  • 1. Data: 2009-04-01 17:59:25
    Temat: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    hej dziś 1 kwietnia wiec chciałbym sie podzielić wynikiem spalania gazu
    za miesiąc marzec 2009, moze to komuś pomoże w wyborze systemu

    dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,
    3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk
    temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)
    ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni
    444m3

    Michał

  • 2. Data: 2009-04-01 20:43:11
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk
    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)
    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni

    ważny jest koszt a nie metry :) gaz jest różny w miastach i różnie kosztuje

  • 3. Data: 2009-04-01 20:50:40
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Usrobo pisze:

    > za miesiąc marzec 2009, moze to komuś pomoże w wyborze systemu

    14.02 - 14.03

    > dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,

    Dom 150m2, 2W, drugi sezon.

    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk

    Ogrzewanie powietrzne, piec kondensacyjny Carrier Infinity 58MVB-060,
    Trójmiasto. Pompa ciepła w tym okresie nieużywana, za to kominek przez
    nie więcej niż 10% czasu.

    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)

    Temperatura na sterowniku 22 stopnie całą dobę, powód taki sam :)

    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni

    Ogrzewanie domu + wody.

    > 444m3

    188m3

    Konkludując - albo to żart, albo coś masz nie tak. No chyba że na
    południu jakieś gorsze warunki były, co by mnie nie zdziwiło. U nas nad
    morzem do dupy lato i do dupy zima. Znaczy, w lecie chłodno a w zimie
    ciepło :) Za to piździ jak na Uralu.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 4. Data: 2009-04-01 22:03:36
    Od: "Adam" <a...@p...onet.tnij.tu.pl>

> [...]
    > miesiąc marzec 2009, moze to komuś pomoże w wyborze systemu
    >
    > dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,
    157 użytkowej (200m2 po podłogach), 3W, 1 sezon :)

    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk
    1/6 ogrzewanie podłogowe, małopolska

    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)

    21,5/20

    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni

    CO+CWU

    > 444m3

    726m3 od 20.11.2008 do 1.04.2009

    Adam

  • 5. Data: 2009-04-02 06:43:38
    Od: mcs <t...@w...pl>

    Użytkownik Sebcio napisał:

    > Temperatura na sterowniku 22 stopnie całą dobę, powód taki sam :)

    ta temperatura to nastawiona czy pomierzona w pomieszczeniu jest
    (pytam, bo nie mam sterownika ;-) )

    mcs

  • 6. Data: 2009-04-02 06:53:09
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "gasper" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > ważny jest koszt a nie metry :) gaz jest różny w miastach i różnie
    > kosztuje

    Trzeba doliczyć też przeglądy, odsetki utracone, amortyzację przyłącza,
    instalacji i komina.
    Na oko około 2000 zł/rok.

    Ile kosztuje gaz?

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-04-02 07:19:54
    Od: "Smerf" <s...@o...pl>

    Jak juz piszecie o tych metrach szesciennych to napiszcie od razu cene tego
    gazu!!!

    mar

  • 8. Data: 2009-04-02 07:22:55
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Smerf" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak juz piszecie o tych metrach szesciennych to napiszcie od razu cene
    > tego gazu!!!

    Płacą 10 zł za m3, więc się wstydzą. ;-)

  • 9. Data: 2009-04-02 09:23:16
    Od: Usrobo <u...@o...pl>

    Sebcio pisze:
> [...]

    > południu jakieś gorsze warunki były, co by mnie nie zdziwiło. U nas nad
    > morzem do dupy lato i do dupy zima. Znaczy, w lecie chłodno a w zimie

    1 stopień więcej to ok 8% wiecej gazu
    dodatkowo wieczorem przed kąpaniem włączałem gaz ręcznie zeby z pokoju
    dziecka było 25 st. ok 30min grzania na full gwizdek

    dom nieotynkowany
    + przydala by się jeszcze 1 warstwa wełny na strychu (mam 20cm)

    Michał

  • 10. Data: 2009-04-02 10:00:15
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik "Usrobo" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > dom ok 140m kw. z poddaszem, 3W, 3 sezon,

    Pół domu około 100m2 z lat 40 XX wieku (dokładnie pół tej połówki, druga
    połówka dobudowana w latach 90.) Stara połówka 2W, nowa 3W. Strych
    ocieplony.

    > 3/4 ogrzewanie podłogowe, rejon śląsk

    Tylko grzejniki, pomorskie

    > temperatura na sterowniku 23stopnie całą dobę (małe dziecko)

    Dzień 20 stopni, noc 19. (dziecko zdrowe prawie 3 lata :-) )

    > ogrzewanie domu + wody + płyta gazowa w kuchni

    ogrzewanie + CWU + zwykła kuchenka gazowo - elektryczna

    > 444m3

    509 m3 za okres od 08.01.2009 do 29.03.2009 taryfa W2 co daje na złotówki
    około 950 PLN.

    P.S. Chyba nie masz się czym chwalić :-)

    Tomasz