  • 1. Data: 2010-04-01 06:57:11
    Temat: garnek ze złotem przy kopaniu fundamentów
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    i co się z tym robi? moje jeśli na moim czy trzeba zgłosic?
    SJS

  • 2. Data: 2010-04-01 07:01:17
    Temat: Re: garnek ze złotem przy kopaniu fundamentów
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    SJS pisze:
    > i co się z tym robi? moje jeśli na moim czy trzeba zgłosic?
    > SJS

    Złoto możesz sprzedać :-))). Zawsze możesz powiedzieć, ze Twój dziadek
    to tu zakopał :-)))
    Będziesz miał kasę na budowę domu... Vat zapłacisz, robotę dasz
    ludziom... koniunkturę na materiały budowlane poprawisz...;-) same
    korzyści i... wszyscy zadowoleni.
    pozdr.
    robercik-us

  • 3. Data: 2010-04-01 07:04:18
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-01 08:57, SJS pisze:
    > i co się z tym robi? moje jeśli na moim czy trzeba zgłosic?
    > SJS

    Ja wiem że 1 kwietnia, ale w tym kraju w ziemi to pewnie jeszcze
    niejeden garnek ze złotem w ziemi się znajduje ...

    Kiedyś też miałem takie marzenia żeby taki garnek wykopać ;)

    Pozdrawiam !!

  • 4. Data: 2010-04-01 07:10:08
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    robercik-us said the following on 01.04.2010 09:01:

> [...]
    > Będziesz miał kasę na budowę domu... Vat zapłacisz, robotę dasz
    > ludziom... koniunkturę na materiały budowlane poprawisz...;-) same

    Nie ma tak rozowo, jak zabytkowe to Ci zabierze urzad..
    AFAIR trzeba to zglosic i przepada to na rzecz skarbu panstwa.
    Ty dostajesz bodajze jakies znalezne czy cos.
    Ale generalnie zatrzymac nie mozesz..
    Tak w ramach ciekawostki
    S.

  • 5. Data: 2010-04-01 07:20:56
    Od: "ifar" <o...@o...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >i co się z tym robi? moje jeśli na moim czy trzeba zgłosic?
    > SJS

    proponuje kopać jutro to go już nie będzie ;-)

  • 6. Data: 2010-04-01 07:22:10
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Thu, 01 Apr 2010 09:04:18 +0200, Czarek Daniluk napisał(a):
    > Kiedyś też miałem takie marzenia żeby taki garnek wykopać ;)
    Znałem gościa co kupił wysypisko śmieci po Hutmenie czy czym tam.
    Kopiąc pod fundamenty wykopał tyle odpadów miedzianych, że miał za to
    pustaki na połowę domu z warsztatem :-)

    --
    Pooh Zwijasz?
    http://zwijaj.pl/

  • 7. Data: 2010-04-01 10:09:46
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >i co się z tym robi? moje jeśli na moim czy trzeba zgłosic?
    > SJS

    Nie zglaszaj nigdzie a jak chcesz to po cichu sprzedawaj - to panstwo i tak
    juz za duzo kradnie obywatelom.

  • 8. Data: 2010-04-01 13:50:44
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    Przemek pisze:
    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Nie zglaszaj nigdzie a jak chcesz to po cichu sprzedawaj - to panstwo i tak
    > juz za duzo kradnie obywatelom.

    Namawianie do przestępstwa jest przestępstwem

    Ariusz

  • 9. Data: 2010-04-01 13:58:32
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Ariusz" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Namawianie do przestępstwa jest przestępstwem

    No to teraz musza Cie zabic.

  • 10. Data: 2010-04-02 08:37:14
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Niestety garnek znikł