  • 11. Data: 2010-07-03 10:55:51
    Temat: Re: frytkownica ktora lepsza
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "zlotowinfo" <u...@g...pl> wrote in message
    news:i0n48m$n63$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "gary" <g...@w...com> napisał w wiadomości

    > "niecki" może, ale tu pływają grzałki
    > kumpel ma taką praktycznie pusty garnek stoi we frytkownicy
    > i tam są grzałki gdzies od spodu, po za pojemnikiem,
    > podgrzewają garnek tak jak na gazie
    >
    > i tam oleju o wiele mniej, jak ta durna 1,5l na same pokrycie grzałek

    Te są całkiem dobre, więcej oleju, rekompensowane jest małym zużyciem
    energii elektrycznej, grzałki szybko nagrzewają olej a termostat pilnuje
    temperatury. Smak jest neutralny, dzięki czemu frytki smakują frytkami, po
    zakończeniu smażenia olej można pozostawić w frytownicy, wymienić przy
    zużyciu łatwo, a pojemnik (-i), pokrywy i koszyki wymyć można w zmywarce.

  • 12. Data: 2010-07-03 12:21:22
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    Pytanie do Ciebie:

    Czy lepsze dobre frytki z ch....j frytownicy, czy raczej ch...e frytki z
    super-hiper-duper frytownicy??

    -----

  • 13. Data: 2010-07-03 14:10:56
    Od: AW <s...@p...onet.pl>

    http://www.sarkazmy.zafriko.pl/pics/japierdole.jpg

    --
    AW

  • 14. Data: 2010-07-03 23:13:22
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > zakończeniu smażenia olej można pozostawić w frytownicy, wymienić przy
    > zużyciu łatwo, a pojemnik (-i), pokrywy i koszyki wymyć można w zmywarce.

    czy mam rozumieć że grzałki bezpośrednio w tłuszczu są wydajniejszcze pomimo
    większej podgrzewanej ilości aniżeli aniżeli w rozwiązaniu gdzie grzałki
    poprostu podgrzewają garnek od spodu

  • 15. Data: 2010-07-04 02:50:08
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > czy mam rozumieć że grzałki bezpośrednio w tłuszczu są wydajniejszcze
    > pomimo większej podgrzewanej ilości aniżeli aniżeli w rozwiązaniu gdzie
    > grzałki poprostu podgrzewają garnek od spodu

    Jeżeli podgrzewają w obu przypadkach tyle samo oleju to czas podgrzewania
    jest krótszy,, termostatowanie ma mniejszą bezwładność.

  • 16. Data: 2010-07-04 14:40:37
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli podgrzewają w obu przypadkach tyle samo oleju to czas podgrzewania
    > jest krótszy,, termostatowanie ma mniejszą bezwładność.
    w tej co kupiłem 2x więcej oleju bo same grzałki potrzebują 1,5l
    czyli jednak gorszy jest ten zakup?

  • 17. Data: 2010-07-09 06:03:37
    Od: ZS <a...@w...pl>

    > która gofrownica będzie lepsza do zastosowań domowych

    taka najlepsza ale w hipermarkecie za tą samą cenę kupisz
    http://allegro.pl/item1100588288_orginalna_gofrownic
    a_wa1s_eldom_1000w_gwar_2lata.html

  • 18. Data: 2010-07-10 12:06:42
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "ZS" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    gofrownicę też już mam, jakoś nikt nie zauważył że walnąłem byka
    kupilem tu: http://www.allegro.pl/item1088309342.html