  • 1. Data: 2009-05-08 08:37:22
    Temat: gdzie dobre ceny na materialy budowlane - Bielsko-Biała
    Od: "Jacek Bronowski" <f...@r...pl>

    Witam
    Nie chodzi mi tylko o ceny z cenników, bo to mozna sprawdzic. Chodzi mi o
    jakis sklad/hurtownie, ktora przy nieco wiekszym zamowieniu do przyzwoite
    rabaty, tani transport itp. Moze byc bez faktury (nie potrzebuje i chetnie
    bez vatu :-).
    Materialy na ok. 120 m2 scian (gazobeton) + fundamenty, dach, okna zwylke i
    dachowe, drzwi i wszystkie mat. pomocnicze (stal, cement, piasek, deski
    itd.).

    Robota ma ruszyc w przyszlym tygodniu.

    pozdr.
    Jacek Bronowski
    --
    Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - f...@f...pl
    Aktualnie 12 533 zdjęcia z 19 krajów.

  • 2. Data: 2009-05-08 21:26:25
    Od: d...@g...com

    On 8 Maj, 10:37, "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> wrote:
> [...]
    > dachowe, drzwi i wszystkie mat. pomocnicze (stal, cement, piasek, deski

    Cześć,
    Są portale internetowe, gdzie za darmo możesz złożyć zapytanie
    ofertowe i dowiedzieć się jakie ceny chcą/mogą Ci zaoferować
    sprzedawcy budowlanki - ja korzystam z www.oferteo.pl . Spróbuj może
    dostaniesz jakieś ciekawe oferty.
    Pozdrówka!

  • 3. Data: 2009-05-10 10:58:30
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Jacek Bronowski wrote:
> [...]
    > dachowe, drzwi i wszystkie mat. pomocnicze (stal, cement, piasek, deski

    Spróbuj w ART-bud w kozach, u Pani Katarzyny są niezłe ceny i dobre
    zaopatrzenie.

    --
    -----
    Pozdr