  • 341. Data: 2015-09-23 09:55:25
    Temat: Re: imigranci
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 września 2015 09:29:12 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Tue, 22 Sep 2015 11:38:27 -0700 (PDT), Budyń

    > Nie mogą stać biernie, skoro podchodzi do nich osoba wyższego szczebla,
    > wyciąga dłoń aby się pożegnać -- stąd odwracają się w kierunku tej osoby.

    jasna sprawa - czyli błąd popełniła PEK bo za wczesnie do swojej grupy sie zwróciła.

    > Rozumiem gdyby PAD się odwrócił i wyciągnął dłoń do pożegnania i by się
    > ktoś "zadem" odwrócił -- ale takiej sytuacji NIE BYŁO, bo w tym czasie stał
    > i czekał na zmiłowanie.

    12sekunda - obraca sie - widzi plecy - czyli ogromna wtopa ale nie z jego strony. Czy
    ekipa PEK mogła wytrzymac od 3do12 sekundy i poczekac na reakcje PAD widząc ze ktos
    mu wlazł niezgodnie z protokołem sie zegnać? Mogła i powinna zgodnie z zasadami
    hierarchii. PEK w 9sek kompletnie zlekcewazyła PAD.

    > To nie inni mają do Niego podchodzić (ta dwójka co tam podbiła to paux
    > pas)

    no ok - kolejna wtopa to ze strony tej dwójki - podeszli to sie pozegnał a potem
    natychmiast zwrócił sie do ekipy PEK by sie pozegnac ale zobaczył zadki.

    , bo inicjatywa stoi po JEGO stronie. I bez względu na okoliczności
    > powinien się wykazać i znaleźć się w sytuacji, bo to tylko i wyłącznie o
    > NIM świadczy.

    przy dwóch paux pas w jego otoczeniu, PEK i tej dwójki, to moze i ciezko cos wymyslic
    -ale to nie on je popełnił.

    >Otwórz w końcu oczy i choć kapkę obiektywizmu wykaż, bo póki
    > co niestety ci go brakuje (i to nie pierwszy raz zresztą).

    Najlepiej pojechac obiektywizmem :) A ty go masz? Dwa zagrania paux pas ale to PAD
    jest chamem - własnie to jest coś mało obiektywne.
    Ja sie zgadzam ze to wszystko nieciekawie wyszło ale wymyslac ze to było celowe
    chamskie działanie to idiotyzm.

    b.

  • 342. Data: 2015-09-23 10:01:29
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    panowie odnieslismy sukces negocjacyny, Rzecznik rządu mówi:
    "Jest decyzja UE w spr uchodzców. Wszystkie postulaty Polski uwzględnione: nie ma
    automatyzmu i jest kontrola państw członkowskich."

    ale takie znalałem:
    "2 tygodnie temu (wg. planu Junckera) mieliśmy wziąc 12 tys. imigrantów (czwarte,
    zaszczytne miejsce w Europie), ale Niemcy miały wziać 40 tys., Francja 30 tys. a
    Hiszpania 19 tys. I tak podliczając tylko to europejskie podium mamy 89 tys.
    imigrantów. A wczoraj Unia Nasza Kochana rozdzieliła 66 tys. osób, z czego do Polski
    mają trafić 7082 sztuki.

    I (posiłkując się kalkulatorem, gdyż prosty chłop ze wsi jestem) wychodzi mi, że dwa
    tygodnie temu Unia Nasza Kochana chciała nas obdarować 7,46 procentami szczęścia,
    jakim są islamscy imigranci. A wczoraj łyknęliśmy 10.73 procent szczęścia. Czyli mamy
    3,27 % szczęścia więcej niż 2 tygodnie i to zapewne jest ten SUKCES, o którym
    czytam. Oczywiście poza suckesem numer 2, czyli pokazaniem środkowego palca naszym
    sąsiadom z grupy wyszehradzkiej."

    b.

  • 343. Data: 2015-09-23 10:09:24
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 10:01:31 UTC+2 użytkownik Budyń napisał:

> [...]
    czytam. Oczywiście poza suckesem numer 2, czyli pokazaniem środkowego palca naszym

    Na szczescie idzie jesien :-))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 344. Data: 2015-09-23 10:18:51
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 23 Sep 2015 00:55:25 -0700 (PDT), Budyń

    > jasna sprawa - czyli błąd popełniła PEK bo za wczesnie do swojej grupy sie
    zwróciła.

    Co to znaczy za wcześnie? Może jednak PAD za późno się ruszył (skoro ktoś w
    tym czasie zdążył do Niego podbić)? Ale nawet jeśli PAD za późno a PEK za
    wcześnie, to jest bez znaczenia dla dalszego zachowania, bo jak się ma
    klasę, to winno się ją mimo tego pokazać.

    EOT

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 345. Data: 2015-09-23 10:35:40
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > nie, nie proste -zauwazyles ze obowiazuje zasada precedencji - to
    > pomniejsi rangą czekają az wyzsza ranga zaszczyci ja swoja uwagą.

    No i prezydent nie "zaszczycił" premier tylko żegnał się w swoim gronie.

    > Porównaj z tym
    > https://www.youtube.com/watch?v=hBNbZhcSdls

    Niżsi ranga stoją i czekają a wyższy do nich podchodzi i się wita

    > https://www.youtube.com/watch?v=7TV6zBqAu1M

    Jak wyżej: Niżsi ranga stoją i czekają a wyższy do nich podchodzi i się wita

    Czyli już sam zauważyłeś że to wyższy ranga podchodzi do kogo chce. No to
    powiedz czy prezydent podszedł do premier by się z nią pożegnać czy nie?

    > i znajdz roznice w postawie osób wobec prezydenta z naszym przypadkiem.

    Widzę Duda zamiast podejść i się pożegnać najpierw z Kopacz żegna się "we
    własnym gronie".

    > To kopaczowa zrobila bład w ceremoniale i tyle.
    > Zatem wykazujesz sie skrajna nieobiektywnoscia nazywajac go chamem.

    Najpierw twierdziłeś że Kopacz powinna do niego podejść, teraz pokazałeś
    filmiki że to jednak wyższy ranga podchodzi (co ja pisałem od początku) a
    jednak nadal twierdzisz że to Kopacz popełniła błąd.

    > No dokładnie tak przewiduje procedura, powinna czekac, zdziwiony?

    Czekała, nie wyszła pierwsza bez pożegnania. Była ciągle obecna, ale
    prezydent ją olał.

    > przeszkadza - bezpodstawne jak juz wskazalem opluwanie prezydenta jest
    > chamstwem i mi przeszkadza

    Kłamiesz po raz drugi! Nazywanie chama chamem nie jest opluwaniem, a że nie
    jest bezpodstawne to udowadnia wspomniany film.

    > przeszkadzają, a jakze...

    To ciekawe, jakoś w Twoich bałwochwalczych wypowiedziach na temat Dudy nie
    zauważyłem nawet cienia potępienia za jego kłamstwa.

    > a tu miales sie wykazac jakims linkiem - nie masz? to bezpodstawnie
    > opluwasz

    Nie chce mi się. Skoro nawet tak oczywisty przykład jak ten film Ty
    interpretujesz po swojemu to szkoda mojego czasu na podawanie innych linków
    i tłumaczenie powoli co prezydent powinien a czego nie.

    Jak w końcu zdejmiesz klapki z oczy i przyznasz że prezydent Duda zachował
    się jak cham to będziemy mogli dalej dyskutować - to wtedy linki podam a
    jakże, ale tymczasem mi się nie chce.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 346. Data: 2015-09-23 10:38:43
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 23 września 2015 10:17:10 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 23 Sep 2015 00:55:25 -0700 (PDT), Budyń

    > Co to znaczy za wcześnie? Może jednak PAD za późno się ruszył

    za pozno sie ruszył i dlatego jest chamem - wy naprawde tak myslicie wiedzac ze
    wszystko trwal o kilkanascie sekund? :-)

> [...]
    > wcześnie, to jest bez znaczenia dla dalszego zachowania, bo jak się ma
    > klasę, to winno się ją mimo tego pokazać.

    miedzy klasa a celowym chamstwem jest spora różnica - w widząc ze nie ma sie z kim
    specjalnie zegnac tylko im sie ukłonił, tak, na filmie to tez jest. Jego prawo nie
    podac reki, a pozegnac sie ukłonem. To zapewne był chamski ukłon, tak jak kaczor
    uprawiał nienawisnte milcznie :)

    > EOT

    No tak -brak argumentów, i sztywny kark. Zmieniłes kiedys zdanie pod wpływem
    dyskusji? Ale to wskazuje dlaczego poparcie platformy dalej nie spada - otóż fakty
    nie maja znaczenia, liczą sie wyłącznie emocje.

    b.

  • 347. Data: 2015-09-23 10:40:19
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    O widzę że ten piesek ciągle ujada.

    > A myślałem, że tylko ja to widzę.

    Jak już pisałem to była ironia to że Troll maniek jej nie zrozumiał to nic
    nowego. Ale Ciebie nie kojarzę więc specjalnie dla Ciebie napiszę to
    wielkimi literami:

    TO BYŁA IRONIA - Zenek zwrócił uwagę na koszt ich utrzymywania to podałem
    przykład ludzi których utrzymujemy jako społeczeństwo wydając na to
    wielokrotnie więcej.

    > Przy każdym kolejnym jego poście coraz bardziej opadała mi szczęka, aż w
    > końcu wylądowała na ziemi.
    > Całkowicie oderwany od rzeczywistości człowiek.

    Jak oderwanym od rzeczywistości trzeba być by nie rozumieć prostej ironii?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 348. Data: 2015-09-23 10:44:20
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Przed 1939 rokiem w Polsce zylo kilka milionow Niemcow. Czy doczytales
    > gdzies ze wtedy budowali w Polsce obozy koncentracyjne?Ale ok jestes za
    > przyjmowaniem uchodzcow bo Ci ich szkoda.

    Jestem za pomaganiem potrzebującym w miarę naszych możliwości bez względu na
    narodowość, rasę, czy religię.

    > Masz prawo uwazac ze podprzadkuja sie prawom jakie tutaj obowiazuja. Beda
    > pracowali i placili podatki.

    Wcale nie jestem o tym przekonany, ale skoro nas stać na utrzymywanie
    górników to stać na na utrzymywanie uchodźców. Tylko tyle.

    Po prostu nie przemawia do mnie argument ekonomiczny jakoby rzekomo nie było
    nas stać.

    > Rozne zrodla roznie podaja ilosci arbskich uchodzcow. Jedne ze pol milona
    > inne ze milion. W przyszlym roku moze ich byc dwa razy wiecej. Tam jest do
    > przesiedlenia do europy kilkadziesiat milionow ludzi. Jesli jestes dzisiaj
    > za udzielaniem pomocy to i wterdy tez bedziesz im chcial pomagac jak
    > przyplyna.

    Jestem za pomaganiem w _miarę_ _możliwości_.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 349. Data: 2015-09-23 10:46:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" napisał w wiadomości grup
    .

    > Cały problem w tym, że my zupełnie nie mówimy o uchodźcach.
    > To, że media i politycy ich tak nazywają zupełnie tu nie ma znaczenia.
    > Nie mamy żadnego wpływu na to kto do nas przyjdzie, nikt nie ma nad tym
    > już teraz kontroli a będzie jeszcze gorzej.

    No więc napiszę po raz kolejny jestem _przeciw_ imigrantom ekonomicznym.
    Jestem za pomaganiem _uchodźcom_.

    Większość tych ludzi to imigranci ekonomiczni i o nich nie dyskutuję - to
    nie nasz problem - ani oni do nas nie chcą ani my ich nie chcemy.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 350. Data: 2015-09-23 11:15:10
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-09-23 o 10:40, Ergie pisze:

    > Jak oderwanym od rzeczywistości trzeba być by nie rozumieć prostej ironii?

    Jaaasne.
    Co mozna powiedziec jak sie wytrzezwieje i przeczyta tworzony belkot po
    zarzyciu? Chyba tylko w takim stanie podobna metafore mozna wytlumaczyc..

    TK