  • 11. Data: 2010-09-29 17:40:40
    Temat: Re: garnki - prosba o opinie
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 13:57:03 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Blaszane nieprzezroczyste pokrywki - badziew

    Nieprawda. Dla mnie to zaleta - można uzywać w piekarniku, poza tym
    pokrywki nie boją się upadku, ponadto w pokrywkach szklanych rdzewieją
    często (od oparów potraw i w zmywarce) te śrubki, którymi są mocowane do
    szkła uchwyty, ponadto w miejscach połączenia uchwytu ze szkłem jest czasem
    taka podkłądka, w pod nią przestrzeń, gdzie wchodzi woda ze zmywania - jest
    to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
    badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi
    pokrywkami.

  • 12. Data: 2010-09-29 18:00:07
    Od: I.Tichy <i...@i...pl>

    Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
    >to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
    >badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi

    Tak, masz racje, to wszystko prawda.
    W tanich garnkach z Auchan albo z rynolka.

  • 13. Data: 2010-09-29 21:04:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    I.Tichy wrote:

    > Wyobrazam to sobie tak:
    >
    > - jak musze ustawic ogien taki, zeby lekko sie tylko gotowalo,
    > to co chwile musze zdejmowac pokrywke , zeby wyregulowac
    > (bez nakrywki inaczej sie gotuje)

    nie mam gazdu tylko prund :) indukcję...

  • 14. Data: 2010-09-29 23:28:12
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 20:00:07 +0200, I.Tichy napisał(a):

    > Tak, masz racje, to wszystko prawda.
    > W tanich garnkach z Auchan albo z rynolka.

    Dzielę garnki tylko na złe i dobre - mam sporo drogich a do kitu oraz
    tanich a dobrych. Oraz odwrotnie.

  • 15. Data: 2010-09-30 00:21:08
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

> [...]
    > to upierdliwe, trzeba rozkręcać żeby to wylewać i w ogóle TO jest dopiero
    > badziew. Już w ogóle nie kupuję garnków ze szklanymi ani przykręcanymi

    Jak już mówiłem gary mają parę lat. Nierdzewne, działają na indukcji. Nie
    rdzewieją śrubki po zmywaniu w zmywarce. Po skręceniu dobrym woda nie
    wchodzi, albo wychodzi sama.
    Nie kupuj u ruskich.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 16. Data: 2010-09-30 00:29:10
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 02:21:08 +0200, Jan Werbiński napisał(a):

    > Jak już mówiłem gary mają parę lat. Nierdzewne, działają na indukcji. Nie
    > rdzewieją śrubki po zmywaniu w zmywarce. Po skręceniu dobrym woda nie
    > wchodzi, albo wychodzi sama.
    > Nie kupuj u ruskich.

    Mam polskie.

  • 17. Data: 2010-09-30 05:50:16
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    Ikselka <i...@g...pl> napisał(a):

    >Dzielę garnki tylko na złe i dobre - mam sporo drogich a do kitu oraz
    >tanich a dobrych. Oraz odwrotnie.

    Poczytaj np. o Berghoffie. Tam nic nie rdzewieje a garnki po latach wygladaja
    jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie wytrzyma
    eksloatacji w dobrym stanie zbyt dlugo.

  • 18. Data: 2010-09-30 07:54:12
    Od: "Misiek" <p...@o...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wygladaja
    > jak nowe. Ale garnek z targu na 30zl to szajs z cienkim dnem i nie

    Kupilem swojego czasu za 125 zeta zestaw garnkow ze stalli nierdzewnej
    wlasnie u ruskich na targu.
    sprawowaly sie super... do czasu
    "potrojne" dno (garnki ciezkie), wiec z trzymaniem ciepla nie bylo zadnego
    problemu (widzialem takie same z wygladu o wiele cienszym dnie i one byly do
    de).
    Problem polegal na tym ze:
    1. na patelni potrawy jednak przywieraly i przypalaly sie
    2. po kilku latach eksploatacji potrawy pozostawiane w garnku juz po 1-2 dni
    ulegaly zepsuciu (zupa kisla, kwasniala, to samo z miesem)
    Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna (gary juz wywalilem a na ich miejsce
    kupilem tradycyjne - emaliowane)

  • 19. Data: 2010-09-30 08:20:41
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2010-09-30 09:54, Misiek pisze:

> [...]
    > Zastanawiam sie co moglo byc przyczyna (gary juz wywalilem a na ich
    > miejsce kupilem tradycyjne - emaliowane)

    Zapewne kiepskiej jakości materiał stał się porowaty ( na skutek korozji
    krystalicznej ), albo popękał ( na skutek różnic temperatur ). W
    szczelinach gniją resztki żywności których nie da się domyć.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 20. Data: 2010-09-30 08:49:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 19:40:40 +0200, Ikselka napisał(a):
> [...]
    > taka podkłądka, w pod nią przestrzeń, gdzie wchodzi woda ze zmywania - jest

    ... a w najtanszych garnkach z Ikei ze szklanymi pokrywkami... problemow
    jakos nie stwierdzilem :>

    Zaleta tych ikeowskich to jeszcze bezproblemowe dzialanie na indukcji, czego
    nie mozna powiedziec o wielu "high-endowych", w ktorych sie okazuje ze do
    indukcji to tylko model XXX za dodatkowe $$$ :>

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944