  • 11. Data: 2009-04-02 11:38:18
    Temat: Re: [gaz] wynik za marzec 2009
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    news:gr223t$fu9$1@news.onet.pl...
    > 509 m3 za okres od 08.01.2009 do 29.03.2009 taryfa W2 co daje na złotówki
    > około 950 PLN.
    >
    > P.S. Chyba nie masz się czym chwalić :-)

    Czyli jakieś 3000-4000 na rok całkowitych kosztów.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2009-04-02 16:25:50
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Temperatura na sterowniku 22 stopnie całą dobę, powód taki sam :)

    Te dzieci są na coś chore, że trzeba je trzymać w takiej wysokiej
    temperaturze ?

  • 13. Data: 2009-04-02 16:50:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Te dzieci są na coś chore, że trzeba je trzymać w takiej wysokiej
    > temperaturze ?

    Na rodzicow?? :-)

    Pozdro.. TK

  • 14. Data: 2009-04-02 17:09:51
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Te dzieci są na coś chore, że trzeba je trzymać w takiej wysokiej
    > temperaturze ?

    nawet jesli nie sa to im to na dobre nie wyjdzie, a juz napewno nie 25
    stopni jak tutaj ktos pisze :)
    ale to sie OT robi, szkoda dzieci tylko....

    --
    pzdr
    piotrek

  • 15. Data: 2009-04-02 18:31:58
    Od: usrobo <u...@o...pl>

    Piotrek pisze:

    > nawet jesli nie sa to im to na dobre nie wyjdzie, a juz napewno nie 25
    > stopni jak tutaj ktos pisze :)
    > ale to sie OT robi, szkoda dzieci tylko....

    niemowle podczas kąpieli w pokoju powinno miec cieplo.

  • 16. Data: 2009-04-02 18:45:23
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    wiadomości news:gr1nga$imi$1@atlantis.news.neostrada.pl...
    > Ile kosztuje gaz?

    w tym problem, że jest wiele rodzajów gazu i różnie kosztują...

  • 17. Data: 2009-04-02 20:26:45
    Od: "JKK" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tomasz O." <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > 509 m3 za okres od 08.01.2009 do 29.03.2009 taryfa W2 co daje na złotówki
    > około 950 PLN.

    Podbeskidzie, dom ok,. 160 m2, temperatura całą dobę ok. 22 C.
    02.17 - 03.17 184 m3
    Sam gaz - 229,31 brutto
    Całość rachunku - 359,61 brutto.

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2009-04-02 20:58:09
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    mcs pisze:

    > ta temperatura to nastawiona czy pomierzona w pomieszczeniu jest
    > (pytam, bo nie mam sterownika ;-) )

    Mierzona jest około stopnia wyższa, bo sterownik wyłącza piec po
    osiągnięciu nastawy. Tak więc w praktyce jest pomiędzy 22 a 23.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 19. Data: 2009-04-02 20:59:17
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Usrobo pisze:

    > 1 stopień więcej to ok 8% wiecej gazu

    To racja - nie wiem czy 8%, ale na pewno ilość gazu wzrasta szybciej
    niż temperatura.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio

  • 20. Data: 2009-04-02 21:02:55
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    William Bonawentura pisze:

    > Te dzieci są na coś chore, że trzeba je trzymać w takiej wysokiej
    > temperaturze ?

    Masz dzieci ? Z kilkunastomiesięcznymi dziećmi bywa tak, że trzeba je
    często przewijać, czasami trzeba wykąpać itd. Poza tym twierdzenie że 22
    stopnie to jakaś wysoka temperatura, jest kwestią gustu. Dla mnie to
    normalna temperatura przy której czuję się komfortowo. Dla kogoś innego
    komfortowa temperatura to 16 stopni. Nie oceniam... :)

    PS. Moja córka pędzona przy 22 stopniach jest okazem zdrowia. Znaczy,
    chyba nie jest to zła temperatura :)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio