  • 11. Data: 2013-04-28 03:27:45
    Temat: Re: gniazdo do ładowania auta
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 15:54:46 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

    > Mój znajomy przerabia auta z napędem spalinowym na elektryczne i ładowanie jego
    własnego samochodu (akumulatora) wygląda tak, że wyciąga z miejsca , gdzie był wlew
    paliwa, normalny kabel zakończony standardową wtyczką. Dzięki temu może sobie ładować
    w każdym miejscu: na zakupach (w Makro dla stałego klienta ochroniarz podaje oknem
    przedłużacz), u cioci na imieninach, na parkingu z budki ochroniarza.

    Ha ha ha ;) Dawno takich bzdetow nie czytalem :-) Chopie nie wiem czy na tym parkingu
    makro zdarzylbys naladowac akumulator zeby chociaz rozrusznikiem w zwyklym spalinowcu
    zakrecic. No chyba ze znajomy ma samochodzik RC w skali 1:20 to spoko :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-04-28 03:38:32
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu sobota, 27 kwietnia 2013 10:55:49 UTC+2 użytkownik wolim napisał:

    > 5x10mm? Hmm... Troch� du�o :)

    Wlasciwie czemu duzo? Ja mam taki od licznika do domu (30mb) dla przylacza ~17kW.
    Moim zdaniem kogutek dobrze radzi (w tym przypadku!) bo elektryczne auta nie laduje
    sie przeciez prostowniczkami 2A tylko "z grubej rury" - nie wiem dokladnie ile A bo
    nie interesowalem sie ale pewno sporo :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 13. Data: 2013-04-28 13:42:57
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 03:27:45 UTC+2 użytkownik Adam napisał:

> [...]
    spalinowcu zakrecic. No chyba ze znajomy ma samochodzik RC w skali 1:20 to spoko :)

    http://samochodyelektryczne.republika.pl
    Zadzwoń do niego i się spytaj, czy to prawda.
    A jakbyś chciał sam taki przerabiający warsztat otworzyć, to przygotuj około 40 tys.
    zł na szkolenie teoretyczne i praktyczne (przeróbka twojego samochodu) i zgłoś się do
    mnie.

  • 14. Data: 2013-04-28 14:32:15
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 13:42:57 UTC+2 użytkownik slavo65 napisał:

> [...]
    tys. zł na szkolenie teoretyczne i praktyczne (przeróbka twojego samochodu) i zgłoś

    14 akumulatorow 180Ah = maksymalny zasieg jaki mu sie udalo osiagnac to 170km. A
    laduje to prostownikiem 25A, czyli zeby je zaladowac do pelna trzeba ponad 100 godzin
    (ponad 4 doby!). Jako hobby - spoko, niech sobie robi, ale 170km to ja czasem w pol
    dnia robie :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-04-28 15:17:07
    Od: k...@g...com

> [...]
    tys. zł na szkolenie teoretyczne i praktyczne (przeróbka twojego samochodu) i zgłoś

    A Ty jakieś uprawnienia do przeróbek wydane przez stosowny urząd masz. Albo jesteś
    szkołą lub uczelnią kształcącą w takim kierunku. Czy może tak 40 klocków chcesz
    przytulic za damski chuj. Masz uprawnienia do projektowania instalacji elektrycznych
    i uprawnienia do ich wykonywania z pomiarami włącznie. Czy samouk jesteś i uznałeś że
    ich nie potrzebujesz?

  • 16. Data: 2013-04-28 15:35:28
    Od: "Twardy" <t...@w...pl>

    Użytkownik <k...@g...com> typed:

> [...]
    > pomiarami włącznie. Czy samouk jesteś i uznałeś że ich nie potrzebujesz?

    A Tobie guzik do tego, czy ktos posiada czy nie posiada stosowne papierki.
    Weź Ty się za siebie i nie pieprz farmazonów, bo czytając Twoje wypociny to
    człowieka zęby bolą.

    PS. Naucz się odpowiadać, cytować tekst. Tnij kogutku to co jest zbędne.

  • 17. Data: 2013-04-28 15:45:00
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 15:35:28 UTC+2 użytkownik Twardy napisał:
> [...]
    >
    > człowieka zęby bolą.
    >

    > PS. Naucz się odpowiadać, cytować tekst. Tnij kogutku to co jest zbędne.

    Jako obywatel mam obowiązek informowania stosownych urzędów o nie przestrzeganiu
    prawa przez innych. Dlatego pytam o uprawnienia. Bez stosownych uprawnień szkolenie i
    nauczanie innych nie jest dozwolone. Również komercyjne przerabianie samochodu ze
    spalinowego na elektryczny bez uprawnień nie jest dozwolone. Wymyśliliśmy tak żeby
    głupszy mądrzejszego nie uczył i żeby było bezpieczniej. Wszedłem kiedyś na stronę
    samochody elektryczne. Z podziwem patrzyłem jak ktoś rzeźbi w gównie i jeszcze się
    tym chwali.

  • 18. Data: 2013-04-28 16:11:43
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >kogutek sugeruje ze w przyszłosci akumulator bedzie sie ładowało 5 minut
    >sporą mocą :-) Tylko >nie wiem czy instalacja domowa wydoli 60kW :-)

    Bo są granice tego co kogutek wie :)))

  • 19. Data: 2013-04-28 16:13:38
    Od: "4cx1000" <s...@p...pl>

    ps.com...

    > Jak ktoś bogaty z domu to nie musi czekać 50 lat na samochód elektryczny.
    > jak będzie miał kaprys to za tydzień może mieć.

    No patrz. Jeszcze niedawno miałem melexa. Byłem bogaty!

    Marek

  • 20. Data: 2013-04-28 16:15:39
    Od: slavo65 <s...@g...com>

    W dniu niedziela, 28 kwietnia 2013 15:45:00 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Jako obywatel mam obowiązek informowania stosownych urzędów o nie przestrzeganiu
    prawa przez innych. Dlatego pytam o uprawnienia.

    To ja się pytam.
    Jakie uprawnienia i przez kogo wystawione mam mieć?

    > Bez stosownych uprawnień szkolenie i nauczanie innych nie jest dozwolone

    Uważam, że się mylisz, ale z chęcią się dowiem jak wyżej.

    > Wszedłem kiedyś na stronę samochody elektryczne. Z podziwem patrzyłem jak ktoś
    rzeźbi w gównie i jeszcze się tym chwali.

    No bo jest czym.