  • 61. Data: 2010-01-18 21:22:21
    Temat: Re: folia pod ogrzewanie podłogowe
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Moze, owszem. Latwo zauwazyc roznice miedzy farba czarna a biala, ale
    > ocieplenie?

    > A no wlasnie, :-) temat jednak zyje. Promy kosmiczne i poliuretan.
    > Chyba jakis kosmiczny poliuretan, bo zwykly wejscia w atmosfere
    > raczej nie przezyje. Zauwazyles, ze te wszystkie preparaty maja
    > ciagle zwiazki z badaniami w USA a juz koniecznie w NASA? :-)

    ha ha...

    jedni oszukują na chamciocha a inni w jedwabnych rękawiczkach. :)

    efekt ten sam, stada wydymanych klientów

  • 62. Data: 2010-01-18 21:30:01
    Od: M <M...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > ha ha...
    >
    > jedni oszukują na chamciocha a inni w jedwabnych rękawiczkach. :)
    >
    > efekt ten sam, stada wydymanych klientów

    No proszę. Czyżbyś miał na myśli prof. Andrzeja Kicińkiego i prof. Hannę
    Skibniewską? Cytat z artykułu nt. dociepleń:

    - Technologia proponowana przez WSM jest nietrwała i zbyt gruba [ok. 13
    cm - red.]. Jej zastosowanie oszpeci bloki, m.in. zakłóci proporcje
    detali elewacji. To niezgodne z zapisami w planie miejscowym - uzasadnia
    prof. Andrzej Kiciński. W imieniu prof. Skibniewskiej podsunął
    spółdzielni inne rozwiązania: zastosowanie wynalezionej przez
    specjalistów z NASA farby (ociepla się nią bloki w Berlinie) lub bardzo
    cienkich cegiełek z izolacją termiczną.

    http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34884,2791989.h
    tml

    Dla mnie to bezczelność. Niektórzy architekci powinni do końca nie
    wypłacić się za bubel, który zaprojektowali oraz za leczenie chorób
    spowodowanych zagrzybieniem mieszkań (które zaprojektowali). A tutaj
    proszę, nie dość, że nie mają procesu o odszkodowania, to jeszcze to oni
    dyktują warunki. Dużo musi się jeszcze zmienić.

    M.

    PS
    13cm styropianu to wg wspomnianych architektów "ZA GRUBO". Ciekawe,
    jakie jest ich zdanie nt. 45cm w skosach i 20cm na elewacji?

  • 63. Data: 2010-01-18 21:40:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M wrote:

> [...]
    > proszę, nie dość, że nie mają procesu o odszkodowania, to jeszcze to
    > oni dyktują warunki. Dużo musi się jeszcze zmienić.

    khm...

    ty jesteś za czy przeciw?

    przeczytales ten artykół?

  • 64. Data: 2010-01-18 21:43:06
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > rozwiązania: zastosowanie wynalezionej przez specjalistów z NASA farby
    > (ociepla się nią bloki w Berlinie) lub bardzo cienkich cegiełek z izolacją

    To jakas paranoja. Ciekawe kto im lapowki placi.

    Pozdro.. TK

  • 65. Data: 2010-01-18 22:04:51
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Maniek4 wrote:
    > Użytkownik "M" <M...@w...pl> napisał w wiadomości

    tml

    > To jakas paranoja. Ciekawe kto im lapowki placi.

    może oni w to wierzą, są humanistami. ;-)

  • 66. Data: 2010-01-18 22:20:07
    Od: M <M...@w...pl>

    Marek Dyjor pisze:

    > może oni w to wierzą, są humanistami. ;-)

    Inżynier humanista? :-)

    M.

  • 67. Data: 2010-01-18 22:29:47
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    M wrote:

    > Inżynier humanista? :-)

    nie chce wywoływac wojny religijnej ale ludzie w różne bzdury wierzą.

  • 68. Data: 2010-01-18 23:15:31
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 18 Sty, 19:51, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > dlatego w niektórych rurkach alu ma dziurki, żeby promieniowanie mogło
    > wychodzić i grzać beton.

    E, to akurat bzdura (chyba ze se jaja robisz;) Rura PP stabi ma
    "dziurawa" wkladke alu ale tylko i wylacznie dlatego, ze przy pelnej
    rura sie rozwarstwiala. Czytalem swego czasu proces jej powstawania i
    to byla jedyna przyczyna jej podziurawienia (tej wkladki ;-)

    Marko1a - to, co piszesz ma nawet IMHO sens, tylko nie wiem ile taka
    folia moze pomoc i czy wogole jest to obliczalne dlatego klocenie sie
    o takie promile to bezsens :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 69. Data: 2010-01-19 09:44:44
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Lagod" <niespamowaclagoda@listkropkapl> napisał w wiadomości

    > Nie zauważyłem bo nie "odbija". Ogranicza promieniowanie ciała do
    > otoczenia. Nie zmniejsza konwekcji ani przenikania i niczego do środka nie
    > odbija.

    Uważa więc pan że nie zmniejsza konwekcji ani przenikania ani tez nie odbija
    promieniowania ale jednak ograniczna.
    Proszę wyjaśnić nam tu na grupie jakie to nowe prawo fizyki pan wynalazł
    które pomaga w cudowny sposób ograniczać.

    Panie Lagod nie rób pan wstydu. Chwalił się pan że fizyka termodynamika i
    koledzy jacyś wokól pana. Ja myślę że koledzy to ze starszego roku coś
    owszem wiedzą
    a pan to czasem podsłuchuje tylko. Niestety w taki sposób niczego pan się
    nie nauczysz.

    Marek

  • 70. Data: 2010-01-19 09:51:06
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    www.google.com

    > To jest naciaganie argumentow do wlasnych teorii i w tym kontekscie wolal
    > bym nie byc mieszany do sprawy.

    OK w porządku.

    > Napisalem co jest moim zdaniem i nie mam zamiaru zmieniac zdania tylko dla
    > tego, ze uwazasz, ze wylewka zdaje sie wisiec w powietrzu nad folia
    > metalizowana.

    Nie napisałem że wisi w powietrzu ale że nei dolega szczelnie na 100%
    powierzchni.

    Marek