  • 131. Data: 2015-11-16 00:38:58
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 00:38:23 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Co Ty, oni wszyscy juz u Merkel na kolacji siedza :)

    Ale w sumie pomysl glupi - nie bedzie ich gdzie spowrotem odeslac :(
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 132. Data: 2015-11-16 01:03:16
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tam nie ma cywilów w europejskim znaczeniu. Armia Państwa Islamskiego to 40 tysięcy
    ludzi a opanowali teren zamieszkały przez miliony ludzi. Bez czynnego poparcia
    aborygenów Państwo Islamskie by się nie utrzymało a ono pomimo ze jest napierdalane
    rozrasta się.

  • 133. Data: 2015-11-16 01:04:06
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak się czujesz?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 23:39:40 +0100, Bogdan napisał(a):

    > No i jeszcze to prawo "pierwszej nocy".......

    To zwyczaj głównie afrykański, u nas na szczęście nigdy nie miał miejsca,
    choć jakieś przejawy tego w Europie były.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 134. Data: 2015-11-16 01:19:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Weź nie wpierdol. XVI wiek i Afryka z dworkami, dziedzicami, zarzadcami.

  • 135. Data: 2015-11-16 08:45:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tam nie ma cywilów w europejskim znaczeniu.

    Uhnm, a Żydzi to podludzie w nazistowskim znaczeniu - historia się
    powtarza... :-(

  • 136. Data: 2015-11-16 08:46:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "BorysPogoreło" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 11:33:59 -0800 (PST), Adam Sz. napisał(a):

    >Faktycznie, luksusy, chciałbyś się zamienić?

    Głupie pytania zadajesz, adas wie lepiej, ma przydomowego magistra ekonomii
    przecież!

  • 137. Data: 2015-11-16 08:48:49
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >Zycie pokazuje, ze w tym jak niektorzy powiadaja religijnym panstwie mozesz
    >glosic takie i inne poglady bez limitu. W swoim zyciu mogles to robic caly
    >czas z lekkim epizodem PRL, wiec o jakiej dyktaturze opowiadasz?

    O dyktaturze ciemniaków, znaczy demokracji, teraz będą rządzić referendami -
    Lem miał rację :-)

  • 138. Data: 2015-11-16 08:53:14
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 15 Nov 2015 18:06:28 +0100, m4rkiz

    > artykul z lutego

    Ten też ciekawy:

    http://www.cbsnews.com/news/paris-attacks-teams-extr
    emists-france-prosecutor/

    To pierwsze co mi przyszło do głowy jak ogłosili tę rewelację. Jaki debil
    bierze na misję samobójczą dokumenty? No taki debil, któremu zależy aby te
    dokumenty przy nim znaleziono. Taki który wie, że ujawnienie tego wzbudzi
    niechęć do uchodźców. Ta niechęć i prześladowanie momentalnie stworzy
    nowych ekstremistów wprost w europie. Ciekawe kto za tak bezmyślny hejt
    będzie miał krew na rękach.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 139. Data: 2015-11-16 09:06:30
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tyle, ze to powinno byc na atomowce:

    >http://snappedshot.com/uploads/Parody/amap445.jpg

    Pomijam, że nawet Car Bomba nie poczyniłaby takich spustoszeń, a gdyby ktoś
    zrobił tak gigantyczna głowicę, najprawdopodobniej popękałaby skorupa i
    mieli byśmy Armagedon nieustających trzęsień - ale gdyby to wszystko
    pominąć, to skutkiem gospodarczym byłaby benzyna po 2000pln za litr.

  • 140. Data: 2015-11-16 09:39:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 08:51:09 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > niechęć do uchodźców. Ta niechęć i prześladowanie momentalnie stworzy
    > nowych ekstremistów wprost w europie. Ciekawe kto za tak bezmyślny hejt

    We must to go deeper...

    Ogolnie to ROTFL. Przeciez uchodzcy maja w wiekszosci lewe paszporty,
    kupowane za 2k euro. Wiec to logiczne, ze numery sie nie zgadzaja z
    oficjalnymi wydawanymi w Syrii :D To tylko potwierdza wersje, ze to
    byl uchodzca.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.