  • 21. Data: 2010-03-08 18:41:31
    Temat: Re: hydroizolacja piwnicy
    Od: Marcin <m...@e...com.pl>

    On 8 Mar, 17:59, Marek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > sobie sole, moze sie skonczyc katastrofa, poniewaz duza ilosc soli ,
    > po wykrystalizowaniu, spowoduje rozsypanie sie muru.
    > Dlatego, przed osuszaniem, powinno sie zbadac zawartosc soli w murze i
    > ew. wykonac ODSALANIE specjalna technologia.
    > Wszystko to moze byc dosyc drogie - alternatywa takiego dzialania moze
    > byc wykonanie IZOLACJI OD WEWNATRZ, ktora zabezpieczy sciane przed
    > wysychaniem.
    >
    > W ten sposob, to, co nazywasz "DZIADOSTWEM"  czasem sluzy do
    > uratowania budnkow zagrozonych rozsypka...

    Dokładnie tak jak piszesz, spotkałem się z technologią w której
    specjalnie pozostawiono wilgoć w ścianie. Stary ceglany fundament
    pałacowy.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 22. Data: 2010-03-10 07:10:24
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Marcin pisze:

    > Dokładnie tak jak piszesz, spotkałem się z technologią w której
    > specjalnie pozostawiono wilgoć w ścianie. Stary ceglany fundament
    > pałacowy.

    skoro mieszkacie w starych pałacach, to nie widzę przeszkód.... ;)

    A nowe technologie? Hmmm... budownictwem zajmuje sie od 30 lat i nawet
    nie bede wymieniał rewelacji technologicznych, które po kilku latach
    odeszły w niebyt.... czesto razem z propagujacymi je firmami..

    Pozrawiam
    Michał

  • 23. Data: 2010-03-10 10:53:11
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 10 Mar, 08:10, MichałG <g...@w...pl> wrote:

    00yqn.googlegroups.com...
    nabdichtung.html

    > skoro mieszkacie w starych pa acach, to nie widz przeszk d.... ;)
    >
    > A nowe technologie? Hmmm... budownictwem zajmuje sie od 30 lat i nawet
    > nie bede wymienia rewelacji technologicznych, kt re po kilku latach
    > odesz y w niebyt.... czesto razem z propagujacymi je firmami..
    >
    > Pozrawiam
    > Micha- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    A ja nie bede wymienial, ilu "fachowcow z 30 letnim doswiadczeniem"
    powinienem byl na kopach wypieprzyc z mojej budowy - szkoda, ze tego
    nie zrobilem.

    Pozdrawiam
    Marek

  • 24. Data: 2010-03-12 06:52:37
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    Marek pisze:

    > A ja nie bede wymienial, ilu "fachowcow z 30 letnim doswiadczeniem"
    > powinienem byl na kopach wypieprzyc z mojej budowy - szkoda, ze tego
    > nie zrobilem.

    Wykop i izoluj od srodka. Mózg juz masz zaizolowany....

  • 25. Data: 2010-03-12 14:32:18
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "MichałG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ... Mózg juz masz zaizolowany....

    Panowie! Widzę , że obydwaj macie problemy.
    Po cholerę cytujecie całe wypowiedzi, kilka poziomów wstecz, żeby tylko
    dodać jakiąś krótką i idiotyczną wypowiedź ?
    Cytujcie tylko te fragmenty, do kótrych sie odnosicie i starajcie sie
    ograniczać tylko do jednego poziomu wstecz jeżeli odpowiedź nie odnosi się
    bezpośrednio do kokretnych wypowiedzi wcześniejszych.