  • 1. Data: 2010-09-26 07:06:25
    Temat: fuga w rogu ściany
    Od: Bogdan Slusarczyk <b...@o...pl>

    Witam,
    Kafelkarz w rogu chce dociąć płytki w zasadzie na 'zero'. Pytanie moje:
    czy tam ma szanse utrzymać się fuga? Czy lepiej żeby między płytkami w
    rogu była standardowa fuga (wtedy fuga nie byłaby 'w róg' tylko płasko
    jako przedłużenie ściany, ma to sens?) ?

    Pozdrawiam
    Bogdan

  • 2. Data: 2010-09-26 20:55:44
    Temat: Re: fuga w rogu ściany
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Bogdan Slusarczyk" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    >(wtedy fuga nie byłaby 'w róg' tylko płasko jako przedłużenie ściany, ma to
    >sens?) ?

    tak

  • 3. Data: 2010-09-30 15:17:27
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-09-26 09:06, Bogdan Slusarczyk pisze:
> [...]
    > rogu była standardowa fuga (wtedy fuga nie byłaby 'w róg' tylko płasko
    > jako przedłużenie ściany, ma to sens?) ?

    Witam.

    Dziwi mnie to, że "kafelkarz" chce docinać płytki w taki sposob. Zawsze
    się robi tak, żeby jedna kafelka zachodziła pod drugą. Najczęściej
    posadzką się dochodzi do ścian lub odwrotnie, jeśli najpierw _trzeba_
    zrobić posadzkę.

    Pozdrawiam
    Filip