 5x tańsza i dużo wydajniejsza.
    Osobiście te drogie wynalazki do mnie nie przemawiają.

    Pzdr

    JKK

  • 5. Data: 2009-03-27 18:29:15
    Od: a...@g...com

    On 27 Mar, 19:06, "JKK" <j...@i...fm> wrote:

    > Właśnie odmalowywujemy pokoje - dzieci wybrały sobie jakieś półmaty
    > z Tikkurili i Dekorala, my tradycyjnie Kabe :-)

    Malowalem dwa biura Beckersem - nie wiem jaka ale do wnetrz, taki
    polmat - po wyschnieciu robila sie z tego jakby taka elastyczna guma
    ale tylko w dotyku - wygladala naprawde swietnie. Kosztowala pieronsko
    duzo ale naprawde sie oplacalo - wystarczylo pomalowac tylko raz i
    kryla idealnie (malowalem po bialej scianie z natryskiem "czarnymi
    kropkami" - nie wiem jak sie to nazywa, a kolor farby mialem jasny
    szary). Co najlepsze - mozesz schowac puszke do piwnicy i jak Ci
    dziecko zrobi ryse albo zaryjesz meblem przy przesuwaniu - wyciagasz
    po roku puszke, malujesz "packe" i jak wyschnie - nie widac ZADNEJ
    roznicy w kolorze, odcieniu etc !! Ja po dwoch latach malowalem pas
    30cm na cala wysokosc od podlogi do sufitu i naprawde chocbys nie wiem
    jak patrzyl - nie znalazlbys krawedzi stara / nowa farba :-)

    W mieszkaniu pomalowalem Tikurila - tez mat, tu juz musialem malowac
    dwa razy, a tez byla dosc droga.. Ostatecznie chyba wyszla drozej niz
    beckers, bo zuzycie podwojne. BTW. Tikurila i Beckers podobno
    produkowane sa przez ta sama firme (tudziez firma matka jest ta sama
    tylko rozne marki :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 6. Data: 2009-03-27 19:07:36
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Musiałem malowac jeszcze raz 2 pomieszczenia.

    zawsze sie maluje dwa razy, to jednokrotne malowanie to marketing.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 7. Data: 2009-03-27 19:10:09
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Osobiście te drogie wynalazki do mnie nie przemawiają.

    ja wiem czy takie strasznie drogie?
    malowalem cale mieszkanie dekoralem(baza + kolor dobierany) i po 2 latach
    wiekszosc scian jest do ponownego malowania, zolte i pomaranczowe kolory
    wyblaky od slonca i porobily sie przebarwienia.

    teraz powoli przemalowywuje pomieszczenia Beckersem(ten z numerem 7, nazwy
    nie pamietam:) polmatem tez baza + kolor dobierany i jest o wiele wiele
    lepiej :)
    cenowo wychodzi okolo 30 zl za jeden litr, ale im wieksza puszka tym troche
    taniej.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 8. Data: 2009-03-27 21:32:55
    Od: a...@g...com

    On 27 Mar, 20:07, "Piotrek" <a...@...ru> wrote:

    > zawsze sie maluje dwa razy, to jednokrotne malowanie to marketing.

    Nieprawda. Jak pisalem malowalem dwa biura beckersem tylko raz -
    najstarsze ma ok 8 lat i kolor jest dokladnie taki jak tuz po
    pomalowaniu. Nie ma zadnych przebarwien. Naprawde warto zainwestowac w
    dobra farbe :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-03-27 22:36:18
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

> [...]
    > najstarsze ma ok 8 lat i kolor jest dokladnie taki jak tuz po
    > pomalowaniu. Nie ma zadnych przebarwien. Naprawde warto zainwestowac w

    tez maluje beckersem i zdecydowanie nie polecam malowania jedna warstwa,
    jest spora roznica pomiedzy jedno krotnym a dwukrotnym malowaniu.

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-03-28 20:04:14
    Od: "ArturZ" <a...@g...pl>

    chyba beckers kupił tikkurila .. mniej więcej jak ford kupił vovlo..:)
    piję do jakości
    pzdr