  • 1. Data: 2009-06-02 07:04:17
    Temat: grusza red faworytka
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Wiosną zasadziłem gruszę odmiana red faworytka.
    Przyjeła się nawet miała kilka kwiatków.
    Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą
    Co jej może byc?
    Jak jej pomóc?

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-06-02 11:41:19
    Temat: Re: grusza red faworytka
    Od: "Ktoś" <j...@b...gnet.pl>

    Szpeciele...

  • 3. Data: 2009-06-02 16:59:48
    Od: "Dirko" <i...@g...com>

    W wiadomości news:h02ith$tu6$1@news.onet.pl kris
    <k...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wiosną zasadziłem gruszę odmiana red faworytka.
    > Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą
    > Co jej może byc?

    Hejka. Nie przyszło Ci do głowy, żeby dokładnie obejrzeć liście. Może
    sprawcy nie opuścili miejsca zbrodni.
    Pozdrawiam kryminalistycznie Ja...cki
    PS U mnie na liściach gruszy rozrabiają pryszczarki

  • 4. Data: 2009-06-02 18:53:13
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    kris pisze:
> [...]
    > Przyjeła się nawet miała kilka kwiatków.
    > Niestety teraz widze ze marnieje. Listki skręcają sie i marszczą

    Sądziłeś, że sprzedawcy zabezpieczyli drzewko na wieki?
    ;-)
    --
    pozdr. Jerzy