  • 11. Data: 2010-04-17 06:32:53
    Temat: Re: ile kosztuje toi toi jeden
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Lantrynka.. brzmi prawie jak landrynka. Prawie robi wielka roznice ;D
    > pozdr.

    Bo u Ciebie to jest haziel :-))) czy chaziell :-P nie wiem jak toto się
    pisze, ale w Polsce to jednak latrynka :-DDD

  • 12. Data: 2010-04-17 10:17:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Szendzielorz pisze:

    > Martwisz sie kilkoma gownami majstrow a w okolicy pewnie co drugi
    > sasiad 10m3 co miesiac pompuje w glebe z szamba :D
    > pozdr.

    Cała okolica jest skanalizowana a dawniej gnojówki nie "marnowali"
    pompując w głąb tylko lali na pola jako nawóz.

    W sumie latryna może być, byleby nie trafić na jakiś ciek wodny - tutaj
    miejscami zdarza się, że już na 4 m woda płynie.