  • 231. Data: 2015-09-21 12:06:08
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:e513d7e2-7001-4802-98e8-f565ca9323ed@go
    oglegroups.com...

    > to jest argument? Przyjmij do wiadomosci ze w tym kraju są inne szkoły niz
    > u ciebie i to raczej ty jestes wyjątkiem, sa biedniejsi rodzice ktorych
    > nie stac
    > na wozenie dzieci dalej.

    Przyjmij do wiadomości że są inne przedszkola niż u Ciebie i to raczej Ty
    jesteś wyjątkiem, są biedniejsi rodzice których nie stać na wożenie dzieci
    dalej.

    Skoro jakaś jedna zła szkoła może być argumentem przeciw szkole to i jedno
    złe przedszkole może być argumentem przeciw przedszkolom.

    Przy czym najczęściej łatwiej znaleźć inną szkołę niż inne przedszkole - bo
    szkół jest więcej i są gęściej (w szczególności po wsiach).

    Ale to NIE jest argument! Jakiś zły nauczyciel NIE jest argumentem przeciw
    szkole w ogólności tak samo jak zła przedszkolanka NIE jest argumentem
    przeciw przedszkolu w ogólności.

    > a jak sie wybiera szkołe gdy gmina ma tylko jedną?

    Tak samo jak przedszkole gdy jest tylko jedno.

    > Albo gdy nie ma wolnych miejsc - obowiazuje rejonizacja i pierwszenstwo
    > maja dzieciaki z rejonu.

    Popatrz to jak w przedszkolach - tyle że szkoła gwarantuje że któraś Twoje
    dziecko przyjmie a przedszkola możesz nie dostać żadnego.

    > Zresztą to jest odwrócenie problemu i zagladanie od dupy strony - to
    > szkoła, KAZDA ma byc sensowna

    O nareszcie!

    > i nie musiec bohatersko zmagac sie z problemami które stwarza władza.

    > A niby jak my mamy tego dopilnowac?

    Nie, no bez jaj - Ty i takie pytania?

    Szkołami zarządzają gminy - władze gminy wybierają mieszkańcy.

    > Bogatsza gmina da sobie rade, biedniejsza nie -i my nic z tym nie zrobimy.

    Ty poważnie łykasz takie teksty że jakiejś gminy "nie stać" na zakup dywanu
    i kilku szafek?

    > Czego panstwo sie nie dotknie to spitoli (na tym zresztą polega panstwo w
    > ruinie, nie polska, ale wlasnie panstwo).
    > A to sobie wymysli kolejną reformę egzaminów na prawo jazdy, a to sprzeda
    > strategicznie wazną spółke kolejową itd
    > Jesli ktos ma wiedze o sensownym pomyśle i sensownym go wdrożeniu w
    > wykonaniu PO uprzejmie prosze o informację - jakos mi umknelo.

    Coś dzisiaj jesteś nie w formie :-)
    Skoro już wspominasz o egzaminach na prawko - Teza jakoby nic nie robienie
    i tolerowani patologii (a to zrobił PiS) było lepsze niż próby jej
    zwalczania (co robiło PO) jest nie do obrony :-)

    > Wiec my mamy owszem mozliwosc zmiany - ale wyłącznie goniąć tą bandę dekli
    > w nadchodzących wyborach. Ergi - zdradz swoje preferencje wyborcze :)

    Moje poglądy są jasne: liberalizm w gospodarce i konserwatyzm w obyczajach.
    Ot taka prawie chadecja tyle że bez "chrześcijaństwa" :-)

    Jak dotąd przez 25 lat nie miałem swojego reprezentanta w sejmie to i pewnie
    teraz nikt taki się nie pojawi. Najbliżej mi było do rządów Buzka, ale mimo,
    że sporo zreformował to jednak związkowcy go mocno blokowali.

    A w nadchodzących wyborach jeszcze nie wiem na kogo zagłosuję. Poczekam aż
    pojawią się konkretne nazwiska, konkretne programy i konkretne wypowiedzi.
    Pewnie jak zwykle przyjdzie mi głosować na jakieś mniejsze zło, ale jakie
    ono będzie miało imię tego jeszcze nie wiem.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 232. Data: 2015-09-21 12:06:47
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-21 o 11:14, Ghost pisze:

    >Nasi lokalni przeciwnicy po prostu nie chca Catony u siebie.

    >W naszym kraju sa wszedzie, jednak nie obcinaja glow, nie gwalca i nie
    >biora za parking.

    No więc?

  • 233. Data: 2015-09-21 12:09:23
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-21 11:40, Budyń wrote:
    > nie interesują mnie obiecanki - interesuje mnie by w polsce rządziła ekipa dla
    której polska racja stanu bedzie najważniejsza

    W sprawie cudów należy się udać do najbliższej parafii (albo innego
    meczetu, żeby nawiązać do tematu dyskusji).

    Czy znasz choć jeden powód dla którego po raz kolejny miałoby nie
    zafunkcjonować TKM ("teraz kurwa my")?

    BTW, o ile mnie pamięć nie myli pojęcie pochodzi z kręgów PiS.

    P.

  • 234. Data: 2015-09-21 12:11:02
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Jakis pomijalny promil. Oczywiscie pomijajac zasymilowanych i
    > ucywilizowanych
    > Tatarow. Gowno wysylane przez ISIS nie ma z nimi nic wspolnego.

    Ale co to ma do debaty o _uchodźcach_?

    Ktoś proponuje przyjmować i gościć "Gowno wysylane przez ISIS" ???

    Deklaracja Kopacz poparta przez Dudę jest jasna: uchodźcy tak - imigranci
    ekonomiczni nie. O terrorystach nikt nawet nie debatuje i trzeba mieć sporo
    złej woli by debatę o pomocy rzeczywiście potrzebującym zamieniać na debatę
    o terrorystach.

    Przypomina to czepianie się Owsiaka gdy zbiera kolejne miliony na dzieci za
    to że kiedyś powiedział "róbta co chceta".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 235. Data: 2015-09-21 12:11:19
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 11:54:28 UTC+2 użytkownik masti napisał:
> [...]
    której polska racja stanu bedzie najważniejsza. Na dzis najbardziej wychodzi ze
    trzeba poprzec pis.

    > oni już rządzili. i pokazali, zę zaraz po wyborach wyrzucają wszystkie
    > obietnice do kosza.

    a mianowicie kiedy rządzi tak by móc przegłosowac co chcieli? Wygrali bardzo słabo i
    takie mieli mozliwosci. Nie do ruszenia były sprawy rolnicze - ale w gospodarce było
    pare sensownych posuniec. Obnizka podatków, zmiejszenie deficytu, poprawa wyników w
    szkolach. A ze szukali układu? Ano szukali - mieli 8lat zeby zrozumiec ze nie znajdą
    sformalizowanej grupy trzymajacej wladze, ze juz nie ma kogo dekomunizowac - bo teraz
    to juz dzieci ubeków są - a te w swietle prawa sa czyste.
    Wiec moze ktos mi wyjasni na czym polega straszenie pisem? Czego sie boicie?

    b.

  • 236. Data: 2015-09-21 12:15:35
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2015-09-21 12:11, Budyń wrote:
    > a mianowicie kiedy rządzi tak by móc przegłosowac co chcieli? Wygrali bardzo słabo
    i takie mieli mozliwosci. [...]

    Już nie mówiąc o czterech polskich klęskach - źródłach wszelkiej niemocy
    - znanych pod przewrotnymi nazwami wiosna, lato, jesień, zima ...

    P.

  • 237. Data: 2015-09-21 12:19:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:11:13 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > złej woli by debatę o pomocy rzeczywiście potrzebującym zamieniać na debatę

    no swietnie - tyle ze nie ma najmniejszych szans sprawdzic kto jest uchodzcą (mówią
    zresztą o tym sami niemcy). Syryjski paszport sie kupuje i tyle.
    Zatem niemcy wyslą do nas i uchodzców i ekonomicznych - ci od nas uciekną - ale to my
    bedziemy za to odpowiedzialni zatem domyslam sie ze spadnie na nas jakas kara. No
    chyba ze mamy budowac "polskie obozy" i trzymac ich w klatkach.

    b.

  • 238. Data: 2015-09-21 12:32:30
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 12:06:19 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
> [...]
    > jesteś wyjątkiem, są biedniejsi rodzice których nie stać na wożenie dzieci

    no na razie to tylko ty jestes tu obroncą nowego systemu a pare innych osób sie juz
    wypowiedziało.

    > O nareszcie!

    o tym mówie od początku - najwazniejsza zasada brzmi "nie psuć". A nie reformowac na
    bezdurno tak by czesc szkół sobie nie poradziło, a potem ambitniejszy rodzic ma
    problem i szuka lepszej szkoły.

    > Nie, no bez jaj - Ty i takie pytania?
    >
    > Szkołami zarządzają gminy - władze gminy wybierają mieszkańcy.

    no i co z tego? Gminy opieraja sie na obowiazujacym prawie - niespecjalnie istotne
    kto rządzi - bo i tak ma szereg obowiązków. Problemy trzeba zwalczac nie na poziomie
    gmin - tylko panstwa. Czyli uchwalac takie prawo które nie generuje patologii i
    deficytów na poziomie gmin.

    > Ty poważnie łykasz takie teksty że jakiejś gminy "nie stać" na zakup dywanu
    > i kilku szafek?

    Zdaje sie ze jesli ty widzisz problem w szafce i dywanie to jestes optymistą.
    Jesli finanse gmin sie nie bilansują to znaczy ze mają za duze obciążenia - i tu jest
    zródło problemu.

> [...]
    > i tolerowani patologii (a to zrobił PiS) było lepsze niż próby jej
    > zwalczania (co robiło PO) jest nie do obrony :-)

    Nieudolna próba naprawiania która generuje nastepne problemy? To juz lepiej nic nie
    tymczasowo robic a rozwiazania zaproponowac mądre.

    ale, ale -jaką to patologie tolerowal pis?

    b.

  • 239. Data: 2015-09-21 12:35:18
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 12:06, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > No więc?

    Wiec na podstawie danych mozna zrozumiec niechec i prostolinijne
    myslenie na wszelki wypadek. Z argumentami czemu mlode chlopy nie walcza
    spotykam sie na codzien. Prawda jest taka, ze zdjecia tu prezentowane
    przez oponentow raczej bardziej wzbudzaja niepokoj niz wspolczucie. A
    skoro juz przyjechali to tez trzeba z nimi cos zrobic. Pytanie kto ma
    ich wziac?

    Pozdro.. TK

  • 240. Data: 2015-09-21 12:36:19
    Od: "Ghost" <g...@e...com>