  • 271. Data: 2015-09-21 16:26:49
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    dyskusyjnych:mtp0sp$8bf$...@n...news.atman.pl...

    > I? Stanowisko dyrektora szkoły jest praktycznie dożywotnie,

    ROTFL

    > a dobry
    > dyrektor to taki, który realizuje cele gminy, a niekoniecznie rodziców.

    A władze gminy to kto wybiera nie rodzice?

    > Spróbuj dokonać jakiejś zmiany w szkole poprzez odpowiednie głosowanie w
    > wyborach samorządowych. Powodzenia :->

    Widzę że nie mamy o czym dyskutować - masz rację wszystkiemu winien jest
    rząd!

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 272. Data: 2015-09-21 16:37:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Nie ma się z czego śmiać. To tylko pokazuje, że reforma sobie, a szkoła
    > sobie.

    Bawi mnie taka logika że jeśli ktoś nie przestrzega przepisów to należy
    zmienić przepisy.

    > A ile tych szkół mam po drodze sprawdzić, posyłając tam oczywiście
    > dziecko, bo w żaden sensowny sposób nie sprawdzę szkoły wcześniej.

    Może nie rób z siebie "sieroty". Naprawdę nie masz pomysłu jak można
    sprawdzić pobliską szkołę? Ja np. posłałem dziecko na półkolonie,
    rozmawiałem zarówno z nauczycielami jak i z rodzicami dzieci z poprzedniego
    rocznika. Inni używają np. internetu, ale ja wolałem na żywo ale możliwości
    jest sporo.

    > I nie potrafisz zapytać rodziców poprzedniego rocznika jak to wyglądało
    > rok wcześniej?

    Czy nauczyciele są słowni, czy dyrekcja jest słowna, jakie mają podejście do
    dzieci id własnych obowiązków?

    > Wskażesz mi może sposób w jaki miałem tego dopilnować? Wybór szkół mam
    > ograniczony niestety do okolicznych, bo nie mam warunków, żeby wozić
    > dzieci na drugi koniec miasta.

    Pójść i zobaczyć - jak wyglądają sale, jak wyglądają ubikacje - czy zostały
    dostosowane do maluszków, a jak nie to pisać skargę do gminy i kuratorium.
    Porozmawiać z dyrekcją, nauczycielami, z rodzicami jak to wyglądało w
    poprzednich latach itd.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 273. Data: 2015-09-21 16:49:54
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Mozesz se rotlfowac do woli - widac ze takie argumenty masz na dzis. Ja
    > nie twierdze ze jak nie umiem odróżnic uchodzcy od ekonoma - Niemcy są nie
    > stanie tego zrobic. Podeslij im linka do fejsbuka :)

    A skąd ta teza? Niemcy zdecydowali się przyjmować wszystkich jak leci - ich
    wybór - ale to nijak nie dowodzi tego że czegoś nie potrafią.

    > No swietnie - masz całkowita racje. Uchodzcy do nas nie chcą.

    _uchodźcy_ chcą. Imigranci nie chcą.

    Wierzysz w tę bajkę że ktoś kto z rodziną ucieka przed wojna woli mieszkać w
    obozie na południu Europy rok lub dwa (bo takie mają perspektywy) niż dostać
    dom i pracę w Polsce?

    Ktoś puścił bajkę że uchodźcy do nas nie chcą więc będziemy musieli brać
    byle kogo jak leci. Na szczęście to tylko bajka dla podgrzania nastrojów.

    > Tyle ze my rozkazem angeli bedziemy musieli ich tylu miec. Wychodzi mi
    > trzymanie siłą tych których nam przyślą (albo każą nam wyłapać ich sobie
    > sami > po drodze).
    > Kwota bedzie nas obowiazywać a innego sposobu niz trzymanie ich siłą nie
    > widzę.

    Twój wniosek jest oczywisty ale opiera się na błędnej tezie. Gdyby nikt do
    nas nie chciał a my musielibyśmy ich mieć to miałbyś rację musielibyśmy ich
    trzymać pod kluczem. Ale oba założenia są błędne po pierwsze są tacy co chcą
    do nas - oni chcą gdziekolwiek. Tak, tam są też normalne rodziny które
    postanowiły uciec przed wojną i wolą mieszkać gdziekolwiek niż w obozie. Po
    drugie dyskusja unijna nie jest na temat "trzymania" uchodźców u siebie ale
    ich "przyjęcia". Zobowiązujemy się tylu a tulu dać dom zasiłek i pracę.
    Tylko tyle i aż tyle. Jak ktoś z nich zechce to porzucić i jechać w nieznane
    na zachód gdzie może dostanie pracę a może skończy pod mostem to jego
    sprawa - my ich na siłę trzymać nie musimy. To jest stan na dziś.

    Może za tydzień miesiąc czy dwa ktoś wpadnie na taki pomysł jak ty aby ich
    trzymać pod kluczem ale na dziś dzień takie rozwiązania nie są brane pod
    uwagę.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 274. Data: 2015-09-21 16:54:43
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    W dniu 2015-09-21 o 12:47, Ghost pisze:

    >dziecka to "zdjecie obieglo swiat" i takie tam bzdety. Nie slyszalem zeby
    >bylo cos na temat co czuli ludzie wiezieni zamknieta ciezarowka. Informacje
    >sa bezosobowe to i ludzie nie czuja problemu. A kto godzi sie jechac w
    >takich warunkach?

    Ktoś z nożem na gardle.

    >Chyba jest zbyt malo edukacji i zbyt duzo usmiechu prezenterow wiadomosci.

    Pewnie tak. Tylko co zrobisz, jak np. durnota Gowin wyjeżdża tekstem, że
    papież się nie zna na kwestiach społecznych, gdy mówi, żeby parafie ich
    przyjmowały? Cała prawica idzie po prąd ewangelii, to i zwykli ludzie czują
    się zwolnieni z myślenia.

  • 275. Data: 2015-09-21 16:56:25
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 14:33:08 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > https://www.facebook.com/PrzemyslawFicenes/videos/vb
    .933058883442794/935597673188915/?type=2&theater

    https://pbs.twimg.com/media/COfif7tWoAA_8C6.jpg:larg

  • 276. Data: 2015-09-21 17:02:24
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

> [...]

    >wszystko,
    >co mowi dziennikarz, nie myslac o tym, co widzisz :-)

    Wybacz, ale na tym poziomie "dyskusji" jestem bezsilny, na płaszczyźnie
    kretynizmu bijesz mnie doświadczeniem. Poddaję się.

  • 277. Data: 2015-09-21 17:13:59
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 16:23:38 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > Prezydent jak chce jechać to powinien podejść po kolei względem
    > "starszeństwa" do pozostałych. Przy czym wcale nie musi podawać ręki
    > wszystkim obecnym tylko do któregoś tam szczebla "drabinki". No ale premier
    > czy ministrowie są w tej grupie którym rękę podać powinien.

    no ale bądz konsekwentny - prezydent ma podchodzic?

    sam napisales:
    > Zasada ogólna jest prosta: Im ktoś wyżej w "drabince" tym później przychodzi
    > i wcześniej wychodzi. Przychodzą podaje rękę tym co na niego czekają a
    > odchodząc podaje rękę tym co jeszcze chwilę pozostają.

    no ja sie z tym zgadzam. Zatem nizej stojacy powinni podejsc do prezydenta, kolejka
    ma byc DO prezydenta a nie odwrotnie.

    > Fakt pozostaje faktem że Duda zachował się niezgodnie z protokołem - możemy
    > dyskutować czy to już powód by go nazywać chamem czy nie, ale bez jaj, nie
    > udawajmy że było inaczej niż było.

    wiec ja sie domagam jakiejs podstawowej uczciwosci - jesli prezydent popełnił gafe,
    to ekipa premier tez ją popelnila. Czy taka gafa zasluguje na miano chamstwa? Wg mnie
    - nie. Gdyby ostentacyjnnie odmówił komuś kto podzszedł to co innego. Ale nic takiego
    nie było.

    Natomiast czekałem zeby sie czepiono go za seksizm - bo ostatnio cmoknal premier w
    reke przy powitaniu :)

    > Czy ja piszę że nieuczciwy? Czy ja go nazywam oszustem? Ty jak zwykle ze
    > skrajności w skrajność.
    >Mam gdzieś co piszą media dla _mnie_ takie działanie
    > jest nieetyczne i tyle

    No zaraz - podnosisz jakis temat typu "blokowanie etatu" jako rzecz do której sie
    mozna "przyczepic". Ja rozumiem ze mozna sie czepiac rzeczy złych.
    Zatem albo blokowanie jest złem, nieprzyzwoitoscią albo czepiasz sie bo go nie
    lubisz. Co jest nieetycznego w stosowaniu obowiazujacego prawa???

    > Nie wiem, o co chodzi,

    Chodzi o bezkarne opluwanie prezydenta. Zarzuca mu sie cokolwiek, grama prawdy lub
    sensu w tym nie ma. Ale w eter idzie ze prezydent jest nieuczciwy, po odpowiedniej
    dawce wyborca zadnych przykładów nie da ale bedzie bedzie mial przeczucie ze duda to
    ten nieuczciwy.

    b.

  • 278. Data: 2015-09-21 17:22:08
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 17:02:29 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Wybacz, ale na tym poziomie "dyskusji" jestem bezsilny, na płaszczyźnie
    > kretynizmu bijesz mnie doświadczeniem. Poddaję się.

    Bic to cie niedlugo beda twoi murzynscy przyjaciele po glowie maczugami,
    zaraz po tym jak zgwalca twoja zone i corke/i (jak masz). Tego chcesz,
    lewacka gnido.

    --
    Adam Sz.

  • 279. Data: 2015-09-21 17:32:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A co w sytuacji jak oni dostana mieszkanie, zasilek nie uciekna do Niemiec i pracowac
    im sie nie bedzie chcialo? Scenariusze ze wszyscy bedziemi mlodzi, piekni, zdrowi i
    bogaci o kant dupy mozna potluc bo zycie jest troche bardziej skomplikowane. Jesli
    oni nie garna sie zeby sobie pomoc a my bezkosztowo nie mozemy od razu pomoc wszyskim
    to nie wolno nam pomagac nikomu bo bysmy ustalic kryteria komu pomagamy a kogo
    skazujemy na smierc. Wybiorcze pomaganie to nic innego jak faszyzm XXI wieku.

  • 280. Data: 2015-09-21 19:28:50
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Bic to cie niedlugo beda twoi murzynscy przyjaciele po glowie maczugami,
    >zaraz po tym jak zgwalca twoja zone i corke/i (jak masz). Tego chcesz,
    >lewacka gnido.

    Nie żałuj sobie. Plonka nie dostaniesz, maskotek się nie wyrzuca :-)

    btw "murzyńscy"??? Chyba przeceniłem płaszczyznę, trzeba opuścić co
    najmniej -2