  • 21. Data: 2012-01-09 16:58:44
    Temat: Re: filtr do wody z wylewką - mętna woda po filtrowaniu
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > No ba, toż wiadomo, że nalepka Zepter ze zwykłej chińszczyzny robi
    > chińszczyznę niezwykłą :D
    >
    > P.S. Wiesz ile firm na świecie robi membrany OO?

    Wyroby zepter nie są z chin Panie Adamie.

  • 22. Data: 2012-01-09 17:02:35
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-03 09:04, s_13 pisze:

    > ośmieszasz się ty swoją histerią...
    > to z mojego regionu:
    > http://www.tester.brita-polska.pl/wyniki-badan-jakos
    ci-wody-w-bialymstoku,artykul,23
    > tu badania białostockiej wody:
    > http://www.tester.brita-polska.pl/brita/upload//bada
    nia/bialystok.pdf
    > a ja osobiście mam studnię i wodę jeszcze lepsza i to bez uzdatniaczy
    > i środków dezynfekujących...
    > ośmieszaj się dalej... panie sprzedawco Zeptera...

    Ok, literko i liczbo, jak chcesz to wypowiem się na temat tego testu
    białostockiej wody. Ale czy będziesz w stanie odpisać jak człowiek na
    mojego posta, czy będziesz taki "zgryźliwy" jak powyżej? Nie jestem
    żadnym sprzedawcą Zeptera, więc zabawa w psychologa Ci nie wyszła.

  • 23. Data: 2012-01-09 20:21:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 09 Jan 2012 17:58:44 +0100, Filip napisał(a):

    > Wyroby zepter nie są z chin Panie Adamie.

    No nie, wszak wyrób to przedmiot z naklejką. Naklejki są nalepiane nie w
    Chinach.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 24. Data: 2012-01-10 14:16:14
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > jak chcesz to wypowiem się na temat tego testu
    > białostockiej wody. Ale czy będziesz w stanie odpisać jak człowiek na
    > mojego posta, czy będziesz taki "zgryźliwy" jak powyżej?

    ja już teraz będę zgryźliwy... jak chcesz podważyć te testy, to
    poproszę o fakty, a nie teorie spiskowe bazujące na lęku przed
    nieznanym i niesprawdzalnym... jak masz dowody na fałszywość tych
    testów, to je przedstaw, jeśli nie, zamilcz na wieki...:-)

    > Nie jestem
    > żadnym sprzedawcą Zeptera, więc zabawa w psychologa Ci nie wyszła.

    ale, jak tenże, mózg masz zdrenowany...

    pozdrawiam
    s_13

  • 25. Data: 2012-01-10 15:08:54
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-10 15:16, s_13 pisze:

> [...]
    > nieznanym i niesprawdzalnym... jak masz dowody na fałszywość tych
    > testów, to je przedstaw, jeśli nie, zamilcz na wieki...:-)

    Pytam ponownie. Czy chcesz abym napisał swoje zdanie na temat tego
    testu, czy zamierzasz w dalszym ciągu uskuteczniać próby obrażania mnie?

  • 26. Data: 2012-01-15 05:25:39
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > No nie, wszak wyrób to przedmiot z naklejką. Naklejki są nalepiane nie w
    > Chinach.

    Jeżeli sugerujesz, że wyroby Zeptera są chińskie, to udowodnij to.

  • 27. Data: 2012-01-15 13:33:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2012 06:25:39 +0100, Filip napisał(a):

    > Jeżeli sugerujesz, że wyroby Zeptera są chińskie, to udowodnij to.

    Ależ nei sa chińskie. Produkt (filtr + naklejka_ składany jest w UE.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 28. Data: 2012-01-16 01:24:21
    Od: Filip <q...@q...pl>

    > Ależ nei sa chińskie.
    > Produkt (filtr + naklejka_ składany jest w UE.

    Palancie, jeżeli myślisz że wyrób to nie to samo co produkt, to jesteś w
    wielkim błędzie i strugasz tu debila.
    Nie myśl sobie, że zepter ściąga wyroby z chin, bo już dawno ta firma by
    nie istniała. To najwyższej jakości produkty na świecie.
    Przedsiębiorstwo działa w ponad 50 krajach świata. Wyroby Zeptera są
    produktowane w 10 zakładach w Niemczech, Włoszech i w Szwajcarii z
    wykorzystaniem najnowszych technologii.

  • 29. Data: 2012-01-16 10:29:10
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > Przedsiębiorstwo działa w ponad 50 krajach świata. Wyroby Zeptera są
    > produktowane w 10 zakładach w Niemczech, Włoszech i w Szwajcarii z

    no mówiłem, że sprzedawca...i to jeszcze bardzo zdesperowany...

    pozdrawiam
    s_13

  • 30. Data: 2012-01-16 11:28:10
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-01-16 11:29, s_13 pisze:

    > no mówiłem, że sprzedawca...i to jeszcze bardzo zdesperowany...

    Nie jestem żadnym sprzedawcą. Wkurwia mnie to, jak ktoś się wymądrza nie
    mając pojęcia o czymś.