  • 11. Data: 2011-12-08 08:01:56
    Temat: Re: fotozagadka :)
    Od: robertr <e...@o...pl>

    Zaryzykuję twierdzenie, że ściany nie są z BK ale np jakaś
    ceramika....

  • 12. Data: 2011-12-08 08:35:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    Zaryzykuję twierdzenie, że ściany nie są z BK ale np jakaś
    ceramika....

    A co to ma za znaczenie? Wystarczy na ściany dać od góry styropian i po
    problemie.

    Marek

  • 13. Data: 2011-12-08 12:31:20
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "robertr" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    >Zaryzykuję twierdzenie, że ściany nie są z BK ale np jakaś
    >ceramika....

    U mnie właśnie są z betonu komórkowego. Szczyty specjalnie podcięte poniżej
    krokwi, żeby można było je ocieplić od góry. Normalnie ręce opadają.
    Pozdr.
    Krzysiek

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 6693
    (20111208) __________

  • 14. Data: 2011-12-08 12:39:18
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > A co to ma za znaczenie? Wystarczy na ściany dać od góry styropian i po
    > problemie.
    >
    > Marek
    Tak się teraz zastanawiam: A może powiercić otwory w płytach GK i napuścić
    na szczyty piany niskoprężnej. Trochę się boję, żeby mi nie wyrwało membrany
    paroprzepuszczalnej. Próbował ktoś?

  • 15. Data: 2011-12-08 12:57:27
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "jachoska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Tak się teraz zastanawiam: A może powiercić otwory w płytach GK i napuścić
    > na szczyty piany niskoprężnej. Trochę się boję, żeby mi nie wyrwało
    > membrany paroprzepuszczalnej. Próbował ktoś?

    Albo jak dachówki to wejśc na dach rozebrać pas dachówek z góry na dół
    podkuć co się da podkuć na tyle żeby chociaż te 5cm styro przykleić. Co
    sobota inną stronę zrobić. Ważne jest też aby nakleić pionowo styropian na
    ścianę szczytową na poddaszu jeżeli jest nieogrzewane. Wystarczy metrowy pas
    od podłogi.

  • 16. Data: 2011-12-08 13:05:41
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > ścianę szczytową na poddaszu jeżeli jest nieogrzewane. Wystarczy metrowy
    Nie mam co podkuwać. Ściany zostały przygotowane do prawidłowego ocieplenia.
    Dachówkę faktycznie można zdjąć, ale żal mi niszczyć membranę. Dlatego tak
    kombinuję z tą pianką.

  • 17. Data: 2011-12-08 13:38:08
    Od: "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LITERY>

    > Nie mam co podkuwać. Ściany zostały przygotowane do prawidłowego
    > ocieplenia. Dachówkę faktycznie można zdjąć, ale żal mi niszczyć membranę.
    > Dlatego tak kombinuję z tą pianką.

    Nie rozumiem. To w końcu masz ocieplone szczyty czy nie?

  • 18. Data: 2011-12-08 14:00:56
    Od: "jachoska" <j...@p...onet.pl>

    > Nie rozumiem. To w końcu masz ocieplone szczyty czy nie?
    Wydałwało mi się, że jako się wyraziłem.
    Ale powtórzę. Nie mam ocieplonych prawidłowo wszystkich szczytów. Z jednej
    strony domu gdzie przypilnowałem i kazałem poprawiać jest OK, z drugiej
    strony fuszerka.
    Niemniej nie muszę niczego skuwać, bo szczyty są wymurowane 5cm poniżej
    krokwi. Śmierdzącym leniom ocieplającym ściany nie chciało się położyć na
    tych szczytach styropianu/wełny i tyle. Można to zrobić teraz, ale wiąże się
    to z rozbieraniem dachówki i zdjęciem membranylub wycięciem wewnętrznej
    zabudowy z płyt GK. Ani jednego, ani drugiego nie chce mi się robić. Ale o
    wpuszczenie pianki mógłbym się pokusić nawet zimą

  • 19. Data: 2011-12-09 07:34:03
    Od: shaman <g...@m...pl>

    On 8 Gru, 15:00, "jachoska" <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zabudowy z płyt GK. Ani jednego, ani drugiego nie chce mi się robić. Ale o
    > wpuszczenie pianki mógłbym się pokusić nawet zimą

    IMHO bez rozbebeszenia przynajmniej części zabudowy GK ciężko będzie
    kontrolować tą pianę. Poza tym wydaje mi się, że piana to będzie dosyć
    drogie rozwiązanie.. chyba że masz tam naprawdę parę cm miejsca.

    BTW jest jakiś inny powszechnie dostępny sposób aplikacji piany niż
    puszki pistoletowe/wężykowe? Może jakieś większe pojemniki, które w
    przeliczeniu wychodzą taniej?

    PZDR
    Shaman

  • 20. Data: 2011-12-09 11:40:56
    Od: robertr <e...@o...pl>

    > A co to ma za znaczenie? Wystarczy na ściany dać od góry styropian i po
    > problemie.
    >
    > Marek

    Beton komórkowy mniej więcej przewodzi jednakowo we wszystkich
    kierunkach. Współczynniki dla ceramiki są podawane w kierunku
    prostopadłym, natomiast pionowo ceramika przewodzi bardziej - choćby
    samo powietrze ochładza się od zimnej góry i opada, kanały są
    nieprzegrodzone. Dlatego ten błąd będzie bardziej odczuwalny przy
    ceramice.
    pozdr