  • 11. Data: 2016-02-11 20:20:45
    Temat: Re: gruntowanie tynków
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 11.02.2016 o 19:11, janusz_k pisze:

    > Nie wiem czy się sprawdzi ale mi 20 lat temu malarz zawodowy 3 razy
    > malował ścianę aż się tego różu pozbył, a pozostał on z żółtej farby bo
    > taki pierwotnie kolor ściany był, a co się naklął przy tym, szkoda
    > gadać, widać że temn kolor to paskudztwo i mocno się "przebija".
    > Więc trzeba malować do skutku :) może się u Ciebie skończy tylko na 3 :)

    Biorąc pod uwagę jak dokładnie zmywamy tę farbę, to 2-krotne malowanie
    na biało powinno dać oczekiwany rezultat.

    Krycha

  • 12. Data: 2016-02-13 20:20:20
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-11 o 20:20, Krycha pisze:

    > Biorąc pod uwagę jak dokładnie zmywamy tę farbę, to 2-krotne malowanie
    > na biało powinno dać oczekiwany rezultat.

    To był porządny malarz, też zmywał.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2016-02-14 17:01:47
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 13.02.2016 o 20:20, janusz_k pisze:

    > To był porządny malarz, też zmywał.

    Bywają wredne farby :-(

    Krycha

  • 14. Data: 2016-02-19 21:06:44
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-02-14 o 17:01, Krycha pisze:

    > Bywają wredne farby :-(

    Niestety :( ale życzę dużo wytrwałości a na pewno się uda,
    jak ci nie pokryje to polecam farby KBE podobnie jak tikurilla mocno
    kryją a są zdecydowanie tańsze.

    --
    Pozdr

    Janusz_K