  • 41. Data: 2016-11-21 07:54:52
    Temat: Re: fotowoltaika - jakie realne uzyski?
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 20.11.2016 o 14:29, Mateusz Bogusz pisze:

    > A jak unijne, to w postaci kredytu więc i tak wychodzi że z własnych.

    co nie zmienia faktu, że lepiej własne pieniądze wydać, niż żeby inni
    wydali.
    Sam projekt dość dziwny - pojawił się na stronie urzędu na 5 dni,
    wniosek dostajesz mailem jak do nich zadzwonisz, rozmawiałem z dwoma
    osobami pracującymi w urzędzie w innych działach i nic o tym nie
    wiedzieli. Temat w ogóle nie nagłośniony, chętnych pewnie niewielu się
    znajdzie - bo kto akurat wtedy na stronę urzędu wejdzie...

    Łukasz

  • 42. Data: 2016-11-21 08:07:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 listopada 2016 07:54:58 UTC+1 użytkownik ddddddddd napisał:
    > Temat w ogóle nie nagłośniony, chętnych pewnie niewielu się
    > znajdzie - bo kto akurat wtedy na stronę urzędu wejdzie...

    Może mają mało środków do rozdzielenia i nie chcą tłumu chętnych?
    Albo nie chce im się pałować z wnioskami ;)

    L.

  • 43. Data: 2016-11-27 10:15:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 18 Nov 2016 17:59:12 +0100, KIKI <h...@u...dl> wrote:
    > Tak samo myślisz, że falownik będzie działał 25 lat? To się mylisz
    > grubo. Elektronika żyje 5 lat, sporadycznie do 10.

    E tam. elektronika robiona przeze mnie działa mi już ponad 20.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-11-27 10:32:05
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 27 listopada 2016 10:15:11 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > E tam. elektronika robiona przeze mnie działa mi już ponad 20.

    bo nie stosowales cyny "ekologicznej" :-)

    Mam ochote kupic telewizor - ale jakos sie nie spodziewam zeby on chociaz z 10lat
    popracował :/

    b.

  • 45. Data: 2016-11-27 12:09:49
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdolisz Budyn i mylisz. Od dziesieciu lat jest obowiazkowo stosowana cyna
    bezolowiowa i urzadzenia dzialaja. Ona sprawia problemy w fabrykach gdzie jest
    uzywana a nie u uzytkownika. Tam gdzie polaczenie lutowane narazone jest na prace w
    duzym zakresie temperatur uzywaja legalnie cyny z olowiem. Bezolowiowa od zawsze byla
    uzywana w zarowkach. Sa gdzies w piwnicach zarowki co maja po dwadziescia lat i
    swieca, pewno dlatego ze nie wiedza o tej bezolowiowej cynie ktora sa lutowane.

  • 46. Data: 2016-11-29 12:10:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 listopada 2016 18:32:11 UTC+1 użytkownik ddddddddd napisał:
    > Moja gmina rzuciła hasło: fotowoltaika z dotacją 85%

    Z ciekawości zapytałem u mnie w gminie- na solary, fotowoltai ke, wymiane źródła
    ogrzewania na "ekologiczne" jest dopłata 30% z budżetu miasta. Oprócz tego/zamiast
    tego pozyskują jeszcze jakieś środki zewnętrzne ale to w marcu będzie wiadomo.

  • 47. Data: 2016-11-30 23:55:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 27 Nov 2016 03:09:49 -0800 (PST), Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> wrote:
    > Pierdolisz Budyn i mylisz. Od dziesieciu lat jest obowiazkowo
    stosowana cyn
    > a bezolowiowa i urzadzenia dzialaja.

    Taa, działają do końca gwarancji, bo tyle akurat rosną wąsy.

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Whisker_(metallurgy)

    --
    Marek

  • 48. Data: 2016-12-17 21:34:24
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Co tam w temacie? Jakieś nowe wieści?

    L.

  • 49. Data: 2016-12-18 03:12:05
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.12.2016 21:34, Lisciasty wrote:
    > Co tam w temacie? Jakieś nowe wieści?
    >
    > L.

    Za łby się biorą o polityce :-)
    Napisz jak tam naprawy i ocieplenia, to ciekawsze :-)

  • 50. Data: 2016-12-18 09:15:47
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu niedziela, 18 grudnia 2016 03:12:08 UTC+1 użytkownik KIKI napisał:
    > Za łby się biorą o polityce :-)
    > Napisz jak tam naprawy i ocieplenia, to ciekawsze :-)

    Póki co ogrzewanie ruszyło, ale wody w chałupie wciąż nie ma
    więc nie mieszkamy. Dorywczo coś tam robię, ale wezmę się
    solidniej jak będę na miejscu. Już z pół poddasza poprawione,
    perlit wsypany w połowę ścian, ale na razie robota stoi.

    L.