  • 1. Data: 2012-07-12 07:40:50
    Temat: ile tynku ma być na ścianie ?
    Od: "rt" <x...@N...gazeta.pl>

    jw

  • 2. Data: 2012-07-12 08:10:29
    Temat: Re: ile tynku ma być na ścianie ?
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-07-12 07:40, rt pisze:
    > jw

    Najmniej jak się da żeby było równo i najmniej jak się da aby spełnić
    wymagania technologiczne.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2012-07-12 10:13:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 12.07.2012 08:10, quent wrote:

    > Najmniej jak się da żeby było równo i najmniej jak się da aby spełnić
    > wymagania technologiczne.

    a w praktyce to od 1cm do 2cm

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 4. Data: 2012-07-12 12:01:38
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    U mnie jest ok 8 do 12 mm, ale to od równości ścian zależy. Jak murarz
    robił po pijaku, to i 5 - 10 cm miejscami trzeba :-))).

    pozdr
    Robert G.

  • 5. Data: 2012-07-15 09:41:40
    Od: ark_fx <a...@g...pl>

    Zależy jak proste masz ściany , u mnie teraz robią cementowo wpienne to
    dają +/- 1 cm.