  • 141. Data: 2015-11-16 10:43:10
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Łódź jest dużym miastem na przykład. Jeśli w Łodzi ich się coraz częściej spotyka
    to znaczy ze w innych dużych miastach tez są. Lodz miasto czterech kultur ale arabska
    na to się nie łapie. Oni nie pojadą do małych miast bo w dużych są anonimowi.
    Napisales o tym mieście ni z gruchy ni z pietruchy. To i odpowiedz była jak do kogoś
    kto słomki do oka szuka.

    W Lodzi nie bywam. Moze tam jest inaczej.

    Pozdro.. TK

  • 142. Data: 2015-11-16 11:09:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    >W Lodzi nie bywam. Moze tam jest inaczej.

    W Łodzi wszystko jest inne, byłem w zeszłym roku - potwierdzam stanowisko
    Bogusława.

  • 143. Data: 2015-11-16 11:11:31
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Ogolnie to ROTFL. Przeciez uchodzcy maja w wiekszosci lewe paszporty,
    >kupowane za 2k euro. Wiec to logiczne, ze numery sie nie zgadzaja z
    >oficjalnymi wydawanymi w Syrii :D To tylko potwierdza wersje, ze to
    >byl uchodzca.

    To musisz, że w jakim celu uchodźca z Syrii kupuje paszport syryjski?

  • 144. Data: 2015-11-16 11:13:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-16 o 08:48, Ghost pisze:

    > O dyktaturze ciemniaków, znaczy demokracji, teraz będą rządzić
    > referendami - Lem miał rację :-)

    Ja mysle, ze wewnetrzna pustka wywoluje negatywne emocje. Te tworza
    postawy nieracjonalnego bycia przeciw. Gdyby sie zaglebic to sami
    autorzy nie wierza w to co pisza, za to maja okazje niepytani obwiescic
    swiatu swoj stosunek. Wiec ogolnie nie jest zle, bo to tylko takie gadki
    dla rozluznienia kichy.

    Pozdro.. TK

  • 145. Data: 2015-11-16 11:37:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-11-16 o 11:09, Ghost pisze:

    > W Łodzi wszystko jest inne, byłem w zeszłym roku - potwierdzam
    > stanowisko Bogusława.

    Z Boguslawem to ostroznie, bo zostaniesz wybrany do darmowego otrzymania
    regionalnej koszulki.

    Pozdro.. TK

  • 146. Data: 2015-11-16 12:09:00
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 11:11:35 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > To musisz, że w jakim celu uchodźca z Syrii kupuje paszport syryjski?

    Moze nie byl z Syrii. Co z kolei potwierdza teze, ze panstwa europejskie
    nie maja zadnej kontroli nad tym, kogo wpuszczaja do kraju. I dlatego nie
    nalezy przyjmowac ZADNEGO uchodzcy, czy pseudo-uchodzcy. To potwierdza tez
    fakt z lutego, kiedy ISIS oglosilo, ze razem z uchodzcami wysle swoich
    terrorystow - mieli racje. Nikt w Europie nie ma nad tym kontroli.

    --
    Adam Sz.

  • 147. Data: 2015-11-16 12:18:17
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak się czujesz?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sun, 15 Nov 2015 16:19:58 -0800 (PST), Zenek Kapelinder napisał(a):

    > Weź nie wpierdol. XVI wiek i Afryka z dworkami, dziedzicami, zarzadcami.

    Jaki to ma związek z dworkami? Prawo pierwszej nocy dotyczy władców
    ogólnie, nieważne czy to jest wódz plemienia czy pan feudalny. Legenda
    miejska przylgnęła do czasów średniowiecza, ale akurat z nim ma najmniej
    wspólnego.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 148. Data: 2015-11-16 12:44:57
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Moze nie byl z Syrii.

    Acha.

  • 149. Data: 2015-11-16 13:01:00
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście ze nie wolno przyjmować żadnych uchodzcow z tamtego rejonu. Nawet jak by
    to była Polka z dziećmi, co za maz za araba wyszła i wyjechała z Polski. Poza tym w
    akcje dobroczynne możemy się bawić jak pomalujemy wszystkie trawniki na zielono i nam
    kasy na zbyciu zostanie. Dokąd kwota wolna od podatku nie zapewnia możliwości
    biologicznego przeżycia zero rozdawnictwa. Napisałem ze zlotowke mogę dac. Cofam
    deklaracje. Mogę cos kupić za zlotowke i przekazać. Jak dostaną pieniądze to karabiny
    zeby mnie zabic kupia.

  • 150. Data: 2015-11-16 13:06:36
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-11-16 13:01, Zenek Kapelinder wrote:
    > Cofam deklaracje. Mogę cos kupić za zlotowke i przekazać. Jak dostaną pieniądze to
    karabiny zeby mnie zabic kupia.

    Qrwa, facet, nic nie myślisz! A jak to cuś sprzedadzą z zyskiem i kupią
    wiecej karabinów? Trza zabierać, a nie dawać!

    Piotrek