  • 41. Data: 2017-08-11 16:08:16
    Temat: Re: hej komputerowcy part 2
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2017 10:22, Lisciasty wrote:

    > 10 mnie drażni zupełnie subiektywnie :>

    Przecież można go zrobić żeby wyglądał jak XP albo 7-ka

  • 42. Data: 2017-08-11 20:50:59
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Myjk wrote:
    > Fri, 11 Aug 2017 11:53:54 +0200, quent

    > Najlepiej to bez antywira. :P Od 15 lat nie posiadam.

    W 10-ce antywir jest wbudowany w system.

  • 43. Data: 2017-08-11 20:52:54
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Budyń wrote:
    > word w wersji 1995 nie chce mi sie na win7 zainstalować :)

    Poszukaj instalatora (do wer. 1995) na stronach MS.

  • 44. Data: 2017-08-11 20:54:30
    Od: "Pepe" <p...@x...wp.pl>

    Lisciasty wrote:
    > Już nawet nie da się siódemki zainstalować na tych nowszych prockach,

    Nie procek a sterowniki, ktorych moze nie byc do win 7

  • 45. Data: 2017-08-11 20:57:27
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 20:52:47 UTC+2 użytkownik Pepe napisał:

    > Poszukaj instalatora (do wer. 1995) na stronach MS.

    mam instalatora na bodajze 21 dyskietkach :-)

    b.

  • 46. Data: 2017-08-11 21:11:20
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > https://allegro.pl/listing?string=windows%2010&order
    =p&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-ele-1-5-0803

    > Za 5 PLN kupisz numerki zupełnie legalnie.

    tia, cholernie. Zdaje się, ze ostatnio zawineli kolejnego kolesia
    handlującego elektonicznymi licencjami.

    http://antyweb.pl/niemiecki-microsoft-poluje-na-pira
    ckie-wersje-windowsa-i-officea-ponad-50-tys-kluczy-z
    ostalo-zablokowanych/
    http://antyweb.pl/trzy-lata-wiezienia-dla-handlarza-
    piratami-na-allegro-ilosc-nielegalnego-softu-na-aukc
    jach-poraza/
    http://antyweb.pl/piractwo-nie-poplaca-600-tys-zl-ka
    ry-za-sprzedaz-kluczy-aktywacyjnych-microsoft/

    Tak więc zanim kogoś wepchniesz na minę upewnij się.
    Nie zastanowiło ciebie dlaczego na aukcji klucz za 5 pln a ta sama
    licencja legalna kosztuje kilka stów?

  • 47. Data: 2017-08-11 22:03:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 11.08.2017 o 08:54, Budyń pisze:
    > dochodze powoli do wniosku ze przydałby mi sie do pracy kolejny komputer. Ale ja
    wciąż pracuje pod XP wiec chcialbym kupic w miare nowoczesnego silnego kompa na
    którym postawe dwa systemy, wiadomo ze XP nie wykorzysta siły i ramu, ale po
    godzinach mozna sobie pograć na win7 :)
    > Obawiam sie ze jak juz kupie kompa to XP nie da sie zainstalowac na zbyt
    nowoczesnym komputerze. Ktos sie orientuje jaki sprzet wchodzi w gra, a który juz
    odpada bo za nowoczesny?

    > b.

    dwa systemy i dwa windowsy? A niechciałbyś sobie spróbować zainstalować
    tego worda 1995 na linuksie ( i używać do internetu bez antywisusa), a
    na win7,8, 9 10 grać?

    ToMasz

  • 48. Data: 2017-08-11 22:36:41
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 22:03:18 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > >
    > dwa systemy i dwa windowsy? A niechciałbyś sobie spróbować zainstalować
    > tego worda 1995 na linuksie ( i używać do internetu bez antywisusa), a

    dwa systemy czyli xp i win7. Na xp mam zestaw programów do pracy. Pewnie ze mozna
    zmieniac zwyczaje i uczyc sie nowych (rzucając miesem gdy programisci psują kolejne
    funkcje) ale póki nie muszę to uzywam rzeczy dobrych i sprawdzonych. Lepsze jest
    wrogiem dobrego :) win7 bedzie do grania i ewentualnie do pracy jak juz xp wymieknie.

    A wy sobie zmieniajcie na coraz głupsze systemy i programy, korporacjom mówię nie
    (jak długo bede mógł). Nie lubie gdy ktos za mnie decyduje jak mam uzywac kompa.

    b.

  • 49. Data: 2017-08-11 22:41:27
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 11 sierpnia 2017 22:36:43 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:
    > Nie lubie gdy ktos za mnie decyduje jak mam uzywac kompa.

    Ale chyba lubisz jak ktoś używa Twojego kompa za Ciebie bez Twojej wiedzy:-)

    Daj spokój - siódemka niczym się od XPka nie różni pod względem
    funkcjonalności i wyglądu (da się dopasować), a jest milion razy
    bezpieczniejsza, jeszcze bardziej stabilna i trochę szybsza.

    Od dziesiątki też się póki co wzbraniam.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 50. Data: 2017-08-11 22:53:06
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.08.2017 21:11, sirapacz wrote:

> [...]
    >

    > Tak więc zanim kogoś wepchniesz na minę upewnij się.
    > Nie zastanowiło ciebie dlaczego na aukcji klucz za 5 pln a ta sama

    Mnie się udało odzyskać klucze do Win10 z kilku starych laptopów.
    Zainstalowałem z iso i klucze połknęło.
    Jeżeli mają klucze z W7, 8, 8.1 to według prawa umii można używane sprzedać.

    Był wyrok chyba, że sprzedawca nic nie ma do handlu używanym softem.
    A niby jak sobie klucz nielegalny wygenerujesz?