  • 11. Data: 2009-03-02 17:27:10
    Temat: Re: ile za zrobienie pokoju?
    Od: witek68 <w...@g...com>

    On 2 Mar, 17:49, "Piotr " <c...@g...pl> wrote:

> [...]
    > Wytłumaczę więc jak laikowi: mój pracownik(10-15zł/h) nigdy takiego zlecenia
    > by nie wziął na dzien dzisiejszy(nawet tej ścianki do której nie wiem czemu
    > nawiązujesz). Nie ma ani ku temu odpowiedniej wiedzy, ani narzędzi,
    > ani nawet samochodu. Spytaj Witka68 (o mój rocznik :)) czy zechciałby takiego
    > wykonawcę zatrudnić i płacić mu taką stawkę. Scream odpowiedział w ironiczny
    > sposób Witkowi, a ty na siłę tę ironię próbujesz zabić. Nie powiesz chyba, że
    > Witek może to zrobić przy pomocy dwóch kasjerów co chcą dorobić? ;)

    Zdaję sobie sprawę, że to powinno być zrobione porządnie. Belka jest
    wyliczona, jak ją zamontować też wiem, zbrojenie podłogi, polytech,
    podpory belki - wszystkie takie prace konsultuję z zaprzyjaźnionym
    projektantem. Potrzebuję w miarę dokładnych rzemieślników, którzy
    dobrze zrobią wylewki, zatynkują ściany, zrobią gipsówkę, sufit
    podwieszany itd. Malowanie to mój bonus dla wykonawcy ;-) To za ile da
    się to zrobić porządnie?

    Witek

  • 12. Data: 2009-03-02 18:52:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 09:27:10 -0800 (PST), witek68 napisał(a):

    (...)
    > podwieszany itd. Malowanie to mój bonus dla wykonawcy ;-) To za ile da
    > się to zrobić porządnie?

    Zakładam, że wyceny jakie Ci przedstawili zostały wykonane porządnie i
    uwzględniają cały zakres prac. Odrzuć najtańszą i najdroższą ofertę, i leć
    od dołu. Może trafisz na kogoś kto zrobi to dobrze. Nie zapomnij o spisaniu
    umowy na konkretną kwotę i cały zakres prac.

    --
    best regards,
    scream