  • 11. Data: 2017-12-25 23:19:07
    Temat: Re: gaz tanszy ?
    Od: l...@g...com

    Użytkownik
    "Bez jaj - nie jestem matka Teresa z Kalkuty :)"

    Chciałoby się powiedzieć: nie bądź żyła

  • 12. Data: 2017-12-25 23:43:19
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 22:21:37 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Pierdolisz jak potłuczony.
    >
    > Wystarczy, że sąsiad odpali kocioł, a robi to systematycznie przez cały
    > rok, bo ciepłą wodę także grzeje śmieciuchem. Dodam tylko, że śmieci to
    > on nie oddaje, bo szkoda.
    >
    > Obiecałem mu nawet, że jak postanowi przejść na gaz i pozbyć się tego
    > śmieciucha to zrobię mu przeróbkę gratis.

    dużo jeszcze pierdół napiszesz?
    Palenie śmieci- rodzina statystyczna to z dwa worki na tydzień wygeneruje
    Nawet gdyby to spalić chcieli to z 5 minut ognia z tego będzie
    a po co palić jak gmina odbiera?

  • 13. Data: 2017-12-25 23:52:20
    Od: l...@g...com

    Hehehe, życia nie znasz synku.

  • 14. Data: 2017-12-25 23:54:24
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ile uzytkownik bedzie chcial tyle pierdol napisze. Gimbazie nie zabronisz. Poza tym
    fajnie jak sie wie ze jest ktos glupszy od siebie.

  • 15. Data: 2017-12-26 00:05:54
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu poniedziałek, 25 grudnia 2017 23:43:20 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Nawet gdyby to spalić chcieli to z 5 minut ognia z tego będzie
    > a po co palić jak gmina odbiera?

    Ludziki są pomysłowe. Nasi sąsiedzi skombinowali skądś hałdę butów
    i tymi buciorami hajcowali w piecu. Było to parę lat temu i akcja
    jednorazowa, ale nie wątpię że takich spryciarzy jest sporo i w obecnych czasach.

    L.

  • 16. Data: 2017-12-26 00:17:25
    Od: l...@g...com

    Moj znajomy dostał sporą ilość zużytych filtrów powietrza, samochodowych. Hajcował
    tym aż miło.

  • 17. Data: 2017-12-26 08:39:22
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-25 o 23:43, Kris pisze:

    > dużo jeszcze pierdół napiszesz?

    A Ty po co piszesz te pierdoły?

    > Palenie śmieci- rodzina statystyczna to z dwa worki na tydzień wygeneruje
    > Nawet gdyby to spalić chcieli to z 5 minut ognia z tego będzie

    I to ma usprawiedliwiać to co oni robią?
    Myślisz, że latem to oni palą cały dzień, aby nagrzać 100 czy 200 litrów
    wody do kąpieli? Wystarczy wrzucić jedną plastikową butelkę z resztkami
    płynu do mycia naczyń czy do płukania tkanin, żeby śmieciuch przez
    przynajmniej godzinę generował ostry, gryzący smród.  Czy wiesz jak
    długo będzie się spalał kawałek opony i ile wydzieli syfu?

    > a po co palić jak gmina odbiera?

    Może u Ciebie odbiera. W mojej gminie miesiąc w miesiąc gmina nie
    wywiązuje się ze swoich obowiązków. Nie są odbierane wszystkie śmieci.
    Zabierają tylko to co znajduje się w oznaczonym koszu. Mieli też
    zabierać wszystkie śmieci, które wystawiane były w workach obok
    pojemnika. Ludzie wystawiają w workach i te śmieci nie są zabierane.
    Gmina zaś twierdzi, że nic z tym nie są w stanie zrobić, bo firma z
    którą podpisali umowy odmawia zabierania tych śmieci. Radzą je przywozić
    do PSZOK-u. Co jakiś czas są awantury. Ludzie przywożą te śmieci do
    urzędu gminy.

  • 18. Data: 2017-12-26 09:42:57
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 26 grudnia 2017 08:39:56 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    > płynu do mycia naczyń czy do płukania tkanin, żeby śmieciuch przez
    > przynajmniej godzinę generował ostry, gryzący smród.alujesz na lewo i prawo

    Że co?
    Wielokrotnie tu pisałeś że kotły różnej maści instalujesz
    Wrzuć przy najbliższej okazji taką butelke do kotła i zobacz jak długo się pali
    I żeby nie bylo- nie jestem za paleniem butelek ale bzdurzysz
    U mnie jak pisałem wyżej ze dwa worki plastyków generujemy
    Gdybym tym palił w piecu to wody ciepłej na jedą kąpiel bym nie dał rady zagrzaać
    pewnie

    >  Czy wiesz jak
    > długo będzie się spalał kawałek opony i ile wydzieli syfu?
    A próbuj kiedyś spalić opone w kotle w domku jednorodzinnym
    Cały wieczór straciz żeby ją pociąć na kawałki mieszczące sie do kotła
    A ile takich opon ma Kowalski do spalenia rocznie?
    Jak 8 lat tu mieszkam to 4 opony miałem do utylizacji
    Pół soboty bym pewnie stracił żeby je pociąć a energi z nich by było na kąpiel dla
    córki A po co ciąć i palić jak gmina odbierze.
    Więc nie bzdurz o paleniu oponami

> [...]
    > którą podpisali umowy odmawia zabierania tych śmieci. Radzą je przywozić
    > do PSZOK-u. Co jakiś czas są awantury. Ludzie przywożą te śmieci do

    Tia. Bajkopisarz z Ciebie albo gminni urzednicy niepełnosprawni umysłowo
    U nas odkąd "ustawa śmieciowa" weszła to 3 razy firma odbierająca się zmieniła
    Teraz odpady zabiera ode mnie firma z miejscowości 90km dalej.
    Bo przetarg wygrała
    Mi to wisi kto odbiera ale ani razu nie buło sytuacji żeby nie wzieli tego co wziąć
    mają
    Jak kilka razy widziałem jak pojemnik biorą to wcale tam do rodka nie zaglądali
    Bo i po co.

  • 19. Data: 2017-12-26 11:01:12
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-12-26 o 09:42, Kris pisze:

    > Że co?
    > Wielokrotnie tu pisałeś że kotły różnej maści instalujesz
    > Wrzuć przy najbliższej okazji taką butelke do kotła i zobacz jak długo się pali

    Ile razy już to robiłeś?

> [...]
    > U mnie jak pisałem wyżej ze dwa worki plastyków generujemy
    > Gdybym tym palił w piecu to wody ciepłej na jedą kąpiel bym nie dał rady zagrzaać

    Wytłumacz to tym, którzy uważają inaczej.

> [...]
    > Pół soboty bym pewnie stracił żeby je pociąć a energi z nich by było na kąpiel dla
    córki A po co ciąć i palić jak gmina odbierze.

    Ja nie próbowałem, ale w dzieciństwie miałem sąsiadów, którzy często
    zwozili stare opony i nimi palili, bo jeden z synów właściciela domu
    pracował w PKS-ie. Nie raz widziałem jak cięli te opony i uwierz mi, że
    w ciągu jednej soboty potrafili pociąć co najmniej 20-30 sztuk.
    Przychodził do nich inny sąsiad, który miał zestaw narzędzi i niebywałą
    wprawę w cięciu tych opon. Oczywiście cała praca była mocno zakrapiana
    alkoholem i bardziej przypominała piknik, a na koniec był podział łupów.
    U sąsiadów oprócz węgla prawie zawsze leżała kupka pociętych opon.
    Z tych opon pozostawały tylko pierścienie, które przylegają do felgi, bo
    tam znajdowały się stalowe druty. Po odcięciu tych pierścieni reszta już
    szła im bardzo sprawnie. Wystarczył ostry, mocny i dość duży nóż/maczeta
    pobijany młotkiem lub obuchem siekiery. Co chwilę ten nóż był maczany w
    jakimś płynie. Czasami też jak ciężko szło to polewali te opony w
    trakcie cięcia. Co to był za płyn tego nie wiem, ale nie była to czysta
    woda. Bardziej przypominało mleko lub chłodziwo stosowane przy obrabiarkach.

    > Tia. Bajkopisarz z Ciebie

    Wybacz, ale jesteś zwykłym durniem. Rozumiem, gdyby to pisał Kogutek, bo
    to jest stary sklerociały tetryk. Ale Ty chyba jeszcze nie masz
    Alzheimera i potrafisz myśleć? Chyba, że się mylę?

> [...]
    mają
    > Jak kilka razy widziałem jak pojemnik biorą to wcale tam do rodka nie zaglądali

    U was to nie wszędzie. Mnie też wisi kto odbiera, ale nie wisi mi jak
    nie odbiera, a jest do tego zobowiązany.

  • 20. Data: 2017-12-26 11:07:14
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    Tak w ogóle, to Wesołych Świąt wszystkim życzę.

> [...]
    > Pół soboty bym pewnie stracił żeby je pociąć a energi z nich by było na kąpiel dla
    córki A po co ciąć i palić jak gmina odbierze.

    A co do meritum, to paliłem oponami.Z jedną było z pół godziny roboty bo trzeba
    było ją dociąć na elementy ciut większe od dłoni, ale spory dom ogrzewała przez
    pół dnia, jak nie dłużej .To nie był to docelowy materiał- dużo częściej
    paliłem inne wyroby z gumy, bez drutu.Ale guma była ta sama.Siarki było tam
    mniej niż w najlepszym węglu, a sadza...Z komina leciał niewielki, błękitny
    dym.Dom był na sporym osiedlu.
    Nie wiem , jak ci ludzie to robią, ale na pewno nie potrafią palić.
    Druga rzecz- palą PCV, lub styropian.W normalnych piecach tego spalić się nie da.
    Ale w większych ilościach pozbyć się bez kosztów też się nie da.Sprawdzałem.
    Więc palą. .
    Pozdro.abomito