  • 1. Data: 2011-01-15 19:22:09
    Temat: grzejący prądem..
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    .. mają potencjalne zmartwienie..
    http://biznes.onet.pl/ceny-pradu-moga-mocno-wzrosnac
    ,18567,4110941,1,prasa-detal

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 2. Data: 2011-01-15 19:49:48
    Temat: Re: grzejący prądem..
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 15 Sty, 20:22, "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    <n...@c...barg.cy> wrote:
    > .. mają potencjalne zmartwienie..http://biznes.onet.pl/ceny-pradu-moga-m
    ocno-wzrosnac,18567,4110941,1,...

    Spoko spoko, na gaz, wegiel, a nawet na drewno tez znajda jakis
    haczyk ;) A poki co takich zapowiedzi bylo juz kilka i narazie sie
    zadna nie sprawdzila. Prad drozeje na rowni z innymi paliwami (choc
    wydaje mi sie, ze gaz szybciej).
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2011-01-15 20:00:59
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    y.googlegroups.com...
    <n...@c...barg.cy> wrote:
> [...]

    haczyk ;) A poki co takich zapowiedzi bylo juz kilka i narazie sie
    zadna nie sprawdzila. Prad drozeje na rowni z innymi paliwami (choc
    -----------------------

    Nie mogę się doczekać chwili, kiedy prąd zdrożeje o 300%.
    Dopiero przy tej cenie będzie się opłacało założyć solary (ogniwa
    fotowoltaiczne).

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 4. Data: 2011-01-15 21:30:57
    Od: "t-1" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> > Nie mogę się doczekać
    chwili, kiedy prąd zdrożeje o 300%.
    > Dopiero przy tej cenie będzie się opłacało założyć solary (ogniwa
    > fotowoltaiczne).

    I natychmiast będą obłożone właściwym podatkiem od wykorzystania energii
    pierwotnej.

    t-1

  • 5. Data: 2011-01-15 22:29:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbinski wrote:
> [...]
    >
    > Nie mogę się doczekać chwili, kiedy prąd zdrożeje o 300%.
    > Dopiero przy tej cenie będzie się opłacało założyć solary (ogniwa

    wtedy będzie sie opłacało postawić agregat z turbiną gazowa na Gaz ziemny
    czy propan :)

  • 6. Data: 2011-01-15 23:14:41
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    >haczyk ;) A poki co takich zapowiedzi bylo juz kilka i narazie sie
    >zadna nie sprawdzila. Prad drozeje na rowni z innymi paliwami (choc

    Od stycznia jednak w dol. :-))

    Pozdro.. TK

  • 7. Data: 2011-01-15 23:15:01
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    > wtedy będzie sie opłacało postawić agregat z turbiną gazowa na Gaz ziemny
    > czy propan :)

    W Egipcie tak robią firmy. Prąd dla domów kosztuje praktycznie zero, może
    dolara miesięcznie za cały rachunek ale dla firm już ceny są europejskie.
    Więc firmy jadą na agregatach, bo paliwo tam jest równie tanie.

  • 8. Data: 2011-01-16 14:08:21
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    żytkownik "t-1" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > doczekać chwili, kiedy prąd zdrożeje o 300%.
    >>

    > I natychmiast będą obłożone właściwym podatkiem od wykorzystania energii

    Nie jest dobrze, ale aż tak źle to też nie jest i nie będzie.

  • 9. Data: 2011-01-16 15:25:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 16 Sty, 00:14, "Maniek4" <r...@l...pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam" <a...@g...com> napisał w wiadomości

    > Od stycznia jednak w dol. :-))

    Zupelnie z ciekawosci chetnie zapoznalbym sie z historycznymi srednimi
    cenami gazu / pradu w Polsce na przestrzeni ostatnich kilku lat (np.
    20-stu). Ma ktos takie dane? Nie potrafie wygooglac :(
    pozdr.

    --
    Adam

  • 10. Data: 2011-01-17 19:47:55

[...]