  • 321. Data: 2015-09-22 20:25:30
    Temat: Re: imigranci
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Sep 2015 11:09:27 -0700 (PDT), Budyń

    > a to wtedy zasady juz nie obowiazują? jakas nowosc...

    Właśnie obowiązują DOKŁADNIE TAK SAMO jak przy powitaniu. Osoba wyższa
    stanowiskiem podchodzi i żegna się z tymi co jej się podoba, a konkretnie
    do określonego szczebla -- a jak niżej czy z przeciętnymi zjadaczami chleba
    (co widać później) to już z własnego wyboru (o ile ma zaplanowany czas).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 322. Data: 2015-09-22 20:38:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 20:23:26 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
> [...]
    > (co widać później) to już z własnego wyboru (o ile ma zaplanowany czas).

    pełna zgoda - no a co robią w tym czasie owe osoby? Ano grzecznie czekają, a nie
    odwracają sie zadem.
    Do zadów miał podchodzic i po nich klepac?

    b.

  • 323. Data: 2015-09-22 21:14:26
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Weźcie się z Ghostem w realu umówcie i po gębach się poklepcie albo piwo
    >wypijcie.

    No weź, i co miałbym później zrezygnować z codziennej porcji rozrywki?
    Chybaś się szaleju opił.

  • 324. Data: 2015-09-22 21:16:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    W dniu .09.2015 o 16:52 Ergie <e...@s...pl> pisze:

    >Cały problem w tym, że my zupełnie nie mówimy o uchodźcach.

    Mówimy.

    >Nie mamy żadnego wpływu na to kto do nas przyjdzie, nikt nie ma nad tym
    >już teraz kontroli a będzie jeszcze gorzej.

    Mamy

  • 325. Data: 2015-09-22 21:19:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    W dniu wtorek, 22 września 2015 16:52:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    >Z lewakiem? W zyciu. Ani jedno, ani drugie :)

    Jesteś jedynym, który nazywa mnie lewakiem, ale zapewne nie raz słyszysz, że
    jesteś złodziejem, prawda?

  • 326. Data: 2015-09-22 21:56:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Mozesz w skrocie omowic jaki to macie wplyw na to kogo u nas zakwaterujecie?
    Pozwolisz ze przypomne slowa Milera " polskie sluzby nie potrafily rozpracowac dwoch
    kelnerow .................' koniec cytatu.

  • 327. Data: 2015-09-22 22:21:01
    Od: masti <g...@t...hell>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Mozesz w skrocie omowic jaki to macie wplyw na to kogo u nas zakwaterujecie?

    zobaczysz jak u Ciebie zamieszkają

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 328. Data: 2015-09-22 22:21:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 22 września 2015 21:19:31 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Jesteś jedynym, który nazywa mnie lewakiem,

    Bo mam powody.

    > ale zapewne nie raz słyszysz, że jesteś złodziejem, prawda?

    Nigdy mnie nikt tak nie nazwal. Bo nie ma powodu.

    --
    Adam Sz.

  • 329. Data: 2015-09-22 22:43:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Bo mam powody.

    Raczej pierdolca.

    >Nigdy mnie nikt tak nie nazwal. Bo nie ma powodu.

    Ryli?

  • 330. Data: 2015-09-22 22:44:32
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Zenek Kapelinder wrote: