  • 11. Data: 2010-09-05 18:04:00
    Temat: Re: grzyby gdzieś ruszyły?
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 18:32:55 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Wczoraj kanie, dzisiaj kurki osobno, maślaki, podgrzybki i prawdziwki
    > duszone z cebulką osobno...

    Z pokrewnej beczki: mam w piwnicy rydze smażone w maśle, tyndalizowane
    (3-krotnie sterylizowane) w słoikach w tymże maśle, sprzed dwóch lat. Boję
    się ich użyć, a tak smakowicie wyglądają... Myślisz, że jeszcze można?

  • 12. Data: 2010-09-05 18:12:01
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    > Z pokrewnej beczki: mam w piwnicy rydze smażone w maśle, tyndalizowane
    > (3-krotnie sterylizowane) w słoikach w tymże maśle, sprzed dwóch lat. Boję
    > się ich użyć, a tak smakowicie wyglądają... Myślisz, że jeszcze można?

    Za pierwszym razem zjedz małą próbkę. Mężowi daj większą.

  • 13. Data: 2010-09-05 18:15:18
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 20:12:01 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Za pierwszym razem zjedz małą próbkę. Mężowi daj większą.

    Wolę dać do znajomej do zbadania w laboratorium ;-PPP

  • 14. Data: 2010-09-12 20:46:59
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2010 18:32:55 +0200, Panslavista napisał(a):

    > Wczoraj kanie, dzisiaj kurki osobno, maślaki, podgrzybki i prawdziwki
    > duszone z cebulką osobno...

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/710189d0b872bf16
    .html

    Dzisiejsze grzyby z działki, na zdjęciu juz po oczyszczeniu i bez nóżek.
    Teraz już są obgotowane, jutro je zamarynuję. Były też koźlarze i
    podgrzybki, sitarze i inne - suszą się. Maslaków jakoś w tym roku prawie
    nie ma u mnie, dziwne, zawsze było zatrzęsienie.

  • 15. Data: 2010-09-13 13:51:54
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 22:46:59 +0200, Ikselka napisał(a):

    > http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/710189d0b872bf16
    .html

    > Dzisiejsze grzyby z działki, na zdjęciu juz po oczyszczeniu i bez nóżek.
    > Teraz już są obgotowane, jutro je zamarynuję.

    Tym razem zrobione w zalewie miodowej.

  • 16. Data: 2010-09-13 14:42:13
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    .html

    > Tym razem zrobione w zalewie miodowej.

    Chcesz pogadać po ostatnich występach?
    Boże, skąd ja mam tyle cierpliwości do kobiet?
    Mam nakaz kochanie całego kurnika?
    Z Qrą - Przewodniczką typu "vicki"?

  • 17. Data: 2010-09-13 16:07:33
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    ?

    > Boże, skąd ja mam tyle cierpliwości do kobiet?

    Masz dużo - co rusz, to nowa... cierpliwość ;-PPP

    > Mam nakaz kochanie całego kurnika?

    Nie jestem na liście.

  • 18. Data: 2010-09-14 12:17:16
    Od: "jerzy.n" <d...@p...fm>

    .html

    > Tym razem zrobione w zalewie miodowej.

    Na Pomorzu zachodnim jest zatrzesienie ...