  • 201. Data: 2015-09-21 08:28:02
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    dyskusyjnych:mtn76f$4im$...@d...me...

    Adam Sz. wrote:

    >właśnie pokazałeś, że należysz do tych 99% :)

    Ale w części below the carpet.

  • 202. Data: 2015-09-21 08:54:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotrek wrote:

    > Tak sobie czytam te Twoje posty i szczęka mi opada ...
    >
    > Moje dzieci rozpoczynały naukę w szkole ze dwadzieścia lat temu i
    > później miałem niewielką styczność ze szkolnictwem podstawom.
    >
    > Dlatego już nie wiem czy to szkoła aż tak zeszła na psy? Czy to raczej
    > dzisiejsi rodzice są jacyś tacy - za przeproszeniem - cipowaci i nie
    > potrafią właściwie ustawić relacji rodzic-dziecko-szkoła ...

    dokładnie tak jest. Na dodatek uważają swoje dzieci za niedojdy, które
    nie poradzą sobie w życiu i trzeba je chronić przed wszystkim.
    A potem zdiwienie, że naprawdę stały się niesamodzielnymi niedojdami,
    które nie potrafią się wyprowadzić od rodziców, znaleźć pracy czy
    chłopaka/dziewczyny

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 203. Data: 2015-09-21 09:16:20
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 08:19:56 UTC+2 użytkownik Piotrek napisał:

> [...]
    > dzisiejsi rodzice są jacyś tacy - za przeproszeniem - cipowaci i nie
    > potrafią właściwie ustawić relacji rodzic-dziecko-szkoła ...

    i rodzice, i szkoła. Kiedys na wywiadówce , gdy była mowa o rozrabianiu,
    zaproponowałem zeby dziecko za kare pozamiatało korytarz w czasie przerwy. Rodzice
    mało mnie nie zjedli - "przeciez mu bedzie wstyd". Po to zaproponowałem kare ZEBY mu
    było wstyd bo to wychowawcze - ale sie nie dało.

    Zatem szkoła zmniejsza, poza językami, wymagania dotyczące wiedzy,dodatkowo zabiera
    nauczycielom narzedzia wychowawcze - a rodzice dokładają swoje. Jasne sprawa ze
    nauczyciel mógłby pomóc rodzicom w procesie wychowania, ale nie bedzie tego robił
    WBREW rodzicom, pojdzie po najmniejszej linii oporu, po co sie bedzie wychylał. I tak
    pomalutku w strone dna...

    b.

  • 204. Data: 2015-09-21 09:17:42
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 01:16:51 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:
    > Według mnie bardzo dobry pomysł.

    Pomysł moze i dobry. Wykonanie dokładnie jak zwykle.

    b.

  • 205. Data: 2015-09-21 09:32:30
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 08:26:25 +0200, Ghost napisał(a):

    > Zacznij myć zęby.

    Przyznajesz zatem, że skończyły Ci się argumenty.

    --
    scruffty

  • 206. Data: 2015-09-21 10:13:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    t...

    >Przyznajesz zatem, że skończyły Ci się argumenty.

    Argumenty w odpowiedzi na "zacznij"? Owszem, nigdy takich nie miałem - przy
    tym poziomie żenady żaden czytelnik nie odróżnia idioty od nieidioty.

  • 207. Data: 2015-09-21 10:26:13
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 08:28, Ghost pisze:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ale w części below the carpet.

    Ale problem jest i w sumie rozumiem opinie takie jak Adama. W
    miejscowosci Catona na poludniu Wloch, jak podjezdza sie na parking pod
    duzy sklep spozywczy to emigrancka rzesza zyczy sobie 50 centow za
    zarkowanie samochodu. Jak nie dasz to opluja albo lakier porysuja. Do
    tej pory tego tam nie bylo.

    Pozdro.. TK

  • 208. Data: 2015-09-21 10:29:52
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 10:13:19 +0200, Ghost napisał(a):

    > Argumenty w odpowiedzi na "zacznij"? Owszem, nigdy takich nie miałem - przy
    > tym poziomie żenady żaden czytelnik nie odróżnia idioty od nieidioty.

    Dobrze, poczekam jeszcze te kilka dni aż padnie "oficjalna liczba".

    --
    scruffty

  • 209. Data: 2015-09-21 10:34:40
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 08:28:02 +0200, Ghost napisał(a):

    > Ale w części below the carpet.

    Below czy nie, dlaczego w niewygodnej "dla Ciebie" sytuacji wyłączasz
    zasady demokracji?

    --
    scruffty

  • 210. Data: 2015-09-21 10:46:42
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]
    >spozywczy to emigrancka rzesza zyczy sobie 50 centow za zarkowanie
    >samochodu. Jak nie dasz to opluja albo lakier porysuja. Do tej pory tego

    Wiesz u nas w latach dziewięćdziesiątych też było pełno żebrzących z
    karteczkami jak to musieli uciekać z Jugosławii. A byli to po prostu
    Cyganie. Cygańskie gangi robią największą kasę na Syryjczykach teraz. Także
    ostrożnie z ocenami, zwłaszcza, że adaś nazywa wszystkich per gówno en bloc.
    Adaś jest z tych, których wpisy już pokazywałem: http://goo.gl/TfI3Gi

    Na dzisiaj masz taką sytuację, że Turcja, Liban, Jordania pękają w szwach, a
    ludzie nadal próbują uciekać przed rzezią. Dla ISIS nie ma znaczenia czy
    Arab, białas, wyznawca islamu, chrześcijanin - cała ludność jest
    przeznaczona do grabieży, gwałcenia itp.

    I w tej sytuacji media niemieckie pokazują jak "naród niemiecki z Angelą na
    czele" zapraszają wszystkich chętnych - no to kurde idą i będą dalej szli.
    Szczęściem Tusek nie zwołał od razu zarządu tego burdelu tylko odczekał (być
    może to przypadek), aż niemcy zobaczyli, że Minsien nie daje rady i mamy w
    EU inną sytuację i inne nastawienie.

    Albo bogata EU przyjmie jakąś cześć albo chrześcijańska Europa będzie
    patrzeć na katastrofę humanitarną jak kiedyś patrzyła na Jugosławię. Kwestia
    tylko jak to zrobić - lepiej byłoby ich wybierać wprost z Tureckich obozów,
    a nie napędzać żywiołowy exodus i karmić gangsterów.