  • 171. Data: 2009-09-13 20:15:12
    Temat: Re: fotki rozdzielni
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jifa$o3c$1@inews.gazeta.pl...

    > Proszę o maila w takim razie.
    > Oraz imię, nazwisko, adres, bo anonimom nic nie będę wysyłał.

    Tu dyskutujemy, wiec tu zeskanuj

    ,> Łżesz.
    > I tchórz zwykły jesteś bo anonimowo.

    Sam to przeciez napisałeś

    ,

    Kris

  • 172. Data: 2009-09-13 20:17:32
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Nie znam tych ustaw, gdzies o tym czytalem w sieci przy okazji analizy
    > wlasnego stanu ze tak powiem. Nie traktuj tego moze zbyt doslownie, tez
    > moge sie mylic.

    Maniek, to już Ci wyjaśniam. Mowa jest o obejmowaniu połączeniami
    wyrównawczymi metalowych elementów konstrukcyjnych budynków.
    Takimi elementami nie są futryny, ani ramy okienne. Są nimi te elementy,
    które przenoszą obciążenia czyli zbrojenia belek żelbetowych, ław,
    fundamentów, słupów, filarów, schodów oraz wszelkie belki stalowe legary,
    podpory, krokwie itp.
    Warto ponadto objąc takimi połączeniami balustrady, maszty oraz konstrukcje
    płyt G-K ponieważ w chwili wyładowań atmosferycznych stanowią one sporej
    wielkości anteny wychwytujące i gromadzące energię pochodzacą z impulsów
    elektomagnetycznych.

  • 173. Data: 2009-09-13 20:17:54
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jh98$hpg$1@inews.gazeta.pl...
    > Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    ,>

    > Sprzedawane np. bez faktury, nie ma w tym żadnych czarów.

    Jak zwykle bzdury piszesz.
    Dostałem normalna fakture i rabat na przewody ok 60%
    Zreszta jako instalator na pewno wiesz że taki rabat jest mozliwy do
    osiągnięcia.

    Kris

  • 174. Data: 2009-09-13 20:21:24
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8ji78$ml0$1@inews.gazeta.pl...

    > Zastanowiłbym się czy osoba która poleca jest wiarygodna.

    No wlasnie byla OK, bo to jego zona i moja bardzodlugoletnia znajoma. Z tej
    strony wszystko bez zastrzezen.

    > Albo poprosił o namiar do dwóch osób u których ten ktoś zrobił ostatnie
    > zlecenia.

    Mozna, tyle ze nie mam czasu na pierdoly i zaufalem poleceniu. W
    konsekwencji okazalo sie, ze najprostrza rzecz mozna spitolic w tej branzy.
    Dziewczyna poczula sie i prawdopodobnie dokonczy normalniejszy szwagier.
    Obaczym.

    > Ja na stronie internetowej mam listę zleceń możesz sobie zadzwonić do
    > moich
    > klientów i zapytać (fakt, z aktualizacją strony jest gorzej).
    > Ale nie zrobisz tak bo Heniek nie ma ani biura, ani strony a jak poprosisz
    > listę ostatnich robót to się obrazi i pójdzie sobie w pierony.
    > No więc masz loterię.

    Ufasz ludziom i tyle. Ja taki naiwny jestem cale zycie i mnie idioci rozni
    probuja golic. Na szczescie udaje mi sie w wiekszosci znalezc jakies
    rozwiazanie w pore.

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2009-09-13 20:22:55
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Istotnie lampka po sprawdeniu uziemiona jest, ale taka wiertarka np. juz
    > nie, maszynka do golenia rowniez, moj laptop powyzej zasilacza tez nie i
    > kopie jak opre gola noge o kaloryfer. To jest bezpieczniejsze jak
    > opieranie nogi o nieuziemiony drewniany parapet?

    Bo te urządzenia wykonane są w drugiej klasie ochronności. Polega to na tym,
    że te urządzenia posiadają podwójną izolację, która uniemożliwia pojawienia
    się napięcia na jakimkolwiek dostępnym z zewnątrz elemencie tego urządzenia,
    takż metalowym. Dlatego też urządzenia te nie posiadają obwodu ochronnego,
    bo nie ma takiej potrzeby oraz możliwości.
    Urządzenia te oznaczane są znaczkiem w formie dwóch kwadratów jeden w
    drugim.

  • 176. Data: 2009-09-13 20:31:42
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8jifa$o3c$1@inews.gazeta.pl...

    > Tu dyskutujemy, wiec tu zeskanuj

    Wiesz, na krakowskiej regionalnej też był jeden cwaniak, którym wszystkim
    ubliżał puki nie został spersonalizowany.
    Mnie się tropić nie chce, bo i po co.
    Skoro nie chcesz ujawnić Twoich personaliów to mnie to wystarczy.

  • 177. Data: 2009-09-13 20:31:52
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

> [...]
    > one sporej wielkości anteny wychwytujące i gromadzące energię pochodzacą z

    OK, no to jestem w tzw. du..ie.

    Pozdro.. TK

  • 178. Data: 2009-09-13 20:40:49
    Od: "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl>

    Kris <k...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    > wiadomości news:h8jh98$hpg$1@inews.gazeta.pl...
    > >

    > ,>

    > Jak zwykle bzdury piszesz.

    Jasne, pokazali Ci swoją KF gdzie to zaksięgowali :)))
    Jak się Ciebie czyta to wychodzi że na marsie mieszkasz.

    > Dostałem normalna fakture i rabat na przewody ok 60%
    > Zreszta jako instalator na pewno wiesz że taki rabat jest mozliwy do
    > osiągnięcia.

    Ale Ty napisałeś mniej więcej tyle, że w jednej hurtowni rabat był 60% a
    drugiej 0% co jest bzdurą. Rabat nie zależy od hurtowni tylko od kursu miedzi
    na giełdach towarowych. Raz jest 30, raz 60. Rabat jest zwykle wszędzie taki
    sam co najwyżej różni się o 5-7 % ale nie o 60.
    Natomiast na allegro chodzą tanie przewody: kradzione przez pracowników,
    "pozyskiwane" w trakcie zleceń bo inwestor kupuje, chińskie o zaniżonych
    parametrach, polskie o zaniżonych parametrach, polskie bez faktury lub z lewą.
    Są też normalne w normalnej cenie, tak powiedzmy 5% taniej niż w hurtowni, ale
    rzadko bo nikt tego nie kupuje.

  • 179. Data: 2009-09-13 20:43:51
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Paweł Bochenek" <p...@W...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:h8jjg2$t2b$1@inews.gazeta.pl...

    > projekt wykonawczy. Wybacz.

    OK

    > Ależ oczywiście że tak to wygląda!

    Ale tylko wyglada, sensem jest jednak cos innego.

    > Nie wiem jak powyżej 6000 m, ale w Alpy pcha się na trudne trasy cała masa
    > przypadkowych ludzi bo im sie wydaje, że jak sobie kupią polary,
    > goreteksy,
    > czekany i raki to już wszystko mają w zasiągu ręki. A tu dupa, zwykłe

    Nie trzeba jezdzic w Alpy by to zobaczyc. :-) Koniecznie najdrozszych firm.
    Jak Gore to nie tam jakis Hi Moutine. :-)

    > załamanie pogody albo "zapaść" na skutek wysokości. No zerkinij sobie na
    > statystyki wypadków: odsetek rośnie.

    Bo po malu staje sie to bardziej dostepne dla wiekszej liczby ludzi. Ja na
    trudne trasy sie nie pcham, nie jestem czlowiekiem z gor i ostatnio wole
    lightowe wycieczki z dzieciakami. Nawet na Barania gore nie doszlismy, bo
    asfalt sie skonczyl i z wozkiem nie dalo sie po korzeniach jechac. :-)

    > Mam kilku takich znajomych, najbardziej polewałem z kolegi który nawet był
    > doekwipowany i doświadczony w miarę, a wybrał się w Kaczkar. Ale go
    > sraczka
    > pospołu z niedotlenieniem dobiła. Gdyby nie jacyś turyści to by tam zmarł
    > głodu do chodzić nie mógł ;))

    Zebym nie pomylil faktow, czy to nie pierwszy zdobywca Mont Everestu nie
    wyszedl nigdy powyzej 5000m z powodu choroby wysokosciowej? Takie sa gory
    niestety i nic na to nie poradzimy.

    Pozdro.. TK

  • 180. Data: 2009-09-13 20:46:22
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Jak zwykle bzdury piszesz.
    > Dostałem normalna fakture i rabat na przewody ok 60%
    > Zreszta jako instalator na pewno wiesz że taki rabat jest mozliwy do
    > osiągnięcia.

    Powiem jako sprzedawca, ze mozliwy jest rabat wiekszy, tyle ze to bez sensu
    dla detalu. Glupim jest ten co mysli, ze na jednorazowych zakupach da sie
    zarobic.

    Pozdro.. TK