  • 161. Data: 2015-11-16 18:12:41
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:27fd6b0a-edd6-4d55-8d4b-0e2d82b294da@go
    oglegroups.com...

    Kogutek, ty naprawdę "myślisz", że to jest jakaś wojna islamu z zachodem?

  • 162. Data: 2015-11-16 18:16:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Chciales i masz. Francuski lotniskowiec płynie w stronę Syrii. Chciała
    >banda wojny to ja juz ma.

    Cos ci misiu wytłumaczę. Francja stała się celem, gdyż albowiem ponieważ
    skutecznie walczy już od jakiegoś czasu z ISIS. Myli ci się kolejność. Tak,
    wiem, teraz wypierdzisz z siebie cos w rodzaju, ze uważam iż isis jest dobre
    a Francja jest zła - śmiało, już jestem przyzwyczajony.

  • 163. Data: 2015-11-16 18:51:30
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 16 listopada 2015 18:16:18 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > wiem, teraz wypierdzisz z siebie cos w rodzaju, ze uważam iż isis jest dobre
    > a Francja jest zła - śmiało, już jestem przyzwyczajony.

    Ty jestes po prostu glupim antypolakiem. W dodatku zafiksowanym na punkcie
    multi-kulti lewakiem.

    Nie wiem po co to pisze - do ciebie i tak nic nie dotrze. Wytniesz pierwszy
    wyraz, dodasz jakis (wedlug ciebie) sarkastyczny i smieszny komentarz i
    taka dyskusja z toba. Moj pies jest inteligentniejszy.

    --
    Adam Sz.

  • 164. Data: 2015-11-16 18:58:12
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > skutecznie walczy już od jakiegoś czasu z ISIS. Myli ci się kolejność. Tak,

    Swoja droga to pamiec tez masz do niczego (nic dziwnego - na tej nitce
    miedzyusznej wiele komorek sie nie zmiesci) -> Francja zostala juz zaatakowana
    w styczniu tego roku kiedy islamisci powiazani z panstwem islamskim zamordowali
    kilka osob w redakcji Charlie Hebdo. To jak z ta kolejnoscia??

    --
    Adam Sz.

  • 165. Data: 2015-11-16 19:00:42
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

> [...]

    > skutecznie walczy już od jakiegoś czasu z ISIS. Myli ci się kolejność. Tak,

    Cos mi sie wiadomosc usunela, wiec powtorze. Francja zaczela ataki na ISIS
    we wrzesniu 2015. A w styczniu zostala zaatakowana przez islamistow powiazanych
    z panstwem islamskim w redakcji Charlie Hebdo. To jak jest z ta kolejnoscia??
    Krotka pamiec mamy :D

    --
    Adam Sz.

  • 166. Data: 2015-11-16 19:21:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pierdol się przymule bagienny z tym misiem. Brakuje argumentów jak widać. Polska
    czyli ty i ja od wielu lat odbija się po różnych frontach w krajach arabskich. Jak u
    nas zrobią zamach to mamy z setkę samolotów mogących tam działać. Nie mamy
    lotniskowca to wynajmiemy gdzieś niedaleko lotnisko i będziemy ich napierdalali.
    Wszystkich arabów w Polsce się internuje i takich co choć trochę są popadający
    wyrzuci albo zabije. Innego wyjścia nie ma. Oni na razie z nami nie podskakuja bo nas
    nie znają i postrzegają jako Rosjan. Wiedza co Rosjanie zrobili w Czeczeni i na razie
    się nas trochę boją. Ale podskocza. A jak cos odwala w Polsce to dobrze by było jak
    by ich polscy przyjaciele najbardziej na tym ucierpieli.

  • 167. Data: 2015-11-16 19:32:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Polska jest multi kulti. Cztery nacje miały wspólny cel i razem zbudowały ogromne
    miasto. Wszyscy sie w nim dogadywali. Multi kultu ma służyć wspólnemu budowaniu.
    Bandyckie multi multi w arabskim wykonaniu za cel ma grabież i zabijanie. Źle
    Amerykanom wyszły zmiany na bliskim wschodzie. Ale to nie powód żebyśmy przez ich
    błąd dawali się zabijać.

  • 168. Data: 2015-11-16 21:24:27
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Ty jestes po prostu glupim antypolakiem. W dodatku zafiksowanym na punkcie
    >multi-kulti lewakiem.

    Nie bardziej niż ty pedofilem.

    >Nie wiem po co to pisze

    Pomogę ci: bo jesteś po prostu małym pierdolniętym adasiem z kompleksami

  • 169. Data: 2015-11-16 21:28:14
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]
    >zamordowali
    >kilka osob w redakcji Charlie Hebdo. To jak z ta kolejnoscia??

    Tak jak poprzednio, piątkowy paryski atak to akt desperacji paru kolesi z
    isis, nie posiadających skrupułów, za to mających możliwości organizacyjne,
    oraz kasę, którym to tej kasy zaczyna ubywać z powodu skuteczności
    francuzów.

    Wątpię czy dotarło, ale może ktoś inny to czyta.

  • 170. Data: 2015-11-16 21:28:48
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Pierdol się przymule bagienny z tym misiem. Brakuje argumentów jak widać.

    No widać