  • 111. Data: 2009-09-12 17:29:47
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8g751$al1$1@inews.gazeta.pl...
    > kris <k...@p...onet.pl> napisał(a):
    >

    >> Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w

    Wszystko fajnie Panowie, ale wątkodawca chciał tylko kilka fotek rozdzielni
    :)
    Wojtek

    --
    Nie każde piwo to Żywiec!
    .... Na szczęście :)

  • 112. Data: 2009-09-12 17:49:54
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8gajp$s91$1@inews.gazeta.pl...

    > Co się przejmujesz, protokół masz. I tani był :P

    A gdziesz tam, nawet nie mam. :-)

    > A na poważnie: w złym miejscu szukasz przyczyn.

    Zakladam, ze te wszystkie rzeczy maja dbac o moje bezpieczenstwo nie wtedy
    kiedy jestem w pracy, czy spie w sypialni ale w sytuacjach awaryjnych. Jasne
    ze jak zabije mnie majaca przebicie lampka to ona jest winna, ale po
    dotknieciu do uziemionej futryny. Gdyby nie byla uziemiona moje szanse
    wzrastaja, a tak musze sie zdac na sprawnosc nie tak wcale pewnego
    urzadzenia jak roznicowka. Nie odkrywam tu nowych prawd a pisze o tym
    rowniez wspomniany dr Musial czy nieMusial. :-)

  • 113. Data: 2009-09-12 18:02:54
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8gaor$svd$1@inews.gazeta.pl...

    > Ale kto konkretnie? pisz śmiało!

    To nie chodzi o smialosc, tylko ogolnie wiadome prawdy. Nie lubie pisac o
    oczywistych rzeczach. :-)

    > Ja nie mam lęków, śpię twardo i spokojnie a boję się tylko żony ;)
    > Wiesz, ja mam odłożoną pule na ew. "kary," i in. problemy tak ten system
    > działa, inaczej się nie da.

    Da sie i bez tego, nie wszystko przychodzi od razu.
    Piszac o pletwach i karabinie przypomniala mi sie dosc dawna dyskusja na
    temat uprawnien urzednikow kontroli skarbowej za czasow rzadu Millera jak mi
    sie wydaje. Pol kraju sie smialo a pol nie mialo z czego jak sie okazalo, ze
    to sluzbowy stroj urzednika. :-)
    Co do pul na ewntualne kary to bywa, ze sa znacznie niewystarczajace jak
    oszacuja uszczuplenia z okresu pieciu lat plus sankcja i odsetki za caly
    okres. A w razie niedaj Boze wypadku cala rodzina sypie jak to pracodawca
    wyzyskiwal biednego pracownika nie placac zusu od wyplaty jaka otrzymywal
    mimo tego, ze przez pare lat wszystko wszystkim pasowalo. Robi sie nagle
    kilkaset tysiecy do ogarniecia w dosc krotkim czasie. Jak nie znajdziesz to
    zaczniesz pisac odwolania przed pierwsza licytacja. Znam ja takie przypadki
    z autopsji niestety, nie jest to przyjemny widok.

    Pozdro.. TK

  • 114. Data: 2009-09-12 18:04:47
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8frsl$fds$1@inews.gazeta.pl...

    > Więc wg Ciebie taniej by było jakby urzednik wstał od biurka i woził beton
    > na
    > budowę?

    Oj to by sie przydalo nie jednemu z nich. :-)

    Pozdro.. TK

  • 115. Data: 2009-09-12 18:10:58
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > urzadzenia jak roznicowka. Nie odkrywam tu nowych prawd a pisze o tym
    > rowniez wspomniany dr Musial czy nieMusial. :-)

    O ile pamiętam sprawę to te futryny pochodzą z głupiej pre-normy głupiego SEP.
    Zeszła ona była śmiercią gwałtowną dawno temu.
    Weź już przestań z tymi framugami, dyskusji na ten temat już nie ma, wszystko
    zostało powiedziane, głupoty wycofane.
    Jak masz np. wystrzeloną poduszkę w aucie używanym który kupujesz, a o czym
    nie wiesz, to jest to dowód na to by sprawdzać te poduszki czy na to że są
    wogóle nic nie warte i niebezpieczne (bo nic nie pomogą).
    pzdr., PB

  • 116. Data: 2009-09-12 18:11:42
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8gb7g$27b$1@inews.gazeta.pl...

    > To nie jest mój problem ani moich klientów.
    > jest umowa, biorę zadatek, powtarzam _zadatek_, w umowie s akary umowne i
    > nie
    > ma mowy o takich sytuacjach. Dam plamę to popłynę na kontrakcie.
    > A tak, to się bujasz z fachowcami. Ja nie przepadam za takim sportem.

    I bede lazil po sadach latami za 2000-3000zl?
    Poza tym "usluga elektryczna" to nie ukladanie gresu ktorego jakoscia jest
    przede wszystkim efekt czysto estetyczny, nie przylepienie plytek do betonu
    i chce miec na to wplyw caly czas. U Ciebie jest jednak z gola inaczej. Jak
    zatrudnie firme i spisze umowe, to dalej nie mam gwarancji, ze usluga bedzie
    wykonana w stopniu zadowalajacym. Nie brakowalo tu juz opowiesci o firmach z
    ktorymi podpisano umowy, a jakosc pozostawiala wiele do zyczenia. Czesto ci
    ludzie nie znaja w pracy pojecia pion i poziom, a taka zabudowa niby stoi...
    jakos...

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK

  • 117. Data: 2009-09-12 18:14:16
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8frsl$fds$1@inews.gazeta.pl...

    > Oj to by sie przydalo nie jednemu z nich. :-)

    Ale to jest mentalność czekisty jakbyś nie zauważył ;)
    pzdr., PB

  • 118. Data: 2009-09-12 18:19:49
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > zaczniesz pisac odwolania przed pierwsza licytacja. Znam ja takie przypadki
    > z autopsji niestety, nie jest to przyjemny widok.

    A! to o to Ci chodzi.
    A nie chodziło jeszcze o coś więcej?
    Jakoś ja nie słyszałem o takich wypadkach, ale nie mówię że nie.
    Cóż, na kogo wypadnie na tego bęc. Jak wypadek samochodowy czy świńska grypa.
    Ale dziękuję za troskę.
    pzdr., PB

  • 119. Data: 2009-09-12 18:30:25
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8fv11$pi$1@inews.gazeta.pl...

    > No śmiało, jakie to są "sposoby"? Pytam o praktycznych możliwościach
    > rozwiązania takiej sytuacji.

    Mozesz zrobic ekspertyze i sadownie domagac sie zwrotu kosztow.

    > Bo mnie by waliło czy przewód jest odpowiedni skoro inwestor go sam kupił.
    > "Ja zamontowałem w porządku, zgodnie ze sztuką, jak coś jest nie tak, to
    > sobie
    > go Pan wyszarp ze ściany i reklamuj u producenta" :)))

    Dobry mechanik uprzedzi Cie o ryzyku stosowania czesci jakie dostarczyles
    jezeli beda watpliwej jakosci, a z allegro niestety w wiekszosci takie sa.
    Jak sie kupi markowe to problemy sa bardzo rzadko.
    Montaz sprzegla raczej trudno spitolic, no chyba ze trafi sie na orla.

    Pozdro.. TK

  • 120. Data: 2009-09-12 18:46:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8g751$al1$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, wiem, wczoraj onanizowałem się pod przedszkolem.

    Uwazaj to moze byc niebezpieczne.
    Swoja droga jestes jedyny w tej dyskusji poruszajacy tematy erotyczne i to o
    takim podlozu, ciekawe masz skojarzenia. :-)
    Wiesz, ze ich umiejetna interpretacja moze obnazyc ciekawy fragment Twojej
    natury? :-) Aaaa dobra, nie bede sie tym zajmowal.

    Pozdro.. TK