  • 11. Data: 2013-03-20 22:01:34
    Temat: Re: głowice termostatyczne bezprzewodowe wifi
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu środa, 20 marca 2013 20:06:07 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    > Wyrazi?em si? nieprecyzyjnie. Skr?cam kaloryfery jak wychodz?, odkr?cam
    >
    > jak jestem w domu.

    Efektem mogą być wyższe opłaty. Aczkolwiek czy będą wyższe czy niższe to kwota nie
    będzie znacząca.
    Żeby była znacząca okres obniżenia musiałby być znacznie dłuższy niż temperatury
    podwyższonej bo najwięcej kosztuje osiągnięcie wyznaczonej.

    > P.S. B?agam o ludzkie cytowanie!

    To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

    --
    ZZ@private

  • 12. Data: 2013-03-21 14:49:43
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-19 18:09, radar pisze:
    > Jak najbardziej ma. W tej chwili płacę za CO =85zł= miesięcznie i grzeję
    > bez ograniczeń.

    A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały
    czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
    Ktoś mnie chyba skubie...

    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2013-03-21 19:25:43
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-20 22:01, ZbyszekZ pisze:
    > To cytuj po ludzku, to i następni będą a nie wprowadzasz jakieś windowsy.

    Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

    --
    radar

  • 14. Data: 2013-03-21 19:35:04
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-21 14:49, Miroo pisze:
    > A ja płacę 180zł miesięcznie za CO i praktycznie wcale nie grzeję. Cały
    > czas mam zakręcone/zimne kaloryfery.
    > Ktoś mnie chyba skubie...

    Ja mam licznik ciepła (coś koło 85zł/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

    --
    radar

  • 15. Data: 2013-03-22 08:22:39
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-21 19:35, radar pisze:

    > Ja mam licznik ciepła (coś koło 85zł/GJ) a Ty pewnie podzielniki...?

    Podzielniki :)
    Ale nie wiem czy to ma kluczowe znaczenie, bo i tak OIDP 60% opłat to
    koszty stałe.
    A ciepła woda pewnie z tego samego źródła (ciepłowni) też nie tania -
    ok. 30zł/m3
    Jak żyć? :)

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2013-03-22 08:29:58
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 marca 2013 19:25:43 UTC+1 użytkownik radar napisał:

    > Masz jakąś alergię na Thunderbirda? ;)

    Useless.
    Pracuję na 3 komputerach (czasem więcej), TB nie daje mi statusu przeczytanych przy
    korzystaniu naprzemiennie, a w google mam to z pudełka.

    --
    ZZ@private

  • 17. Data: 2013-03-22 17:46:13
    Od: radar <_sara_@_post_._pl_>

    W dniu 2013-03-22 08:22, Miroo pisze:
    > Jak żyć? :)

    U mnie od 02.03.2013:

    CO stała 0,34/m2
    CO zmienna 86,28/GJ
    śmieci 0,48/m2
    zimna/ścieki 9,03/m3
    ciepła 20/m3
    FR 0,58/m2

    No i nowa zaliczka to ~180zł/m z czego ~30zł/m za CO bo mało ostatnio
    zużywałem. Ktoś tu marudził, że po skręcaniu kaloryferów będę płacił
    więcej... ;-)))

    --
    radar

  • 18. Data: 2013-03-25 08:14:13
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-22 17:46, radar pisze:
    > zimna/ścieki 9,03/m3
    > ciepła 20/m3

    To w sumie podobnie jak u mnie, przy założeniu, że "ciepła" to samo
    ogrzanie, czyli trzeba doliczyć 9zł za wodę, żeby mieć cenę za ciepłą wodę.

    > FR 0,58/m2

    Chyba tylko w poniedziałek rano mogłem się zastanawiać po co ci składka
    na fotoradar :) Za dużo czytam pl.misc.samochody?