  • 281. Data: 2015-09-21 20:13:17
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 19:29:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > btw "murzyńscy"??? Chyba przeceniłem płaszczyznę, trzeba opuścić co
    > najmniej -2

    Znizaj sie znizaj - niedlugo bedziesz walony w dupala murzynskimi palami,
    przynajmniej nogi bedziesz mial juz wytrenowane.

    --
    Adam Sz.

  • 282. Data: 2015-09-21 20:17:12
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Znizaj sie znizaj - niedlugo bedziesz walony w dupala murzynskimi palami,
    >przynajmniej nogi bedziesz mial juz wytrenowane.

    Aż testosteron z tej podniety wylewa ci się na klawiaturę :-)

  • 283. Data: 2015-09-21 20:24:59
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 20:17:17 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Aż testosteron z tej podniety wylewa ci się na klawiaturę :-)

    Skad - wrocilem z dlugiego spaceru z psem i prawie spie nad klawiatura :D
    Po prostu pisze, jak bedzie. Trenuj, trenuj, skoro tak lubisz.

    --
    Adam Sz.

  • 284. Data: 2015-09-21 21:24:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-09-21 o 16:37, Ergie pisze:
    > Bawi mnie taka logika że jeśli ktoś nie przestrzega przepisów to należy
    > zmienić przepisy.
    Nie rozumiesz. Ja nie jestem za zmianą przepisów, czyli odwołaniem całej
    reformy. Ja jestem za pozostawieniem wyboru rodzicom, do czasu, gdy
    wszystkie szkoły rzeczywiście przejdą na program ministerialny. Mam na
    myśli "przejdą", czyli nie zrobią tego jedynie w raportach. Najlepszym
    przykładem praktycznego stosowania ustaw jest wybór rady rodziców. Pokaż
    mi szkołę, gdzie robione jest to zgodnie z ustawą, czyli w tajnym
    głosowaniu. We wszystkich znanych mi szkołach/klasach przebiega to w ten
    sposób, że nauczycielka oczekuje zgłoszenia się osób do trójki klasowej.
    Jeśli ktoś się wychyli, że powinno być głosowanie, to najwyżej puści się
    do niego oko ze stwierdzeniem, co będziemy głosować, napiszemy, że było :->

    Nie, gdyż nie było wcześniej rocznika, który przetestował reformę i jej
    wdrożenie w tej szkole.

    > Czy nauczyciele są słowni, czy dyrekcja jest słowna, jakie mają podejście do
    > dzieci id własnych obowiązków?
    A jaką statystyczną próbkę powinienem zbadać, jeśli nauczycieli jest X,
    klas Y, uczniów w klasach Z?

    Maciek

  • 285. Data: 2015-09-21 22:04:35
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    napisał:

    >Skad

    zdupy

  • 286. Data: 2015-09-21 22:15:40
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 21 września 2015 22:04:40 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > zdupy

    Z dupy to ci niedlugo bedzie testosteron kapal od murzajow i ciapatych.
    Szykuj otwor!

    Ide spac wiec bez odbioru.

    --
    Adam Sz.

  • 287. Data: 2015-09-21 22:29:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Szykuj otwor!

    >Ide spac

    To do żonki?

  • 288. Data: 2015-09-21 23:57:30
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 16:54, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Ktoś z nożem na gardle.

    A no wlasnie...

    > Pewnie tak. Tylko co zrobisz, jak np. durnota Gowin wyjeżdża tekstem, że
    > papież się nie zna na kwestiach społecznych, gdy mówi, żeby parafie ich
    > przyjmowały? Cała prawica idzie po prąd ewangelii, to i zwykli ludzie
    > czują się zwolnieni z myślenia.

    Jest gdzies powiedziane, ze to nie wy mnie wybraliscie tylko ja was
    wybralem. Tak po katolicku, konklawe to nie jakas tam demokracja. Tym
    bardziej dziwia podobne wypowiedzi ludzi deklarujacych sie katolikami.

    Pozdro.. TK

  • 289. Data: 2015-09-22 09:56:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-21 o 21:24, Maciek pisze:
> [...]
    > wdrożenie w tej szkole.

    > A jaką statystyczną próbkę powinienem zbadać, jeśli nauczycieli jest X,

    Te wszystkie argumenty o kant dupy. Dyskusja nie ma sensu.
    Ergie rok, albo dwa lata temu wychwalal rejonizacje, a ludzi z
    meldunkami w miastach a mieszkajacych poza nazywal oszustami. Teraz
    twierdzi, ze podobno masz jakis wybor...
    Pozostaje miec nadzieje, ze to ewolucja zbiegajaca sie z doswiadczenie,
    a nie produkcja kolejnych flejmow ktorymi nie warto zawracac sobie glowy.

    Pozdro.. TK

  • 290. Data: 2015-09-22 10:38:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > no ale bądz konsekwentny - prezydent ma podchodzic?

    A co ma zawołać "ho no tu bo chcę się pożegnać"?

    > no ja sie z tym zgadzam. Zatem nizej stojacy powinni podejsc do
    > prezydenta, kolejka ma byc DO prezydenta a nie odwrotnie.

    Weź się garnij - piszemy o momencie gdy prezydent _wychodzi/odjeżdża_ co oni
    mają zgadnąć kiedy on chce to robić?

    Serio nie widziałeś nigdy jak to wygląda?
    Ten najważniejszy podchodzi do kolejnych ważnych i podaje im rękę. A mniej
    ważni w tym czasie ustawiają się w kolejkę.

    Bardzo rzadko w przypadku sporej równicy "ważności", wieku lub sprawności*
    jest inaczej i ten "najważniejszy" robi gest że chce odejść i inni podchodzą
    by się pożegnać.

    * - np. JP2 czy królowa Angielska

    > wiec ja sie domagam jakiejs podstawowej uczciwosci - jesli prezydent
    > popełnił gafe, to ekipa premier tez ją popelnila.

    Kopacz w tej sytuacji nie popełniła winy - o jej ekipie się nie wypowiadam.

    > Czy taka gafa zasluguje na miano > chamstwa? Wg mnie - nie. Gdyby
    > ostentacyjnnie odmówił komuś kto podzszedł to co innego. Ale nic takiego
    > nie
    > było.

    To nie jest "gafa". Gafa to cos zrobionego niechcący albo dlatego że nie zna
    się zasad. On te zasady doskonale zna więc to nie "gafa" a celowe chamstwo.

    > Natomiast czekałem zeby sie czepiono go za seksizm - bo ostatnio cmoknal
    > premier w reke przy powitaniu :)

    Jeśli zrobił to na zewnątrz to złamał zasady etykiety dokładnie tak samo jak
    wielokrotnie Tusk. Jeśli wewnątrz to jego sprawa. Zresztą Tusk miał z tego
    powodu sporo negatywnych artykułów i nawet satyryczny obrazek w zachodniej
    prasie.

    > No zaraz - podnosisz jakis temat typu "blokowanie etatu" jako rzecz do
    > której sie mozna "przyczepic". Ja rozumiem ze mozna sie czepiac rzeczy
    > złych.
    > Zatem albo blokowanie jest złem, nieprzyzwoitoscią albo czepiasz sie bo go
    > nie lubisz. Co jest nieetycznego w stosowaniu obowiazujacego prawa???

    Blokowanie etatu nie jest łamaniem prawa, więc nie ma mowy o nieuczciwości
    czy oszustwie, ale w moim odczuciu jest nieetyczne. A zasada ta sama co
    zawsze "postępuj tak jakbyś chciał aby inni postępowali".

    Najwyraźniej po prostu moje wymagania są wyższe niż Twoje.

    > Chodzi o bezkarne opluwanie prezydenta. Zarzuca mu sie cokolwiek, grama
    > prawdy lub sensu w tym nie ma. Ale w eter idzie ze prezydent jest
    > nieuczciwy, po odpowiedniej dawce wyborca zadnych przykładów nie da ale
    > bedzie bedzie mial przeczucie ze duda to ten nieuczciwy.

    Nie wiem, co "idzie w eter". I nie interesuje mnie zdanie mediów ja pisze w
    _moim_ imieniu napisałem co _mnie_ się nie podoba.

    Pozdrawiam
    Ergie

    b.