  • 31. Data: 2015-09-09 10:21:00
    Temat: Re: imigranci
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "scruffty" napisał w wiadomości grup
    net...

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 08:43:14 +0200, Ghost napisał(a):

    >Dobra, opisz co proponujesz. Idziemy na całość z głosem UE. Przyjmujemy 100
    >tys.

    Polska nigdy nie będzie zobowiązana przyjąć takiej liczby.

  • 32. Data: 2015-09-09 10:37:27
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 9 września 2015 10:17:39 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Budyń" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    maja-w-niemczech-prawo-glosowania-startowania-w-wybo
    rach-lokalnych
    918

    > Piszą tam o 300mln i wskazują ustawy konkretne o głosowaniu?

    cytat:
    Wczoraj (7.09) przez PAP i kilka portali przewinął się, nie wywołując większych
    komentarzy, materiał, w którym pojawił się wątek tzw. "szerokiej definicji uchodźcy".
    Okazuje się, że w świetle wytycznych UNHCR (Biuro Wysokiego Komisarza d.s.
    Uchodźców), taka właśnie szeroka definicja uchodźcy, jest stosowana w przypadku
    niektórych krajów ogarniętych konfliktem zbrojnym. Jest tak na przykład w przypadku
    Syrii.

    "Dzisiaj każdy Syryjczyk ze względu na wojnę domową, która objęła cały kraj, dla
    społeczności międzynarodowej jest uchodźcą i powinien zostać przyjęty i otoczony
    opieką w innym kraju. Przede wszystkim pod żadnymi pozorami nie powinien zostać
    zawrócony do Syrii, dopóki sytuacja w tym kraju się nie unormuje." - nie pozostawia
    wątpliwości cytowany przez media od lewa do prawa Wojciech Wilk, prezes Polskiego
    Centrum Pomocy Międzynarodowej.

    No więc przyjrzyjmy się bliżej. Syryjczyków jest 22 miliony. I właśnie obwieszczono,
    że zgodnie z jakimiś "wytycznymi" automatycznie każdy z nich ma pełne prawo zostać
    uznany za uchodźcę, czyli po prostu, gdy dotrze do Europy to ta Europa na ma się nim
    zająć (czytaj: osiedlić i w większości przypadków utrzymywać).

    A przecież takich krajów, których mieszkańcy także podpadają pod tą czy inną
    definicję "uchodźcy", jest więcej. Jeżeli dotyczyć ma ona każdego Syryjczyka, to
    dlaczego spełniania tej definicji odmówić wszystkim obywatelom Iraku. Albo ofiarom
    reżimu w Erytrei, czyli też właściwie wszystkim jej mieszkańcom.

    Irak - ponad 30 mln ludzi. Erytrea - ponad 5 mln. A więc same Irak, Syria, Erytrea,
    czyli kraje najczęściej wymieniane w kontekście ostatnich wydarzeń to niespełna 60
    milionów.

    > Misiu, ja nic nie mam do katolicyzmu. Otrzyj piane z ust.

    sugerujesz ze katol to alkoholik i od rana piwo pije? Nie bój , napije sie
    wieczorikem :-)

    b.

  • 33. Data: 2015-09-09 10:43:28
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu środa, 9 września 2015 10:08:58 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:
    > Osobiście chciałbym aby nam na Śląsk kilka tysięcy przysłali bo nie ma komu

    no wlasnie chcialem sie przekonac ilu z nas tu jest za imigracją. Na razie Ghost i
    ty. Nic osobistego - tak dla statystyki.

    > A skoro już do Ciebie piszę to jak się czujesz ze świadomością że mieszkasz
    > w kraju gdzie patriotów jest mniej niż 10%?

    szczeka mi do podlogi opadla. Ale rozumiem ze pijesz do referendum. Którędy twoje
    myslenie chodzi ze ci wyszło ze jesli nie poszedłem na akurat to referendum to nie
    jestem patriotą to nie wiem. Ale domyslam sie ze potraktowales je dokładnie tak jak
    inne wyborcze eventy - tu błąd bo przeciez to była ordynarna ustawka polityczna i
    naród dość dokładnie to ocenił i ją potraktował tak jak na to zasługiwała.

    b.

  • 34. Data: 2015-09-09 10:53:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]

    >Wysokiego Komisarza d.s. Uchodźców), taka właśnie szeroka definicja
    >konfliktem zbrojnym. Jest tak na przykład w przypadku Syrii.

    Od kiedy UN to EU?

> [...]
    >pozorami nie powinien zostać zawrócony do Syrii, dopóki sytuacja w tym
    >od lewa do prawa Wojciech Wilk, prezes Polskiego Centrum Pomocy

    A to dobrze czy źle?

> [...]
    >ma pełne prawo zostać uznany za uchodźcę, czyli po prostu, gdy dotrze do
    >Europy to ta Europa na ma się nim zająć (czytaj: osiedlić i w większości

    A teraz poszukaj sobie linka w którym jest pokazane ilu Syryjczyków już jest
    uchodźcami.... w Turcji, Egipcie, Libanie, Jordanii itp. I oni tam zostaną,
    "dopóki sytuacji w ich kraju nie unormuje się". Następnie poszukaj ile kasy
    wykłada na zaopiekowanie się nimi Arabia Saudyjska, Oman itp.

    Jak dotrzesz do konkretnej wiedzy, będziesz partnerem do rozmowy. Póki co
    przemawia przez ciebie goryl (który jest w każdym z nas) reagujący
    standardowo (czyli paranoicznym strachem na wszystko co inne).

    >sugerujesz ze katol to alkoholik i od rana piwo pije?

    Sugeruje, ze jakaś forma irytacji zalewa ci umysł.

    BTW Ty jako katolik nie jesteś chrześcijaninem? A wezwania Papieża masz
    głęboko w ślepym oku odbytnicy?

  • 35. Data: 2015-09-09 10:54:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >no wlasnie chcialem sie przekonac ilu z nas tu jest za imigracją. Na razie
    >Ghost i ty. Nic osobistego - tak dla statystyki.

    Gdzie wyczytałeś, że jestem za imigracją? Jestem za miłosierdziem. Tym
    chrześcijańskim.

  • 36. Data: 2015-09-09 10:54:26
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > no wlasnie chcialem sie przekonac ilu z nas tu jest za imigracją. Na razie
    > Ghost i ty. Nic osobistego - tak dla statystyki.

    Wiesz bycie "za" to za dużo powiedziane. Osobiście wolałbym migrację
    wewnętrzną (np. bezrobotnych ze ściany wschodniej) albo bliższych nam
    kulturowo Ukraińców. Ja nie tyle jestem za imigrantami co dostrzegam
    nasilający się z roku na rok brak rąk do pracy.

> [...]
    > przeciez to była
    > ordynarna ustawka polityczna i naród dość dokładnie to ocenił i ją

    Ależ ja nie oceniam Ciebie, nawet nie wiedziałem że nie poszedłeś więc to
    nie mogła być aluzja do Ciebie. Ot tak po prostu "bawi" mnie pewien dysonans
    z jednej strony co chwilę słyszę nawoływanie aby pozwolić decydować ludziom
    i wzorem Szwajcarii rozpisywać referenda w drobnych sprawach, a z drugiej
    gdy pojawia się dość zasadnicze pytanie o JOW'y to większość nie ma ochoty
    się wypowiadać bo akurat deszcz pada.

    To że ani PO ani PiS nie namawiały do głosowania to mnie nie dziwi - w końcu
    jedno z pytań było o finansowanie partii, ale ja nie potrzebuję lidera który
    mi powie że mam iść i jak głosować.

    Mnie wychowano w miłości do ojczyzny. Z tej miłości wynika troska i
    zaangażowanie. Nie rozumiem jak można twierdzić że się kocha ojczyznę a
    jednocześnie nie chcieć uczestniczyć w decydowaniu o jej losie.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 37. Data: 2015-09-09 11:04:44
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 08:10:05 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > Ja widzę mnóstwo kobiet (starszych też) i dzieci.

    Zacznij ogladac relacje w Internecie niezaleznych ludzi, a nie ogladac zdjec
    w Wyborczej. Tfu, lewaku. Wiedzialem ze z twoja glowa jest cos mocno nie halo.

    --
    Adam Sz.

  • 38. Data: 2015-09-09 11:11:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Adam Sz. wrote:

    > Zacznij ogladac relacje w Internecie niezaleznych ludzi, a nie ogladac zdjec
    > w Wyborczej. Tfu, lewaku. Wiedzialem ze z twoja glowa jest cos mocno nie halo.

    niezależnych od rozumu?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 39. Data: 2015-09-09 11:14:35
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    oglegroups.com...

    > Zacznij ogladac relacje w Internecie niezaleznych ludzi, a nie ogladac
    > zdjec
    > w Wyborczej. Tfu, lewaku. Wiedzialem ze z twoja glowa jest cos mocno nie
    > halo.

    A co nie tak jest w zdjęciach w Wyborczej? Kilka dni temu to właśnie w GW
    był artykuł o tym że co to za uchodźcy skoro jest wielu młodych i silnych co
    powinni walczyć i oczywiście stosowne zdjęcia były.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 40. Data: 2015-09-09 11:27:34
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 11:15:00 UTC+2 użytkownik Ergie napisał:

    > A co nie tak jest w zdjęciach w Wyborczej? Kilka dni temu to właśnie w GW
    > był artykuł o tym że co to za uchodźcy skoro jest wielu młodych i silnych co
    > powinni walczyć i oczywiście stosowne zdjęcia były.

    W Wyborczej niedawno przekonywali, ze Szwecja KIEDYS MIALA PROBLEM z imigrantami.
    KIEDYS :-))) Przczytalem o tym po tym, jak od dwoch dni czytalem o Szwecji i
    ruinie do jakiej doprowadzil ten kraj ich multi kulti. Szwecja jest wzorem
    jak bardzo multi kulti sie nie sprawdza i jak bardzo nie ma sensu, a oni

    Do ghoscika:

    Uchodzcy na dworcu w Budapeszcie - wskaz chociaz JEDNA kobiete lub dziecko:

    http://static.prsa.pl/images/b7ff3e51-8c22-47c0-a357
    -b17cdecfcc79.jpg

    Polowa tej holoty tylko czeka zeby ci glowe sciac.

    --
    Adam Sz.