  • 21. Data: 2015-11-14 17:39:28
    Temat: Re: adasiu - grupowy pedofiu - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 17:28:27 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Sprawdź sobie dziecko co znaczy słowo anonimizer.

    Wiem dokladnie co znaczy i jaka spelnia funkcje. Tylko trzeba byc imbecylem,
    zeby samemu chowajac sie za nickiem i wymyslonym mailem pouczac kogos,
    ze nie ma jaj, bo sie ukrywa za jakimstam serwerem proxy :)) Hipokryzja.

    To jak - spojrzysz dzisiaj w lustro czy bedziesz sie wstydzil? Bo powinienes.

    --
    Adam Sz.

  • 22. Data: 2015-11-14 17:42:27
    Temat: Re: ghosciku - grupowy lewaku - jak sie czujesz?
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 17:29:37 UTC+1 użytkownik Ghost napisał:

    > Ciebie najwyraźniej wyhodowali w chlewie.

    Dostosowuje poziom dyskusji do poziomu dyskutantow. Chlew to i tak dla ciebie
    nieosiagalne poziomy, szambo conajwyzej.

    --
    Adam Sz.

  • 23. Data: 2015-11-14 17:43:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >zeby samemu chowajac sie za nickiem i wymyslonym mailem pouczac kogos,
    >ze nie ma jaj, bo sie ukrywa za jakimstam serwerem proxy :)) Hipokryzja.

    Czyli nie wiesz.

  • 24. Data: 2015-11-14 17:46:44
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 13:24:23 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    >Dostosowuje poziom dyskusji do poziomu dyskutantow.

    Co widać powyżej.

  • 25. Data: 2015-11-14 17:51:05
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Wychodzi ze ci się podoba co zrobili arabscy barbarzyńcy.

    Fuuu, znów trzeba wietrzyć...

  • 26. Data: 2015-11-14 18:25:11
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-11-14 o 17:10, Ghost pisze:

    > Użytkownik "janusz_k" napisał w wiadomości grup

    oglegroups.com...

    > Ale czemu zza anonimizera takie rzeczy mówisz, jajec nie masz?
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wlasciciel-syryjskie
    go-paszportu-przekraczal-granice-z-grecja/kd5r26

  • 27. Data: 2015-11-14 18:42:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mogles napisać tralala bum cyk cyk. Taka samą wartość merytoryczna by mialo i nie
    musiał byś udawać ze nie jesteś idiota.

  • 28. Data: 2015-11-14 19:18:58
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 14 Nov 2015 06:02:51 -0800 (PST), Budyń napisał(a):

    > https://pbs.twimg.com/media/CTxfH_jUcAA9Q_t.jpg:larg

    Wolalbym jednak laickie panstwo. Wybor miedzy chrzescijanstwem w wydaniu
    michalkiewiczowo-rydzykowym a kalifatem to zaden wybor.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2015-11-14 19:46:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 14 listopada 2015 19:16:11 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:

    > Wolalbym jednak laickie panstwo. Wybor miedzy chrzescijanstwem w wydaniu
    > michalkiewiczowo-rydzykowym a kalifatem to zaden wybor.

    masz konstytucyjne prawo byc idiota ale chwalic sie tym publicznie to jakos tak
    dziwnie, kiedys nie uchodzilo. Jesli dla ciebie istnieje rownosc miedzy
    chrzescijanstwem a islamem to masz dokladnie zerowe pojecie o swiecie.

    b.

  • 30. Data: 2015-11-14 19:48:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    dziwnie, kiedys nie uchodzilo. Jesli dla ciebie istnieje rownosc miedzy
    chrzescijanstwem a islamem to masz dokladnie zerowe pojecie o swiecie.

    dwie religie z tego samego miejsca, mające tych samych proroków i tak
    samo mordujące. To gdzie róznica?
    Bo katolicy z centralna hierarchią władzy to tylk ojeden z odłamów
    chrzescijaństwa.

    co nie zmienia faktu, że Państwo ma być laickie a nie religijne
    niezależnie od tego jaka to będzie religia.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?