  • 291. Data: 2015-09-22 10:49:06
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Maciek" napisał w wiadomości grup

    > Nie rozumiesz. Ja nie jestem za zmianą przepisów, czyli odwołaniem całej
    > reformy. Ja jestem za pozostawieniem wyboru rodzicom, do czasu, gdy
    > wszystkie szkoły rzeczywiście przejdą na program ministerialny.

    Czyli chcesz stan przejściowy który powinien trwać jak najkrócej
    usprawiedliwiać jak najdłużej. Bez sensu. Zawsze będzie ktoś kto uzna że "ma
    czas" i będzie odkładał przygotowanie szkoły na następny rok i zawsze będa
    rodzice którzy uznają że nawet idealna szkoła jest nieprzygotowana.

    > Mam na
    > myśli "przejdą", czyli nie zrobią tego jedynie w raportach. Najlepszym
    > przykładem praktycznego stosowania ustaw jest wybór rady rodziców. Pokaż
    > mi szkołę, gdzie robione jest to zgodnie z ustawą, czyli w tajnym
    > głosowaniu. We wszystkich znanych mi szkołach/klasach przebiega to w ten
    > sposób, że nauczycielka oczekuje zgłoszenia się osób do trójki klasowej.
    > Jeśli ktoś się wychyli, że powinno być głosowanie, to najwyżej puści się
    > do niego oko ze stwierdzeniem, co będziemy głosować, napiszemy, że było
    > :->

    U nas jest normalne (nie tajne) głosowanie. Wiem, ze powinno być tajne ale
    jak dotąd nikomu to nie przeszkadzało. Jakby ktoś złożył taki wniosek to
    pewnie by było. Oczywiście nie ma tego co Ty piszesz że rodzice sami się
    zgłaszają bez głosowania - bo to jakaś abstrakcja - przecież ktoś z rodziców
    musi się pod tym podpisać poświadczając nieprawdę. To jest karalne!

    > Nie, gdyż nie było wcześniej rocznika, który przetestował reformę i jej
    > wdrożenie w tej szkole.

    Ale nie musisz ich pytać o reformę. Możesz ich zapytać czy dyrektorka jest
    słowna a dyrektorkę o to czy wszystko zgodnie z reformą przygotowali.

    Możesz ich zapytać czy nauczyciele realizują zmieniający się program czy
    uczą co roku tak samo od 20 lat nie patrząc na wytyczne. Jak ktoś jest
    sumienny i uczciwy przez ileś lat to zwykle takim pozostaje.

    > A jaką statystyczną próbkę powinienem zbadać, jeśli nauczycieli jest X,
    > klas Y, uczniów w klasach Z?

    To zależy od tego jak bardzo zależy Ci na przyszłości Twojego dziecka.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 292. Data: 2015-09-22 11:09:18
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > A co w sytuacji jak oni dostana mieszkanie, zasilek nie uciekna do Niemiec
    > i pracowac im sie nie bedzie chcialo?

    Za jakiś czas stracą zasiłek i będzie to samo co z Polakami którym się nie
    chce pracować. Nie położą się na trawniku i nie umrą z głodu tylko zaczną
    żebrać albo pracować na czarno. Ale stać nas na to. Skro stać na na
    utrzymywanie bandy darmozjadów górniczych mundurach to stać nas na
    pomożenie kilku potrzebującym.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 293. Data: 2015-09-22 11:52:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 10:38:15 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > A co ma zawołać "ho no tu bo chcę się pożegnać"?

    ponownie zatem obejrzyj film - nikt nie ma watpliwosci ze to koniec imprezy i czas
    sie zegnac. Prezydent nawet w strone ekipy kopacz sie odwrócił ale czlonek tej ekipy
    w tej chwili sie od niego odwrocił - chcesz chama? No to własnie ten. To prezydent
    zostal zignorowany i jesli jest jakies chamstwo to nie po jego stronie.

    > Kopacz w tej sytuacji nie popełniła winy - o jej ekipie się nie wypowiadam.

    a nie powinna podejsc najpierw do prezydenta?

    > To nie jest "gafa". Gafa to cos zrobionego niechcący albo dlatego że nie zna
    > się zasad. On te zasady doskonale zna więc to nie "gafa" a celowe chamstwo.

    No zna , jasne. I widzi ze tamta ekipa go ignoruje. To nie on jest chamem.

    > Blokowanie etatu nie jest łamaniem prawa, więc nie ma mowy o nieuczciwości
    > czy oszustwie, ale w moim odczuciu jest nieetyczne. A zasada ta sama co
    > zawsze "postępuj tak jakbyś chciał aby inni postępowali".

    na nadzwyczajnie czuła etyka brzmi dziwnie w ustach czlowieka bezpodstawnie i bez
    cienia wyrozumialosci nazywajacego kogos chamem.

    A wlasciwie to mogles miec prezydenta z ktorego mozna byc dumnym, prezencja, jezyki,
    eklokwencja i patriota. Szkoda cie...

    > Najwyraźniej po prostu moje wymagania są wyższe niż Twoje.

    ja przede wszystkim wymagam uczciwosci

    > Nie wiem, co "idzie w eter". I nie interesuje mnie zdanie mediów ja pisze w
    > _moim_ imieniu napisałem co _mnie_ się nie podoba.

    gdyby nie media w zyciu bys nie wymyslil ze prezydent to cham - to zawdzieczasz
    mediom, łatwo sobie dajesz wdrukowac insynuacje

    b.

  • 294. Data: 2015-09-22 11:53:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    zostal zignorowany i jesli jest jakies chamstwo to nie po jego stronie.

    zastanawia mnie jak mozna być tak slepym na rzeczywistośc jak Ty?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 295. Data: 2015-09-22 12:06:08
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 11:55:12 UTC+2 użytkownik masti napisał:
    > zastanawia mnie jak mozna być tak slepym na rzeczywistośc jak Ty?
    Na pewno ten sam film oglądaliście?
    Bo wnioski dość odmienne wyciągacie;)

    Ps.
    Nie ogadałem filmu.

  • 296. Data: 2015-09-22 12:45:13
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

> [...]
    > nie po jego stronie.

    > a nie powinna podejsc najpierw do prezydenta?

    Bo? Zawołał ją czy coś?
    Czy może ciągle trwasz przy twierdzeniu że inni mają zgadywać co
    "najważniejszy" chce zrobić?

    > No zna , jasne. I widzi ze tamta ekipa go ignoruje. To nie on jest chamem.

    Jak to "ignoruje"? Podszedł i się odwrócili czy jak? No i nie rozmywaj
    odpowiedzialności na "ekipy". Prezydent zgodnie z protokołem powinien
    podejść do premier i się pożegnać gdy chce iść do domu. Nie zrobił tego i
    zachowanie innych go nie usprawiedliwia.

    Proszę nie zaklinaj rzeczywistości, bo to fanatyzm. Lubisz Dudę - ok - masz
    do tego prawo, ale po co go na siłę wybielasz bardziej niż jest?

    > na nadzwyczajnie czuła etyka brzmi dziwnie w ustach czlowieka
    > bezpodstawnie

    Kłamiesz!

    Nie nazywam go chamem bezpodstawnie. Sam widziałeś film, widziały go
    miliony. To że Ty go inaczej interpretujesz nie zmienia faktów a fakty są
    takie że powinien się pożegnać czego nie zrobił.

    > i bez cienia wyrozumialosci nazywajacego kogos chamem.

    Owszem mógłbym być bardziej wyrozumiały, ale nie muszę. Miał "czyste konto"
    zawiódł mnie trzykrotnie i wystarczy.

    > A wlasciwie to mogles miec prezydenta z ktorego mozna byc dumnym,
    > prezencja, jezyki, eklokwencja i patriota. Szkoda cie...

    No mogłem, ale najpierw musiałby taki startować a później musiałaby go
    wybrać większość.

    > ja przede wszystkim wymagam uczciwosci

    I to już wystarczy? Dla mnie to mało. Uczciwości to ja wymagam od każdego
    szarego obywatela.

    > gdyby nie media w zyciu bys nie wymyslil ze prezydent to cham - to
    > zawdzieczasz mediom, łatwo sobie dajesz wdrukowac insynuacje

    ROTFL

    Sugerujesz że media to zmontowały, czy jak?

    Oglądałem uroczystość i _widziałem_ jego zachowanie. Tak po prostu - nie
    było tam żadnego czerwonego napisu "uwaga: zaraz prezydent zachowa się jak
    małostkowy cham - lemingi notować!". Nie było komentarza dziennikarza, nic.

    Media nie muszą mi wskazywać palcem złego zachowania ja mimo, że często
    złośliwy i też cham znam zasady dobrego wychowania i nie potrzebuję
    dziennikarza podpowiadającego "patrz nie podał ręki!".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 297. Data: 2015-09-22 12:46:32
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > >
    > zastanawia mnie jak mozna być tak slepym na rzeczywistośc jak Ty?

    to samo moglbym powiedziec o tobie :) Rozmawiajmy o faktach. Ja wam linka podesłałem
    - ale nie znalazlem eksperta opisujacego to zachowanie jako chamstwo. Jest jedna
    ktora mowi ze to prezydent pierwszy podaje reke - pod warunkiem ze ma komu podac
    zapewne :)

    b.

  • 298. Data: 2015-09-22 13:03:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

> [...]
    jedna ktora mowi ze to prezydent pierwszy podaje reke - pod warunkiem ze ma komu

    https://www.youtube.com/watch?v=U3ABqPrzQJc
    w 14 sek Duda patrzy na Kopacz stojącą 2 metry od niego a następnie
    odwraca się kiwając głową doswojego otoczenia i odchodzi.
    I Ty twierdzisz, że nie miał komu tej ręki podać?

  • 299. Data: 2015-09-22 13:22:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 12:45:16 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Bo? Zawołał ją czy coś?
    > Czy może ciągle trwasz przy twierdzeniu że inni mają zgadywać co
    > "najważniejszy" chce zrobić?

    no to moze jeszcze raz:
    https://www.youtube.com/watch?v=U3ABqPrzQJc
    sekunda 3 spiker dziekujemy za udział w uroczystosciach - wszyscy zgodnie uznaja to
    za chwile zakonczenia
    6 -do prezydenta podchodzi gosc - prezydent sie z nim zegna
    8 - do prezydenta podchodzi chyba dziewuszka jakas - prezydent sie z nią zegna
    9 -prezydent wciaz sie zegna z ekipą od lewej - premier zaczyna sie zegnac ze swoją -
    a przeciez powinna czekac na prezydenta, tak?
    12 prezydent skonczyl sie zegnac z lewej i zwraca sie w prawo w strone ekipy premier
    13 ewidentnie od prezydenta odwraca sie czlowiek ekipy premier - chcesz chama to
    wlasnie on
    14 prezydent widzi ze kompletnie w dupie ma go ekipa premier- wszyscy do niego
    plecami- a zgodnie z protokolem premier powinna czekac na niego

    zatem sekunda 14 jest kluczowa - co wg ciebie powinien zrobic prezydent, przebijac
    sie do premier by pierwszy wyciagnac reke, czy stac grzecznie w kolejce bo w koncu by
    do niego doszła zegnajac kolejnych? Tu nie było złej woli i chamstwa - a ze dobrego
    wyjscia z dyplomatycznej wpadki premier tez nie było to nie jego wina.
    Ale to pek zrobila błąd - nie chamstwo - ino niezrecznosc.

    > Jak to "ignoruje"? Podszedł i się odwrócili czy jak?

    no dokładnie tak - i stoja plecami, film ogladaj :)

    > Kłamiesz!

    nie zdarza mi sie - natomiast tobie latwo przychodzi nazwac kogos chamem badz klamcą.

    > I to już wystarczy? Dla mnie to mało. Uczciwości to ja wymagam od każdego
    > szarego obywatela.

    czego w slowach "przede wszystkim" nie rozumiesz?

    b.

  • 300. Data: 2015-09-22 13:23:49
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 13:05:35 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    > odwraca się kiwając głową doswojego otoczenia i odchodzi.
    > I Ty twierdzisz, że nie miał komu tej ręki podać?

    nooo - tak twierdze. Reka zwykle ma mniej niz 2metry. I podajesz ja komus kto jest do
    ciebie zwrocony.

    b.