  • 211. Data: 2015-09-21 10:47:38
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 10:13:19 +0200, Ghost napisał(a):

    >Dobrze, poczekam jeszcze te kilka dni aż padnie "oficjalna liczba".

    Łaskawca :-DDDDDD

  • 212. Data: 2015-09-21 10:49:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 08:28:02 +0200, Ghost napisał(a):

    >Below czy nie, dlaczego w niewygodnej "dla Ciebie" sytuacji wyłączasz
    >zasady demokracji?

    Nie mam mocy wyłączania czegokolwiek na tym poziomie.

  • 213. Data: 2015-09-21 10:49:42
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > No więc tłumaczę Ci, że w nowej pierwszej klasie (że o drugiej i
    > trzeciej nie wspomnę) dzieci siedzą większość czasu w ławkach.

    ROTFL

    > Owszem
    > zdarza im się usiąść w kółku na dywanie (w końcu po to go kupiono), ale
    > są to jakieś wypadki przy pracy. Proponuję pójść do szkoły i zobaczyć.
    > Dopuszczam możliwość, że w jednej szkole jest tak, w innej inaczej i
    > dokąd nie będzie jednego standardu (nie tylko na papierze) rodzice
    > powinni mieć wybór.

    Maja - mogą wybrać szkołę dla swojego dziecka a jak maja to gdzieś to ich
    problem.

    Wyobraź sobie że są szkoły które do reformy się przygotowały i wszystko
    działa tak jak powinno. Jeśli Twoja szkoła się nie przygotowała to miej
    pretensje tylko i wyłącznie do szkoły i do siebie samego - że tego nie
    dopilnowałeś.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 214. Data: 2015-09-21 10:53:48
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 10:49:34 +0200, Ghost napisał(a):

    > Nie mam mocy wyłączania czegokolwiek na tym poziomie.

    I dobrze!

    --
    scruffty

  • 215. Data: 2015-09-21 10:56:16
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    >I dobrze!

    Niedobrze, że nie rozumiesz słowa demokracja.

  • 216. Data: 2015-09-21 11:06:09
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Mon, 21 Sep 2015 10:56:16 +0200, Ghost napisał(a):

    > Niedobrze, że nie rozumiesz słowa demokracja.

    A ty p.erdolisz aż smutno. Nagle zrobiło Ci się żal akurat nawet nie
    uchodźców a emigrantów ekonomicznych i płaczesz nad ich losem. Nie szkoda
    Ci Afryki i ludzi tam wybijanych w wojnach podtrzymywanych od
    dziesięcioleci tylko i wyłącznie dla grabieży surowców naturalnych.

    Bądźmy dobrzy i ich wszystkich przyjmijmy z otwartymi ramionami. Taka
    mentalność i demokracja Amerykanów, którzy wszędzie gdzie im wygodnie to z
    chęcią wdrażają tę właśnie demokrację, tylko od Meksyku odgrodzili się
    murem i zasiekami.

    --
    scruffty

  • 217. Data: 2015-09-21 11:08:52
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 10:46, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Wiesz u nas w latach dziewięćdziesiątych też było pełno żebrzących z
    > karteczkami jak to musieli uciekać z Jugosławii. A byli to po prostu
    > Cyganie.

    No dobrze, ale bedac mieszkancem takich miejscowosci jak Catona widzisz
    co widzisz. Ludziom po prostu nie podoba sie to, ze bylo spokojnie a
    robi sie jeden syf. Stad biora sie takie opinie a nie inne i tez trzeba
    to zrozumiec.

> [...]
    > na czele" zapraszają wszystkich chętnych - no to kurde idą i będą dalej
    > szli. Szczęściem Tusek nie zwołał od razu zarządu tego burdelu tylko
    > odczekał (być może to przypadek), aż niemcy zobaczyli, że Minsien nie
    > daje rady i mamy w EU inną sytuację i inne nastawienie.
    >
    > Albo bogata EU przyjmie jakąś cześć albo chrześcijańska Europa będzie
    > patrzeć na katastrofę humanitarną jak kiedyś patrzyła na Jugosławię.
    > Kwestia tylko jak to zrobić - lepiej byłoby ich wybierać wprost z
    > Tureckich obozów, a nie napędzać żywiołowy exodus i karmić gangsterów.

    A co zrobic z gangsterami ktorzy juz przyplyneli?

    Pozdro.. TK

  • 218. Data: 2015-09-21 11:14:08
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

> [...]

    >widzisz. Ludziom po prostu nie podoba sie to, ze bylo spokojnie a robi sie
    >jeden syf. Stad biora sie takie opinie a nie inne i tez trzeba to

    Ależ całkowicie rozumiem takie opinie... u mieszkańców miasta Catona.

    >A co zrobic z gangsterami ktorzy juz przyplyneli?

    Nie zrozumiałeś, gangsterów karmią sami uchodźcy, częściowo za obietnicę
    transportu do raju na ziemi, a często wbrew woli. Gangsterami są najczęściej
    lokalsi.

    BTW u mnie w mieście już są, chrześcijanie

  • 219. Data: 2015-09-21 11:14:46
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    >A ty p.erdolisz aż smutno.

    PLONK

  • 220. Data: 2015-09-21 11:14:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 10:49:53 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > ROTFL

    to jest argument? Przyjmij do wiadomosci ze w tym kraju są inne szkoły niz u ciebie i
    to raczej ty jestes wyjątkiem, sa biedniejsi rodzice ktorych nie stac na wozenie
    dzieci dalej.

    > Maja - mogą wybrać szkołę dla swojego dziecka a jak maja to gdzieś to ich
    > problem.

    a jak sie wybiera szkołe gdy gmina ma tylko jedną? Albo gdy nie ma wolnych miejsc -
    obowiazuje rejonizacja i pierwszenstwo maja dzieciaki z rejonu.
    Zresztą to jest odwrócenie problemu i zagladanie od dupy strony - to szkoła, KAZDA ma
    byc sensowna i nie musiec bohatersko zmagac sie z problemami które stwarza władza.

> [...]
    > działa tak jak powinno. Jeśli Twoja szkoła się nie przygotowała to miej
    > pretensje tylko i wyłącznie do szkoły i do siebie samego - że tego nie

    A niby jak my mamy tego dopilnowac? Bogatsza gmina da sobie rade, biedniejsza nie -i
    my nic z tym nie zrobimy.
    Czego panstwo sie nie dotknie to spitoli (na tym zresztą polega panstwo w ruinie, nie
    polska, ale wlasnie panstwo).
    A to sobie wymysli kolejną reformę egzaminów na prawo jazdy, a to sprzeda
    strategicznie wazną spółke kolejową itd
    Jesli ktos ma wiedze o sensownym pomyśle i sensownym go wdrożeniu w wykonaniu PO
    uprzejmie prosze o informację - jakos mi umknelo.

    Wiec my mamy owszem mozliwosc zmiany - ale wyłącznie goniąć tą bandę dekli w
    nadchodzących wyborach. Ergi - zdradz swoje preferencje wyborcze :)

    b.