  • 11. Data: 2013-10-21 18:01:15
    Temat: Re: ile placicie za prad? :)
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 17:50:30 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > No spoko, Twoja tez nie - nie badz taki spiety na swoim punkcie z g.
    > Ja place duuuuzo mniej i nie jestem zadowolony.
    > Zadowolony?

    Szczegoly, szczegoly! Diabel tkwi w szczegolach.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 12. Data: 2013-10-21 18:04:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 17:18:15 UTC+2 użytkownik Budyń
    napisał:

    >Wszyscy znajomi ktorzy mieszkaja w blokach w mieszkaniach 2-4 pokojowych
    >30-80m2 placa wiecej - zwykle czynsz to ok 500 pln + prad 100 pln
    >+ gaz 80 pln wiec sie nie ma co smiac :-)

    No ale nie maja na plecach kredytu na dom. Sie nie ma co porownywac.

    >No ja tez 80% roboty robie w domu, kompy chodza non stop (ale to dosc
    >energooszczedne laptopy).

    Lojacie, myslalem, ze jakies serwery, a ty o notesach z lampka jakichs
    wspominasz

    Ja mam dwa (w porywach trzy) serwery w ciaglym ruchu i place mniej :P

  • 13. Data: 2013-10-21 18:08:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Szczegoly, szczegoly! Diabel tkwi w szczegolach.

    Uhm, dwa serwery, dwa telewizory... a nie chce mi sie. Przeciez wiadomo, ze
    gross u Ciebie pompa bierze wiec nie masz co marzyc o porownaniach na
    elektryke.

  • 14. Data: 2013-10-21 18:09:42
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 18:08:11 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Uhm, dwa serwery, dwa telewizory... a nie chce mi sie. Przeciez wiadomo, ze
    > gross u Ciebie pompa bierze wiec nie masz co marzyc o porownaniach na
    > elektryke.

    Przeciez odliczylem cala kotlownie. Mam podlicznik.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 15. Data: 2013-10-21 18:16:41
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    ps.com...
    napisał:

    >Przeciez odliczylem cala kotlownie. Mam podlicznik.

    No to ja kuzwa nie wiem skad Ci takie kwoty wychodza, plazma i ceramika?

    Ale pocieszyles mnie - dzisiaj zonie to pokzae, bo jeczy, ze za duzo za prad
    placimy.

    Dzieki :-)

    Co to jest WM?

  • 16. Data: 2013-10-21 18:17:22
    Od: "MarekPasek" <m...@w...pl>

    Ghost <g...@e...pl> pisze:

    > Przeciez wiadomo,
    > ze gross u Ciebie pompa bierze wiec nie masz co marzyc o porownaniach na
    > elektryke.

    Z czym do gościa?
    Przeciez ma plazme 50' i gotowanie na ceramice - to najwazniejsze;->

  • 17. Data: 2013-10-21 18:18:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 16:39:28 UTC+2 użytkownik Adam napisał:
    > Z tego WM zje ok. 500kWh, zostaje ~5100kWh,
    > tj. 425kWh / mc (jakies 190 pln).
    Mam tzw "rozliczenia rzeczywiste" i licznik spisuję zawsze 10go kazdego miesiąca
    Wychodziło w cstatnich kilkunastu miesiącach podobnie(170-200zł) jednak ostatni
    miesiąc wysżło 280zł i szukam "winowajcy". W zeszłym tygpodniu kumpel z ZE podrzucił
    mi licznik coś takiego:
    http://allegro.pl/licznik-energi-1-fazowy-10-40a-pod
    licznik-2lata-gw-i3633705834.html
    i po kolei sprawdzam obwody.
    Pierwszym podejrzanym była zamrażarka o której pisałem w niedawno w innym poście ale
    po 3 dniach pomiaru wyszło że zużyła przez ten czas energii za niecałe 2zł więc
    miesięcznie nie więcej jak 20zł.
    Szukam dalej. W ubiegłym roku takim winowajca był halogen 500w w którym uszkodziła
    się czujka ruchu i w nocy nawet komary czy inne ćmy go odpalały i palił się
    praktycznie non stop w nocy
    Zorientowałem się po miesiącu dopiero;) jak rachunek wyższy przyszedł

    > W tym jest gotowanie na ceramice plus trzy komputery chodzace non
    > stop plus plazma 50' plus oswietlenie w wiekszosci malo energooszczedne.
    > (to wychodzi mi w granicy 35 pln / mc).
    U mnie tez plasma 50, oświetlenie nieenergooszczędne, dwa laptopy, router, dysk
    sieciowy, inne AGD w trybie standby, pompy CO, nadmuch kotła itp.
    > Ciekaw jestem jak jest u Was :)
    Oprócz incydentu z zeszłego roku i z ubiegłego misiąca podobnie.
    > Ja ze swojego wyniku jestem zadowolony.
    Ja w sumie też, płacę i tyle.

  • 18. Data: 2013-10-21 18:21:29
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    >dwa laptopy, router, dysk sieciowy, inne AGD w trybie standby, pompy CO

    Zapominacie o ladowarkach do komorek - no chyba, ze ladujecie w pracy.

  • 19. Data: 2013-10-21 18:28:01
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 18:21:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Zapominacie o ladowarkach do komorek - no chyba, ze ladujecie w pracy.
    Fakt, min 3 ładowarki są nonstop w gniazdkach, czasami ładuja czasami tylko śa. Z
    ciekawości podłącze licznik i sprawdzę czy taka włożona ładowarka niładująca żre
    jakąś energię

  • 20. Data: 2013-10-21 18:36:21
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 października 2013 18:17:22 UTC+2 użytkownik MarekPasek
    napisał:

    > Z czym do gościa?
    > Przeciez ma plazme 50' i gotowanie na ceramice - to najwazniejsze;->

    Plama bierze 200-400W, ceramika ze 10kW jak chodza wszystkie palniki i
    piekarnik - nie sadzisz ze to MOZE miec znaczenie w zuzyciu energii? :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.