  • 1. Data: 2013-02-23 20:12:05
    Temat: folia na dachu, przestroga
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Tym razem krótko :)
    Nie odśnieżać metalowymi łopatami foli na dachu, bo dziur będzie co nie
    miara.
    Nie używać piły łańcuchowej, bo olej z niej degraduje folię i efekt taki
    sam.

    Jak to wyglądało u mnie? Ano tak z setkę dziurek mam :)

    Irek.N.

  • 2. Data: 2013-02-23 22:13:12
    Temat: Re: folia na dachu, przestroga
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "Irek N." <j...@t...tajny.jest> napisał w wiadomości

    >Jak to wyglądało u mnie? Ano tak z setkę dziurek mam :)

    Tasma do membran i jazda.

    Pozdro.. TK

  • 3. Data: 2013-02-23 22:25:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 23 lutego 2013 20:12:05 UTC+1 użytkownik Irek N. napisał:
    > Tym razem krótko :)
    >
    > Nie odśnieżać metalowymi łopatami foli na dachu, bo dziur będzie co nie
    >
    > miara.

    A po co odśnieżałeś?

    > Nie używać piły łańcuchowej, bo olej z niej degraduje folię i efekt taki
    >
    > sam.

    O tym wiem. Dekarze niestety nie

  • 4. Data: 2013-02-23 23:58:31
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > Tasma do membran i jazda.

    A już nie mam siły... zrywam łaty/kontr i wymieniam folię w całości.

    Miłego.
    Irek.N.

  • 5. Data: 2013-02-24 00:02:10
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    > A po co odśnieżałeś?
    Niestety nie ja. Nie wiem dlaczego, pewnie chcieli szybciej zrobić (to
    rozumiem).
    Sęk w tym, że to był piątek, a przez weekend było ciepło i być może
    śnieg by zszedł sam.

    > O tym wiem. Dekarze niestety nie
    Teraz już wiedzą.
    Niestety za późno, dach dokończy ktoś inny.
    Trochę szkoda, bo bardzo poczciwa ekipa, tylko niedoświadczona jak widzę.

    U mojego kolegi zrobili to samo (ekipa był inna, ale też pochlapali
    olejem, mniej, ale jednak, widać taki zwyczaj).

    Miłego.
    Irek.N.

  • 6. Data: 2013-02-25 13:19:07
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    A już nie mam siły... zrywam łaty/kontr i wymieniam folię w całości.

    Słuszna decyzja
    pozdrawiam