  • 11. Data: 2011-01-14 17:28:19
    Temat: Re: gdzie to słońce?
    Od: "Papo Smurfo" <d...@...wonsami>

    Órzytkownik "Jasnie" napisał:

    > Nie wiem jak jest u was, ale u nas solara dosponsorowuja w 75% gminy.
    > za 2000-3000 - to chyba jednak sie zwroci w miare szybko

    u nas gminy biedne, a nawet jak dofinnsowują to tego harytatywnie nie robią,
    jak dadzą 75% to w podatkach zabiorą dwa, albo i tszy razy tyle:O(

    a nawet jakby ci te 75% mikołaj zasponsorował, to bez słońca i tak nigdy ci
    się to nie zwróci, a słońca od roku praktycznie nie ma, nawet plony nie
    obrodziły, widocznie ci od ekoterrorystycznych technologi stfierdzili że
    tszeba bardziej tym jeleniom zacisnąć pentle na szijach i odcieli słońce, na
    ile nie wiadomo, pewnie do tont aż frajeruf zaduszą kredytami i pszejmą ich
    majątki:O(

  • 12. Data: 2011-01-14 21:03:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Użytkownik "Jasnie" <P...@n...sniadanie.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Gdybym wydał 2000, to zakładał bym już dziś.
    > Nasza gmina jednak nie przepieprza kasy, tak jak tam u Ciebie.

    Wczesniej przy 3000 - 4000 miales zakladac. :-D

    Pozdro.. TK

  • 13. Data: 2011-01-14 21:38:13
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Sty, 22:03, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    Ile dzisiaj u Ciebie bylo stopni ? U mnie 10st :-) :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 14. Data: 2011-01-14 21:41:21
    Temat: Re: gdzie to slonce?
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Uzytkownik "Adam" <a...@g...com> napisal w wiadomosci
    k.googlegroups.com...
    > On 14 Sty, 22:03, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    >
    > Ile dzisiaj u Ciebie bylo stopni ? U mnie 10st :-) :-)

    W firmie mam termometr analogowy, spojzalem katem oka po poludniu i nie bylo
    wiecej jak 2C. Teraz jest 2,5C. Kurka Fela, mowilem, ze u Was cieplej. :-(

    Pozdro.. TK

  • 15. Data: 2011-01-14 21:45:27
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 14 Sty, 22:41, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:

    > W firmie mam termometr analogowy, spojzalem katem oka po poludniu i nie bylo
    > wiecej jak 2C. Teraz jest 2,5C. Kurka Fela, mowilem, ze u Was cieplej. :-(

    Sam sie zdziwilem bo zapowiadali 5-6 a tu ponad 10 bylo :)
    Ogrzewanie wylaczylem w srode w nocy i dopiero jutro odpale znowu
    kominek :D
    pozdr.

    --
    Adam

  • 16. Data: 2011-01-14 23:08:39
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Sam sie zdziwilem bo zapowiadali 5-6 a tu ponad 10 bylo :)
    > Ogrzewanie wylaczylem w srode w nocy i dopiero jutro odpale znowu
    > kominek :D

    I pozniej wychodzi, ze jeden spala tyle a drugi tyle, nawet w takich samych
    domach.

    Pozdro.. TK