  • 101. Data: 2009-01-26 14:16:07
    Temat: Re: ilosc roznicowek w instalacji
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:36:59 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Adasiu, straszyć to ty se możesz swoje dzieci, o ile listonosz ci je zrobi,
    > bo widać, że jesteś chłop, ale bez jaj.

    Jacusiu, ja nie straszę. Ja ostrzegam.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 102. Data: 2009-01-26 14:18:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:41:20 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Zapewne dla ciebie prąd 30mA jest barsdzo niewielki w stosynku do prądu
    > 10mA, ale jesteś w błędzie.

    Jacusiu, jeden to trzykrotność drugiego, jednak i tak ma się to nijak do
    wartości prądu rażenia.

    > Adaś, zanim zaczniesz kolejny raz udzielać pseudonaukowych rad to się doucz.
    > Bo wstyd, zeby takie bzdury pisał ktoś, kto twierdzi, ze skończył szkołę o
    > profilu elektrycznym.

    Nie muszę się douczać. Za to Ty co byś nie zrobił, to nie wykujesz
    myślenia.

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 103. Data: 2009-01-26 14:22:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 26 Jan 2009 14:51:27 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

    > Chamstwem nazywam twoje zachowanie i traktowanie mojej osoby.

    A to już Twój problem jak nazywasz sobie różne rzeczy, Jacusiu.

    > Masz prawo mieć swoje zdanie, ale nie masz prawa mi ubliżać i być chamskim w
    > stosunku do mnie wyrażając swoje zdania.
    > Rozumiesz to ?

    Oczywiście, że rozumiem, Jacusiu. Dlatego tez nie ubliżam Ci i nie jestem
    chamski.
    A to, że Ty sobie imaginujesz to inaczej, to już Twój problem.

    > Tak i dokładnie to jeszcze raz powtórzę - w stosunku do ciebie.
    Nie tylko, Jacusiu.

    > Jeszcze długo będziesz musiał szczekać, abyś sam uwierzył w to co piszesz :)

    Jacusiu, ja nie szczekam, tylko piszę, a Ty, jak widzę, nie znasz skrótu
    'ZZZZ'. Nie pierwszy raz wykazujesz się niewiedzą oraz butą, która nie
    pozwala Ci zapytać o to, czego nie wiesz. Efekt - najczęściej grzęźniesz w
    bagnie swoich domysłów.

    > Adasiu tamte tematy pozostaw w spokoju, bo to nie tylko ja tam ci
    > udowodniłem brak twoich kompetencji i mylenie pojęć.

    Jasne, jasne :D 'To nie może działać, bo 'jajakoko' doświadczony instalator
    tak mówię!' - rzekł Jacuś wpatrzony w działające urządzenie :D

    > Tak więc nie rób z siebie debila po raz kolejny.

    Musiałbym najpierw pójść w Twoje ślady i zrobić to po raz pierwszy. Jakoś
    nie mam ochoty.

    > Widać biedaku, ze nie możesz tego zboleć, iż znalazły się osoby (nie tylko
    > ja), które potrafiły stwierdzić , ża Płaszczyca kłamie.

    Dlaczego miałbym się przejmować grupka nierozgarniętych 'jajakokowiczów'
    niezdolnych do wyjścia poza zakute schematy?

    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 104. Data: 2009-01-26 15:25:28
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Oczywiście, że rozumiem, Jacusiu. Dlatego tez nie ubliżam Ci i nie jestem
    > chamski.

    Jesteś. Tylko jak widać nie dociera to do ciebie.

> [...]
    > 'ZZZZ'. Nie pierwszy raz wykazujesz się niewiedzą oraz butą, która nie
    > pozwala Ci zapytać o to, czego nie wiesz. Efekt - najczęściej grzęźniesz w

    Adasiu nawet nie wiesz jaki jesteś głupi. zachowujesz się jak dziecko.
    Sądzisz, ze jest ktokolwiek, kto nie zna techniki Znaleźć, Zakuć, Zdać,
    Zapomnieć lub też Zakuć, Zdać, Zapomnieć, Zapić (w zależności od uczelni) ?
    Adasiu powtarzam jeszcze raz przestań robić z siebie debila próbując mnie
    ośmieszać.
    To twoje ośmieszanie mojej osoby jest chamstwem z twojej strony i świadczy
    nie o mnie lecz o tobie.
    Jezeli nie masz wstydu przed samym sobą to miej chociaż przed małżonką i
    rodziną.

> [...]

    > Dlaczego miałbym się przejmować grupka nierozgarniętych 'jajakokowiczów'
    > niezdolnych do wyjścia poza zakute schematy?

    Nie wiem co bierzesz, ale zdecydowanie źle wpływa na twój umysł.

  • 105. Data: 2009-01-26 15:37:49
    Od: " BrunoJ" <b...@g...pl>

    Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał(a):

    > Nie wywali szybciej, a dokładniej - różnica czasu będzie pomijalna.
    obciales swoj wlasny cytat - Ty napisales ze szybciej.

    > Na to drugie różnicówka może nie zareagować, co innego klasyczny
    > bezpiecznik.
    no oczywiscie, ale mam wrazenie ze nie zrozumiales podtekstu.
    Chodzilo mi o to ze przy zwarciu gniazdka widelcem wywali dowolny bezpiecznyk,
    tak jak wywali dowolna roznicowka przy wrzuceniu suszarki do wanny. I w obu
    sytuacjach mamy do czynienia ze skrajnoscia.
    Zarowno bezpiecznik, jak i roznicowka maja ciut bardziej subtelne zadanie w
    instalacji elektrycznej.

    > ie.
    >
    > Wiesz, jeśli zakładasz, że instalacja jest do d..., to trzeba ją naprawić,
    > a nie robić ersatz na różnicówkach...
    dzis nie jest, za 5 lat moze bedzie. Skad ja mam wiedziec? po to sa roznicowki
    zeby mi tylek uratowac w razie czego.

    > I znowu - jeśli będzie taka upływność tam, gdzie jest zerowanie, to nie ma
    > znaczenia czy 10, czy 30mA.
    Nie wiem, nie pamietam. moze nie bylo zerowania.

    pozdrawiam
    Bruno

  • 106. Data: 2009-01-26 17:28:46
    Od: "Maniek4" <t...@p...fm>

    wiadomości news:5sghojf3p8l6.dlg@oldfield.org.pl...

    > Nie muszę się douczać. Za to Ty co byś nie zrobił, to nie wykujesz
    > myślenia.

    Ale twierdzisz, ze wpadniecie suszarki do wanny wywali roznicowke, co nie
    zawsze jest prawda.

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2009-01-26 18:24:48
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > I znowu - jeśli będzie taka upływność tam, gdzie jest zerowanie, to nie ma
    > znaczenia czy 10, czy 30mA.

    Wpierw trzeba wiedzieć czy można zakładać różnicówki tam, gdzie jest
    zerowanie.

  • 108. Data: 2009-01-26 19:04:19
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Jacusiu, ja nie straszę. Ja ostrzegam.

    Adam nie myślałeś o psychoterapii?

  • 109. Data: 2009-01-26 22:45:32
    Od: a...@g...com

    On 26 Sty, 18:28, "Maniek4" <t...@p...fm> wrote:

    Maniek! Zanabylem droga kupna taki sprzecik:

    http://www.allegro.pl/item531174328_mlot_udarowo_obr
    otowy_bt_rh_920e_fv_gw_polska.html

    Zeby nie bylo offtopic - wlasnie nim mam zamiar bachnac instalacje, o
    ktorej tu pisze ;-) Co o tym myslisz? Ja wiem, ze to amatorski sprzet
    ale sprzedawca cos mowil, ze to nowa linia einhella i za ta cene jest
    OK. A kupowalem u goscia, ktory od ~20 lat wypozycza i serwisuje takie
    sprzety :) 2 lata gwarancji jest, wiec powinno byc spoko :) Dzisiaj
    tym skuwalem ~14cm gruby daszek z B20 i nawet sobie radzila. Choc to
    nie to samo, co wypozyczony kiedys duuuuuuuzy mlot DeWalta, ktorym po
    pierwszym odpaleniu przejechalem na wylot przez mur z bloczka
    betonowego na 25cm :-)))))) Do dzisiaj kawalek bloczka lezy odlozony,
    do przyklejenia ;-)

    Aha - Jacek - czy mozesz mi zdradzic tajemnice i powiedziec, jakich
    wiertel glownie uzywasz ? Kupilem sobie poki co 20mm i 12mm, tylko nie
    potrafie sobie wyobrazic ile kabli np. 2,5mm2 zmiesci sie w takiej
    20mm dziurze :) I jeszcze jak przeciagasz kable przez sciany? To
    porotherm, wiec zapewne kabel bedzie pital do dziur porothermowych :-)
    Moze wsadzic tam najpierw jakas cienka rureczke fi20mm (z zewnatrz), a
    moze troche problem wyolbrzymiam i przeciaganie to pryszcz? ;)

    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 110. Data: 2009-01-26 23:55:00
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

> [...]
    > pierwszym odpaleniu przejechalem na wylot przez mur z bloczka
    > betonowego na 25cm :-)))))) Do dzisiaj kawalek bloczka lezy odlozony,

    Mam nadzieje, ze nie bedziesz tym kul bruzd, bo sie zajedziesz :)
    Do bruzd to minimum cos takiego:
    http://www.allegro.pl/item530498096_mlot_udarowy_cra
    ft_men_2100_w_sds_max.html
    http://www.allegro.pl/item534683419_mlot_udarowy_165
    0w_sds_max_germany_mega_moc_7j.html
    http://www.allegro.pl/item530306565_mlot_graphite_58
    g865_sds_max_1050w_8j_walizka.html
    Najsmieszniejsze, ze wszystkie te mloty to chyba ten sam chinski wyrób, choc
    calkiem niezly.
    Jedno jest wazne - do kucia bruzd i otworów w stropach musi byc ciezki mlot
    z mocowaniem SDS MAX i udarem 5J minimum.
    To co kupiles to jest wiertarka udarowa z funkcja podkuwania i udarem 2,5J
    Wiertarka ta jest zbyt lekka i nadaje sie tylko do wiercenia i sporadycznego
    podkuwnia.
    Ja uzywam kilku wiertarek udarowych Bosch GBH 2-24 DFR z udarem 2,4J oraz
    GBH 2-26 DFR z udarem 3J i powiem Ci, ze nie wyobrazam sobie kucia bruzd
    tymi wiertarkami :)

    > Aha - Jacek - czy mozesz mi zdradzic tajemnice i powiedziec, jakich
    > wiertel glownie uzywasz ?

    Tivoli oraz Hilti.

    > Kupilem sobie poki co 20mm i 12mm, tylko nie
    > potrafie sobie wyobrazic ile kabli np. 2,5mm2 zmiesci sie w takiej
    > 20mm dziurze :) I jeszcze jak przeciagasz kable przez sciany?

    Otwornica + pianka montazowa.

    > porotherm, wiec zapewne kabel bedzie pital do dziur porothermowych :-)
    > Moze wsadzic tam najpierw jakas cienka rureczke fi20mm (z zewnatrz), a
    > moze troche problem wyolbrzymiam i przeciaganie to pryszcz? ;)

    Hmmm..... ?
    Musisz popróbowac.