  • 11. Data: 2011-11-29 09:02:40
    Temat: Re: ile czasu stan surowy zamkniety - stan deweloperski
    Od: wolim <n...@t...pl>

    W dniu 2011-11-29 09:34, ZbyszekZ pisze:

    > Do mieszkania w spartańskich warunkach nie trzeba wszystkiego.
    > Minimum to woda, prąd i łazienka (nie musi być od razu w kafelkach).
    > Potem możesz działać z wykończeniem. Warunek nie ma malutkich dzieci, małżonka jest
    cierpliwa.

    Podstawowy warunek, to dużo samozaparcia. Jak się człowiek wprowadzi do
    niewykończonego domu, to szybko się przyzwyczaja... Ja już 2 lata
    wykańczam łazienkę na górze :)

    Pozdrawiam,
    MW

  • 12. Data: 2011-11-29 09:20:13
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik wolim napisał:

    > Podstawowy warunek, to dużo samozaparcia. Jak się człowiek wprowadzi do
    > niewykończonego domu, to szybko się przyzwyczaja... Ja już 2 lata
    > wykańczam łazienkę na górze :)

    To fakt... jak już można w miarę komfortowo mieszkać, a i z kasą nie
    jest po budowie za 'grubo', to zawsze się odwleka, a to to, a to
    tamto... i w efekcie jest masa pierdół do zrobienia, ale mogą poczekać
    na 'swoje pięć minut', bo... przecież wygodnie się mieszka :-).
    Zwyczajnie potrzeba jest motorem działania, a jak można się bez czegoś
    obejść i normalnie funkcjonować, to czeka... Dobrze, że ja zrobiłem obie
    łazienki :-P.

    pozdr
    Robert G.

  • 13. Data: 2011-11-29 10:37:03
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2011, 10:02:40 UTC+1 użytkownik wolim napisał:

    > Podstawowy warunek, to dużo samozaparcia. Jak się człowiek wprowadzi do
    > niewykończonego domu, to szybko się przyzwyczaja... Ja już 2 lata
    > wykańczam łazienkę na górze :)

    Mnie na łazienki wystarczyło pół roku.
    Schody ponad rok, ocieplenie 2, kostka 3.
    Jeszcze parę "drobiazgów" czeka.

    --
    ZZ@private