  • 1. Data: 2013-03-27 13:51:10
    Temat: filtry do wody 2000m3 rocznie
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jest tu moze jakis znawca od filtrow wody?

    Jest sobie blok z 25 mieszkancami i chcielibysmy zalozyc jakies filtry
    na wejsciu do bloku, ktore wylapywaly wieksze/mniejsze smieci z wody,
    Ale chyba nie do uzdatniania typu filtry ceramiczne ze srebrem....bo
    po co taka woda splukiwac kibel.
    Bardziej chodzi o liczniki wody, aby zminimalizowac ich "zachodzenie"
    smieciem.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2013-03-27 13:58:22
    Temat: Re: filtry do wody 2000m3 rocznie
    Od: SJS <s...@p...pl>

    W dniu 2013-03-27 13:51, a...@p...pl pisze:
> [...]
    > po co taka woda splukiwac kibel.
    > Bardziej chodzi o liczniki wody, aby zminimalizowac ich "zachodzenie"

    a zrobic sami nie umiecie?

    --
    sjs

  • 3. Data: 2013-03-27 14:30:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Uzytkownik wrote:
> [...]
    > po co taka woda splukiwac kibel.
    > Bardziej chodzi o liczniki wody, aby zminimalizowac ich "zachodzenie"

    jesli jestescie z krakowa to moge pomóc...

    ewentulanie sugeruje zdzwonic do firmy BWT

    tylko trzeba by im podac jakies dane z dokumentacji domu np srednie
    zapotrzebowanie na wode w m3/h

  • 4. Data: 2013-03-27 18:33:54
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 27 Mar, 13:51, a...@p...pl wrote:
> [...]
    > po co taka woda splukiwac kibel.
    > Bardziej chodzi o liczniki wody, aby zminimalizowac ich "zachodzenie"

    Ważne, żeby to były proste w obsłudze filtry z płukaniem wstecznym, a
    nie opłukiwaniem.

    Judo http://skroc.pl/judoprofi
    znakomite filtry również zautomatyzowane.
    albo
    http://skroc.pl/honeywellf74
    tańsze, słabsza ochrona bakteriobójcza. Też można zautomatyzować.

    skąd jesteście?

    pozdrawiam Piotr

  • 5. Data: 2013-03-27 18:53:56
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 27 Mar 2013 14:30:51 +0100, "Marek Dyjor"
    <m...@p...onet.pl> wrote:

    >jesli jestescie z krakowa to moge pomóc...
    >
    >ewentulanie sugeruje zdzwonic do firmy BWT
    >
    >tylko trzeba by im podac jakies dane z dokumentacji domu np srednie
    >zapotrzebowanie na wode w m3/h

    Polska zachodnia

    napisalem, ze 2000m3 / rok wody na ZW i CW i podlewanie trawnika
    (latem jak sie komus chce rozwinac waz - ale rzadko komu sie chce).

    Natomiast godzinowe zuzycie(zapotrzebowanie), to musialbym posiedziec
    w wezle w godzinach szczytu..., tylko ktore to sa godziny szczytu????
    Normalnie to ja nie mam dostepu do wezla.

    Z projektu, to musialbym poszperac w archiwach Zarzadcy a z tym bedzie
    gorzej.

    --
    ThinkXtra

  • 6. Data: 2013-03-27 22:43:54
    Od: Piotr Boncza <piotr_boncza%gazeta.pl@gtempaccount.com>

    On 27 Mar, 18:53, a...@p...pl wrote:

> [...]
    > w wezle w godzinach szczytu..., tylko ktore to sa godziny szczytu????
    > Normalnie to ja nie mam dostepu do wezla.

    Nie przejmuj się tak bardzo :)
    Wystarczy, że sprawdzisz jaki macie wodomierz główny i dobierzesz coś
    pod jego parametry.

    pozdrawiam Piotr