  • 1. Data: 2010-10-24 21:14:58
    Temat: farby beckersa
    Od: pilocik <p...@n...pl>

    Witam.
    Zostało mi z innej budowy kilka puszek farb Beckers.
    O ile z podkładówką nie mam problemu i wykorzystam ją do zagruntowania
    ścian to nie bardzo wiem co zrobić z finalną farbą.
    Czy beckers serii elegant nadaje się chociażby do zagruntowania ścian ?
    Użycie jej jako farby dekoracyjno-ozdobnej z kilku względów odpada, chcę
    ją wykorzystać niezwłocznie ponieważ jej termin ważności praktycznie się
    już kończy. Wyrzucić szkoda.
    Czy zagruntowanie ścian bądź też posadzki na nieużytkowym strychu będzie
    dobrym pomysłem ?
    Na posadzkę wkrótce strychu mam zamiar wkrótce położyć ocieplenie -
    znajomy murarz twierdzi, że nawet taka farba nie zaszkodzi a podłoga "
    nie będzie pylić". Co Wy na to ?

    Jeśli zaś chodzi o ocieplenie to mam kolejne pytanie :
    dom ma parter, piętro i strych nieużytkowy - będzie to tylko typowa
    graciarnia rzeczy nikomu do niczego niepotrzebnych :)
    Projekt zakłada ocieplenie na podłodze niemniej mocno mnie kusi ocieplać
    pomiędzy kozłami. Zyskałbym ok. 20cm wysokości strychu.
    Czy warto ?

  • 2. Data: 2010-10-24 21:47:21
    Temat: Re: farby beckersa
    Od: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>

    Użytkownik "pilocik" <p...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Zostało mi z innej budowy kilka puszek farb Beckers.
    > O ile z podkładówką nie mam problemu i wykorzystam ją do zagruntowania
    > ścian to nie bardzo wiem co zrobić z finalną farbą.

    Beckers elegant to wysokiej jakości farba akrylowo-lateksowa. Jak każda tego
    typu farba nie nadaje się ona do gruntowania, można nią jedynie malować.
    Będzie niezdatna do użytku dopiero wtedy gdy zacznie śmierdzieć amoniakiem.

    Pozdrawiam,
    Druid29