  • 131. Data: 2009-09-13 10:21:36
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8g557$jg$1@inews.gazeta.pl...

    > No ja tez widuje roznego rodzaju zaswiadczenia z podobnych firm i to przy
    > zakupie na raty o dziwo. Nie widze tam sredniej krajowej. :-)

    Ja się nie dziwię ż enie widujesz.
    Ja pisze o tych,którzy nie potrzebują kupować lodówki na raty. Zapewne s ai
    tacy i tacy.
    pzdr., PB

  • 132. Data: 2009-09-13 10:25:12
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Uczestniczylem juz w kilku likwidacjach, serce sie kraja widzac w bylym
    > pokoju prezesa zdjecia imprez z pracownikami w ilosci kilkudziesieciu z lat
    > swietnosci, a wylozonych przez jakas glupote.

    Przy kilkudziesięciu pracownikach firma ma zupełnie inne możliwości
    manewrowania żeby łapać się za takie rzeczy o których piszemy.
    A jak prezes to zapewne sp. z o.o. więc prezes ma likwidację w czterech literach.
    Mówiąc inaczej, raczej nie wiedzę analogi.
    pzdr., PB

  • 133. Data: 2009-09-13 10:44:58
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Jacek \Plumpi\ <p...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ile ? Cały dzień ?
    > Przecież taka skrzynka nie warta jest nawet 50zł zapłaty :)
    > Zapewne on to robi legalnie prowadząc firmę i płacąc podatki ?

    Powiem tak, jak ktoś coś robi na lewo to wg moich standardów mam to w nosie a
    nawet się cieszę bo im więcej osobie prywatnej uda się zaoszczędzić podatku to
    tym lepiej. Powtarzam "osobie prywatnej", nie gangom robiących duże wały na
    akcyzie paliwowej.
    Wkurza mnie jesli pan Heniek jednocześnie pobiera rentę inwalidzką, wkurza,
    jak prowadzi działalność pełną gębą i jeszcze zatrudnia a sam korzysta z krusu
    (bo ja dopłacam do krusu).
    Nie trafiają do mnie do końca argumenty, że ktoś "psuje rynek". Wg mnie to
    rynek jest psuty przez nadmierne regulacje i zmowy cenowe.

    Więc niech on sobie zrobi to za 50 zł, ogólnie jesteśmy biednym
    społeczeństwem, w większości myślącym kategoriami dnia dzisiejszego.
    Dlatego jeśli obywatel ma wydać 50 zł lub 500 zł to jest to dla obywatela
    wystarczająca przesłanka.
    Gdy szybko się okazuje że tani wydatek był marnym wydatkiem to szybko sobie
    tłumaczymy "no, widać tak musi być" albo "eee, i tak wszystko to szajs".

    Drogie wydatki popełniamy za to przy okazji zakupów mających znamiona
    prestiżu. Markowe ciuchy, audiofilskie gadżety (np. kabelek 0,5 mb za 800 zł),
    drogie auta etc.
    Instalacja elektryczna do takich się nie zalicza no chyba że ktoś da się
    namówić na "inteligentny dom", noooo to wtedy przecież musi kosztować.

    Każdy ma swój rozum, mnie to wali jak ktoś sobie coś źle urządzi, nawet jak
    dzwoni ktoś by mu "naprawić" to i tak nie biorę takich zleceń. Są one po
    prostu drogie i uciążliwe (klient zwykle jest mądrzejszy, brak dokumentacji
    etc. etc.)

    Jednak proszę bardzo wszystkich anonimów biorących udział w tej dyskusji by
    swoje kompleksy nie przekładali na rzucanie oszczerstw typu: oszust,
    naciągacz, szuka jelenia, etc. etc. Już nie wspomnę że obraża się jednocześnie
    moich (czy np. Jacka) klientów.

    Dziękuję, raczej eot z mojej strony.

    pzdr., PB

  • 134. Data: 2009-09-13 12:47:40
    Od: spp <s...@o...pl>

    Paweł Bochenek pisze:

    > A jak prezes to zapewne sp. z o.o. więc prezes ma likwidację w czterech literach.

    Prezes sp. z o.o. odpowiada całym swoim majątkiem za decyzje, a więc -
    mylisz się.
    Jest jedynym (no, inni członkowie zarządu też), który nie może mieć w
    d... likwidacji.

    --
    spp

  • 135. Data: 2009-09-13 13:10:13
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    spp <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > mylisz się.
    > Jest jedynym (no, inni członkowie zarządu też), który nie może mieć w

    Huehuehue ;)
    Jedna ze setek firm w tej branży:
    http://www.spolka.info/google/odpowiedzialnosc-zarza
    du.html?gclid=CKil-cLS7pwCFQYeZwodyzdGjw

    np. w ten sposób:
    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-spolek/spolka-z-o-o
    -/opinie-prawne/rezygnacja-z-pelnienia-funkcji-preze
    sa-sp-z-o-o-a-odpowiedzialnosc-prawna-opinia-prawna.
    html

    Jest milion i jeden sposobów uniknięcia odpowiedzialności.
    Znam to z autopsji aczkolwiek kwota na którą umoczyłem była niewielka.
    pzdr., PB

  • 136. Data: 2009-09-13 13:49:24
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > Użytkownik "wowa" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    ,> Ile ? Cały dzień ?
    > Przecież taka skrzynka nie warta jest nawet 50zł zapłaty :)
    > Zapewne on to robi legalnie prowadząc firmę i płacąc podatki

    Jak to jest z to zobacz czytając posty właściciela jednej Firmy- czyli
    Pawła.
    I tak jak pawel postepuje wiekszość właściceli.
    Tak Firma w niczym nie rózni sie od Cześka z Henkiem
    Rózni się cenami za swoje uslugi i niczym wiecej.
    A jak przyjdzie do np wyegzekwowania gwarancji to Firma sie miga.
    Jak dojdzie do sprawy sadowej to po kilku latach biegania po sądach okazuje
    sie że właściel Firmy to golas który oficjalnie nie ma zadnego majatku.
    Także z tymi waszymi kosztami podatkami itp panowie to tak sie nie
    afiszujcie.
    Z racji mojej pracy widuje dokumenty finansowe wielu Firm.
    sporo z nich podatków za duzych nie placi, dobre ksiegowe wykazuja straty.
    I w sumie sie temu nie dziwie ani tego nie krytykuje, tylko tak Panowie
    glosno nie krzyczcie o tych podatkach.

    Kris

  • 137. Data: 2009-09-13 13:54:13
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8igkm$m8p$1@inews.gazeta.pl...

    > No zaraz, mam Ci projekt wykonawczy pisać przez usenet i to za darmo?

    Jaki projekt, odnies sie do tego czy trzeba czy nie i sprawe zagrozen w
    lazience przy okazji wadliwej suszarki do wlosow czy w pokoju przy okazji
    zasilaczy z cos tam galwaniczna mamy zalatwiona. Przekonamy sie rowniez czy
    glupoty zostaly wycofane.
    A mi projekt czegos takiego jak polaczenie wyrownawcze potrzebne nie jest,
    bo raz ze grzejnikow to prawie nie mam, dwa to nie sa laczone instalacja
    przewodzaca.

    > Większość osób zachowujących się niebezpiecznie na drodze (pomijam
    > gównażerię
    > i pijaków) zachowuje się tak bo ma świadomość że prowadzi bezpieczne auto.
    > A tu dupa, dzwon i zamiast poduszki woreczek foliowy.
    > Więc rzekoma obecność "zabezpieczacza" implikuje zachowania niebezpieczne.
    > Dokładnie tak jak z różnicówką, większości się wydaje że jak ma "wyłącznik
    > przeciwporażeniowy" to przestaje mysleć o pradzie jako potencjalnym
    > niebezpieczeństwie.

    To jest naciaganie faktow dla potwierdzenia glupiej tezy.
    Chodzisz po gorach? Rownie dobrze mozna by powiedziec, ze buty z podeszwa
    Vibram uprawniaja ich posiadaczy do wchodzenia na wysokosci powyzej 6000m
    npm

    Pozdro.. TK

  • 138. Data: 2009-09-13 13:57:58
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8ig9m$kut$1@inews.gazeta.pl...

    > Przykład szokuje?

    Nie szokuje, ale biorac pod uwage minimalne prawdopodobienstwo wystapienia
    takich skojarzen u wiekszosci ludzi raczej zmusza do refleksji.

    > Bardzo dobrze! miał szokować.
    > Ja jestem np. zszokowany, że tak łatwo za woalką anonimowości w usenecie
    > rzuca
    > się oszczerstwa pod m.in. moim adresem.

    No nie zauwazylem zadnych oszczerstw szczerze mowiac. Mialem wrazenie, ze
    toczymy sobie popoludniowe dyskusje.

    Pozdro.. TK

  • 139. Data: 2009-09-13 13:58:50
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    .
    > Podobnie jest z Twoim elektrykiem. Nieważne, że on to robi "na czarno", że
    > nie da rachunku, nie da gwarancji, ani nie odpowiada za swoją robotę.
    > Najważniejsze, że jest tani.

    Z ta gwarancja to taki kolejny marketingowy chwyt Panów Właściceli Firm
    Jak cheniek jest uczciwy to poprawi spartolona robotę.
    Jak Właścicel firmy jest uczciwy to tez.
    A jak Wlaścicel Firmy nie zechce sie zjawic poprawic fuszerke to mu mozesz
    tak na prawde gowno zrobić.
    To samo z Heńkiem.

    Kris

  • 140. Data: 2009-09-13 14:00:16
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8ih3g$nuh$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja się nie dziwię ż enie widujesz.
    > Ja pisze o tych,którzy nie potrzebują kupować lodówki na raty. Zapewne s
    > ai
    > tacy i tacy.

    No ale oni wlasnie kupuja na te raty, stad ta ironia.

    Pozdro.. TK