  • 91. Data: 2015-09-09 17:04:48
    Temat: Re: imigranci
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-09-09 10:54, Ergie wrote:
    [...]
    > Mnie wychowano w miłości do ojczyzny. Z tej miłości wynika troska i
    > zaangażowanie. Nie rozumiem jak można twierdzić że się kocha ojczyznę a
    > jednocześnie nie chcieć uczestniczyć w decydowaniu o jej losie.
    Hehe, a mnie śmieszą wypowiedzi półmózgów którzy twierdzą, że nie poszli
    na referendum bo to był taki "żart" Komorowskiego. Owszem, był, ale
    skutki owego żartu byłyby całkiem poważne gdyby półmózgi ruszyły głową
    (i dupą) i poszły zagłosować.

  • 92. Data: 2015-09-09 17:11:39
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Tam jest zbiorowisko mlodych facetow o skrajnych pogladach religijnych.

    I dlatego np. Arabia Saudyjska się ich boi. Kogutek, brzmi jak głupek.

  • 93. Data: 2015-09-09 17:13:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu środa, 9 września 2015 10:54:14 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    >No swietnie - bo ja tez. To jestes zeby ich tu przyjąć czy nie?

    Oczywiście, na miarę możliwości - ale bez wykrętów.

    >Bezwarunkowo czy tez jakies masz?

    Tylko uciekinierów "wojennych", ekonomiczni nawet by z resztą nie chcieli.

    A ty jestes zeby ich tu przyjąć czy nie?

    Bezwarunkowo czy tez jakies masz?

  • 94. Data: 2015-09-09 17:25:28
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Trzeba siegnac dalej wstecz. Przed llWojna Swiatowa to byly kolonie albo
    protektoraty. W czasie wojny tlukli sie tam Anglicy z Niemcami. To nie aborygeni
    zbudowali tamte panstwa. Po wojnie reszta cywilizowanego swiata zbudowala im przemysl
    wydobywczy. Zaczelo sie od Iranu i Chomeiniego. Pokolonialnego majatku wystarcylo na
    bliskim wschodzie na kilka kilkanascie lat. Rozne sankcje przyspieszyly rozpad panstw
    nie chcacych wspolpracowac z Europa i USA. Jak jest bieda to zawsze wygrywaja frakcje
    faszyzujace. Sytuacja jest patowa. Zadnej wojny tam nikt nie wygra. Ruscy i
    Amerykanie nie dali Arabom rady w Afganistanie. To na bliskim wschodzie tez nikt im
    nie da rady. Teraz doszlo do abstrakcyjnej sytuacji. Uchodzcy twierdza ze zagrazaja
    ich zyciu wyznawcy innej frakcji tej samej religii. I nagle jak jedni i drudzy
    pojawia sie w Europie to przestana sobie zagrazac, kupy sie taka ideologia nie
    trzyma. Europa jest prawie niezalezna energetycznie. Niewiele ropy potrzebujemy kupic
    u Arabow. To dalej wprowadzajmy energooszczedne rozwiazania zeby arabska rope miec w
    dupie.

  • 95. Data: 2015-09-09 17:30:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ty jestes glupek bo dalej tlumacze jakie sa tego konsekwencje. Ale jak chujkowi to
    nie odpowiada to wyrwie pol zdania i mysli ze jest madry.

  • 96. Data: 2015-09-09 17:55:14
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 08:10 Ghost <g...@e...com> pisze:

> [...]
    1823993.1073741828.183689351825015/418078865052728/?
    type=1

    > Streść.

    Wyrwane z kontekstu, jak potrzebujesz coś doprecyzować - wyszukam.

    "(...) W tej sprawie mieszają ludzie, którzy być może mają wielkie serce,
    ale mały rozum. Gdzie pani da mieszkanie - tylko tym 20 tysiącom ludzi?
    Przecież wielu Polaków nie stać na własne mieszkanie - wsadzi pani tych
    uchodźców do namiotów i da im łopatę do odśnieżania okolicy oraz walonki,
    czy jak?

    A jak w zimę będziemy mieli po minus 25 stopni - to co pani zrobi z tymi
    ludźmi?

    Jak zapewni pani szkołę dzieciom?
    Jak pani te dzieci chociaż nauczy polskiego? - skąd pani weźmie
    nauczycieli? Przecież PO zlikwidowała szkoły. Sześciolatki mają naukę na
    ZMIANY - jak w latach 50-tych. Szkoły są przepełnione.

    Skąd pani weźmie opiekę lekarską? - także specjalistyczną?
    Przecież nasz system opieki medycznej jest niewystarczający dla nas samych
    (po wyjeździe 3 milionów ludzi!) - nikt nie marzy o poziomie europejskim w
    tym względzie dla własnych obywateli. Ludzie czekają na operacje po 2 lata
    - teraz mają czekać po 2,5 - bo pani jest młoda, zdrowa i ma dobre
    serduszko dla małych murzynków Bambo?

    Jak pani to zamierza zrobić?

    Jak pani będzie zwalczać lokalne choroby, które ci ludzie ze sobą
    przywiozą? - na całym świecie z tym jest problem, o czym tacy dobrzy
    ludzie jak pani - nie informują, bo i po co.

    Jak pani będzie zwalczać obrzezanie kobiet - zabójstwa honorowe - i
    przemoc wobec kobiet kobiet w tej kulturze? Da im pani do poczytania
    "Wysokie obcasy"? Czy powachluje pani tych ludzi konwencja antyprzemocową?

    Czy pani opiekowała się kiedyś chociaż psem ze schroniska? - czy pani wie
    ile zachodu kosztuje wyprowadzenie go na prostą? Ucywilizowanie?

    Pani nie rozumie kosztów społecznych realnych, nie mówię nawet o zwykłych
    materialnych - tej operacji. Przecież to są LUDZIE.
    Na Boga, to ludzie. Mają znacznie więcej sfer do wyprostowania niż
    półdziki pies, którego ktoś bił - pies który spędził życie przywiązany do
    budy.

    To jest problem z wyobraźnią przestrzenną.
    Ludzie to nie są kawałki papieru ani bity - te głupoty, które pani
    wypisuje nic nie kosztują, ale my mówili o LUDZIACH, którym nie jesteśmy w
    stanie realnie zaoferować NAWET takich warunków pobytu, jakie ma u nas
    domowe bydło.

    (...)

    Pomiędzy tymi ludźmi są dżihadyści.
    To nie bajka tylko fakt: to widać i na Peloponezie i na wyspie Kos. Jak
    ich pani chce wyłapać, jeżeli nie macie wspólnego języka? A wystarczy taki
    jeden, żeby się rozerwał w warszawskim metrze w imię Allaha, iżby zrobiło
    się pani bardzo przykro. To że pani zresztą się zrobi - to nie problem,
    ale moje dziecko i dziecko sąsiadów też jeździ metrem."

    (...)

    Nie ma nawet dostatecznej liczby TŁUMACZY, już nie mówię o asystentach
    kulturowych - żeby się zając tymi analfabetami (to ważne, bo będą
    niesamodzielni), którzy swoje muzułmańskie porządki zaprowadzają w każdym
    miejscu do którego trafią (polecam opowieści Ukraińców, którzy zostali
    zmuszeni w naszych ośrodkach dla uchodźców zamieszkać z Czeczenami - i to
    nie jest dowcip, że w krajach skandynawskich masywnie wzrosła liczba
    gwałtów: ci "uchodźcy", jak ich puścić luzem - gwałcą - na wyspie Kos też
    gwałcą).

    (...)

    PS 2. Ci ludzie nie dorośli do demokracji - mają inny system -
    antydemokratyczny - ich kultura taka jest. Pani chyba naprawdę nic nie
    czytała - pani nie wie, co to społeczeństwo patriarchialno-feudalne, w
    dodatku zarządzane przez imamów i oparte na zasadach religijnych, które
    odrzucaja tolerancję - i promują wojnę z niewiernymi.

    (...)

    PS 3. 20 tysięcy Polaków mieszka w Kazachstanie. ONI MAJĄ PIERWSZEŃSTWO.
    Pani nie obchodzi ich los, bo pani nie zna historii własnego kraju: to są
    potomkowie tych, których nie udało się Andersowi zabrać ze sobą do Iranu.
    Dla mnie to są jedyni uchodźcy warci zainteresowania.

    (...)

    PS. 4 Ktoś zapytał, skąd wzięłam liczby, bo on słyszał że bierzemy tylko 2
    tysiące uchodźców. Proste jak konstrukcja cepa.

    W Europie JUŻ jest 800 tysięcy wniosków o azyl (a to początek).
    http://prawo.money.pl/.../uchodzcy-w-europie-juz-800
    -tys-wnio...

    Polska kwota wynosi 5,65 procenta.
    https://www.google.pl/search...

    Proszę wziąć kalkulator i obliczyć, czy to są 2 tysiące.
    Bo mnie wychodzi, że 5% od 800 tysięcy to 40 tysięcy JUŻ TU I TERAZ.

    (...)"

  • 97. Data: 2015-09-09 18:12:23
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >To ty jestes glupek bo dalej tlumacze jakie sa tego konsekwencje. Ale jak
    >chujkowi to nie odpowiada to wyrwie pol zdania i mysli ze jest madry.

    Kogutek, zdziwi cie to, ale jesteś jedyną osobą czującą zadowolenie po
    każdej kupie jaką tu zostawiasz.

  • 98. Data: 2015-09-09 18:14:01
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

> [...]

    >"(...) W tej sprawie mieszają ludzie, którzy być może mają wielkie serce,
    >ale mały rozum. Gdzie pani da mieszkanie - tylko tym 20 tysiącom ludzi?

    Nie przyjmujemy 20 tysięcy. Case closed. Wiedziałem, że będzie łatwo :-)

  • 99. Data: 2015-09-09 18:19:38
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .09.2015 o 18:14 Ghost <g...@e...com> pisze:

> [...]
    type=1

    > Nie przyjmujemy 20 tysięcy. Case closed. Wiedziałem, że będzie łatwo :-)

    Nie ma łatwo :-) Kobieta pisze o docelowej liczbie, imigrant wraz z
    rodziną, którą wg prawa EU może sobie później "dociągnąć".
    Uprzedzałem, że wyrwane z kontekstu i będę doprecyzowywał.

    Dawaj dalej.

    TG

  • 100. Data: 2015-09-09 18:23:30
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

> [...]

    type=1

    > Nie przyjmujemy 20 tysięcy. Case closed. Wiedziałem, że będzie łatwo :-)

    Na razie mamy:
    "Polska powinna przyjąć dodatkowo ponad 9 tysięcy 200 uchodźców. A jeśli
    dodać wcześniejsze deklaracje, to do naszego kraju powinno trafić prawie
    11 i pół tysiąca osób. Tego chce Komisja Europejska, która przedstawiła
    plan walki z kryzysem migracyjnym."

    Za miesiąc może być:
    "Polska powinna przyjąć dodatkowo ponad 19 tysięcy 200 uchodźców. A jeśli
    dodać wcześniejsze deklaracje, to do naszego kraju powinno trafić prawie
    11 i pół tysiąca osób. Tego chce Komisja Europejska, która przedstawiła
    plan walki z kryzysem migracyjnym."

    Jaki masz pomysł na te 10k ludzi?

    TG